Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Αναγνώστης με αναπηρία 79% διερωτάται: "Είναι για κλάματα ο ΟΤΕ ή κάνω λάθος;"

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αγαπητό tromaktiko,
είμαι ΑΜΕΑ με 79% αναπηρία. Μου είπαν ότι δικαιούμαι έκπτωση στον ΟΤΕ και έψαξα στο σαιτ του ΟΤΕ και βρήκα αυτό...

(σας επισυνάπτω το παρακάτω screen shoot).
Δηλαδή για να καταλάβω για να σου δώσει έκπτωση ο ΟΤΕ πρέπει "να είσαι τυφλός" και να μιλάς στο τηλέφωνο όλη μέρα ή να είσαι νεφροπαθής "τελικού σταδίου";


Δηλαδή να έχεις τηλέφωνο να πάρεις το γραφείο κηδειών ή να είσαι κινητικά ανάπηρος και να μην μπορείς να περπατήσεις ή χωρίς χέρια να σηκώσεις το τηλέφωνο;


Τα προνόμια και ο σεβασμός του ΟΤΕ στα ΑΜΕΑ είναι ΝΤΡΟΠΗ. άτομα με τις παραπάνω παθήσεις θα γελανε 10 χρόνια.


Εγώ για να πληροφορήσω τον ΟΤΕ "που τους έχω ενημερώσει αλλά δεν τους ένοιαζε" δεν μπορώ να δουλέψω από τα 33 και είμαι 38 με ένα παιδί και θεραπεία 3500 ευρώ κάθε 45 μέρες στο ΠΑΓΝΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.

Αναγνώστης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.