Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Αυτός ο άνδρας δεν ήθελε να αδυνατίσει η 300 κιλών γυναίκα του

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Είναι η μόνη που αγάπησα ποτέ», λέει - Δείτε τις φωτογραφίες.

Η ζωή της 24χρονης Bettie Jo ήταν μία κόλαση. Αν μπορεί κανείς να ονομάσει ζωή την καθημερινότητά της ενώ ζύγιζε 300 κιλά και ήταν αδύνατο να κάνει μόνη της και τα πιο απλά πράγματα. Κλεισμένη μέσα στο σπίτι με τον άνδρα της να έχει μετατραπεί σε νοσοκόμο, η νεαρή γυναίκα κάποια στιγμή συνειδητοποίησε πως έπρεπε να κάνει κάτι για τον εαυτό της και τη ζωή της.

Στην προσπάθειά της να χάσει βάρος ο σύζυγός της δεν ήταν αρωγός καθώς, όπως ο ίδιος ομολογεί, φοβόταν πως αν εκείνη αδυνάτιζε θα τον εγκατέλειπε!

Το ζευγάρι εμφανίστηκε στην εκπομπή «My 600lb Life» του αμερικανικού δικτύου TLC.

Η Bettie Jo, που χάρη σε μία χειρουργική επέμβαση κατάφερε να χάσει βάρος και να φτάσει στα 230 κιλά, αποκάλυψε πως ο άνδρας της Josh είχε μετατραπεί σε νοσοκόμο της: τη βοηθούσε να πάει στην τουαλέτα- και μετά έπρεπε να τη σκουπίσει…- τη βοηθούσε να πλυθεί και έβαζε ταλκ ανάμεσα στις δίπλες του δέρματός της για να μην ανοίγουν πληγές.

Έτσι η ιδιωτική τους ζωή απλά χάθηκε. «Ήταν θλιβερό όταν ζύγιζα 300 κιλά, το βάρος μου με σκότωνε, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα μόνη μου. Ο Josh με βοηθούσε στο μπάνιο και την τουαλέτα, ήταν εξευτελιστικό. Έπρεπε να κάνει το νοσοκόμο. Ο γάμος μας ήταν ήδη δύσκολος γιατί το βάρος μου ήταν εμπόδιο, ήμαστε τόσο καιρό μαζί που μερικές φορές αναρωτιόμουν ‘είμαι μαζί σου επειδή σε αγαπώ ή επειδή είσαι ο μόνος άνθρωπος που με φροντίζει…’», εξομολογήθηκε, «μισούσα τον εαυτό μου, μισούσα τη ζωή μου, είχα κουραστεί από την κατάστασή μου. Είχα αρχίσει να παχαίνω στα πέντε μου αλλά στα 13 μου η ζωή μου άλλαξε: δέχθηκα σεξουαλική επίθεση. Μέχρι τότε ήμουν ένα χαρούμενο παιδί αλλά μετά όλα άλλαξαν. Δεν μου άρεσα, ήμουν θυμωμένη και θλιμμένη και άρχισα να τρώω όλο και περισσότερο, νόμιζα πως όσο ‘μεγαλύτερη’ γινόμουν τόσο περισσότερο θα μπορούσα να προστατευτώ. Γνώρισα τον Josh στα 17 μου, ζύγιζα ήδη 180 κιλά. Μισούσα τον εαυτό μου και τα πάντα και προσπάθησα να βάλω τέλος στη ζωή μου», αφηγείται.

Από την απόπειρα αυτοκτονίας επέζησε αλλά επτά χρόνια μετά ένιωθε και πάλι τη ζωή να γλιστρά μέσα από τα χέρια της λόγω του πολύ μεγάλου βάρους της.

«Ήθελα να ξαναβρώ την ελευθερία μου και ήξερα πως το βάρος μου με εμπόδιζε. Δεν μπορούσα ούτε να βγω έξω γιατί δεν άντεχα τις επικρίσεις του κόσμου. Ήξερα όμως πως εγώ το είχα προκαλέσει αυτό στον εαυτό μου με το πολύ φαγητό…», εξηγεί.

Ο Josh παραδέχθηκε πάντως, στη διάρκεια της εκπομπής, πως δεν βοήθησε την Bettie Jo στην προσπάθειά της να χάσει βάρος. «Πίστευα πως αδυνάτιζε δεν θα με χρειαζόταν πια. Δεν ήθελα να χάσει βάρος και να με αφήσει», είπε χαρακτηριστικά.

Αλλά η Bettie Jo ήταν αποφασισμένη να κάνει τη διαφορά.

«Δεν ήθελα να χαραμίσω τη ζωή μου καθισμένη σε μια καρέκλα, ήθελα να κάνω καριέρα, ένα παιδί. Ήθελα να γεράσω…», τόνισε, «ήξερα πως αν δεν έκανα κάτι θα πέθαινα…».

Ο γιατρός της τής είχε πει πως το φυσιολογικό της βάρος είναι τα 54 κιλά. Με τα σχεδόν 300 κιλά της δεν θα έφτανε ούτε μέχρι 30 χρονών…

Κάθε χειρουργός την απέρριπτε αλλά τελικά βρήκε έναν γιατρό που της ζήτησε να χάσει τουλάχιστον 12 κιλά πριν να υποβληθεί σε επέμβαση ενώ απευθύνθηκε και στον Josh σχετικά με τον ρόλο του στην ασταμάτητη κατανάλωση φαγητού από τη γυναίκα του.

Με την αποφασιστικότητά της αλλά και τη βοήθεια του συζύγου της η Bettie Jo μείωσε τις ποσότητες του φαγητού της και έκανε κάποιες προσπάθειες άσκησης- αν και οι πρώτοι κοιλιακοί που επιχείρησε ήταν ενώ καθόταν στον καναπέ…

Καθώς όμως κέρδιζε μικρές μάχες και ψήγματα ανεξαρτησίας, ο Josh άρχισε να ανησυχεί πως θα της γίνει περιττός. «Ήθελε να μου είναι απαραίτητος, αυτή ήταν η μεγαλύτερη έγνοια του», εξηγεί η 24χρονη.
Η επέμβαση πήγε καλά αλλά η συνέχεια δεν ήταν και τόσο εύκολη. Ο Josh προετοίμαζε τα γεύματά της αλλά δεν ήθελε να ακολουθεί πιστά τις οδηγίες του γιατρού.

Πέντε μήνες αργότερα η νεαρή γυναίκα εμφάνισε αναπνευστικά προβλήματα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Ο γιατρός την προειδοποίησε πως δεν είχε χάσει καθόλου βάρος από την επέμβαση και μετά και πως οι πνεύμονές της δυσκολεύονταν τόσο να λειτουργήσουν που βρισκόταν κοντά στον θάνατο.

Τότε ο γιατρός έκανε κάτι που έσωσε το ζευγάρι- και τη ζωή της Bettie Jo: τους ζήτησε να δουν ένα ειδικό και να ζητήσουν βοήθεια.

«Όταν άρχισε να κινείται μόνη της άρχισα να φοβάμαι γιατί δεν ήθελα να με αφήσει. Είναι η μόνη γυναίκα που αγάπησα ποτέ», τόνισε ο Josh.

«Ο ψυχολόγος μας βοήθησε να ανακαλύψουμε πως ακόμα νοιαζόμασταν ο ένας για τον άλλο», είπε η 24χρονη.

Δέκα μήνες μετά την επέμβαση η Bettie Jo ζυγίζει πλέον περίπου 225 κιλά και δηλώνει πολύ περήφανη για την πρόοδό της.

«Πάντα ήθελα να βοηθώ τους άλλους αλλά όταν ζυγίζεις σχεδόν 300 κιλά χρειάζεσαι όλοι οι άλλοι να σε βοηθούν. Πλέον προσφέρω εθελοντική εργασία σε παιδιά κι αυτό με κάνει να νιώθω άνθρωπος. Δουλεύουμε και με τον Josh πάνω στη σχέση μας, ποτέ δεν είχαμε βγει ραντεβού γιατί ήμουν τεράστια. Είμαι ευγνώμων που όλη αυτή η διαδικασία μου έδειξε πόσο πολύ τον αγαπώ και πόσο πολύ με αγαπάει…», λέει.

«Έχω ακόμα πολύ δρόμο αλλά τώρα ξέρω πως μπορώ να τα καταφέρω επειδή έχω τον Josh. Και για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό, ελπίζω…»














Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.