Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Έτσι σώθηκε η Σινέντ Ο' Κόνορ από την απόπειρα αυτοκτονίας

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αμέσως σήμανε συναγερμός στις αρχές και αστυνομικοί έσπευσαν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου που διέμενε η τραγουδίστρια Σινίντ Ο' Κόννορ μετά από ένα σημείωμα αυτοκτονίας που πόσταρε στο facebook λέγοντας ότι έχει πάρει «υπερβολική δόση» ναρκωτικών.



«Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να αποκτήσεις τον σεβασμό» έγραψε στο απελπισμένο σημείωμά της.

Η αστυνομία εισέβαλε στο δωμάτιο ξενοδοχείου όπου διέμενε και πλέον δέχεται ιατρική θεραπεία στο νοσοκομείο.

"Πήρα υπερβολική δόση. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να κερδίσω το σεβασμό. Δεν είμαι στο σπίτι μου, είμαι σε ένα ξενοδοχείο κάπου στην Ιρλανδία, με άλλο όνομα. Αν δεν έκανα αυτή την ανάρτηση, τα παιδιά μου και η οικογένειά μου δεν θα το μάθαιναν καιν. Θα μπορούσα να ήμουν νεκρή εδώ για εβδομάδες και κανείς να μην το μάθει. Είμαι τόσο φρικτή μητέρα και άτομο, που έχω μείνει μόνη μου.Κλαίγοντας για εβδομάδες" έγραψε στο προφίλ της προκαλώντας την κινητοποίηση της Αστυνομίας.




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.