Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Αθώα η αμερικανίδα Αμάντα Νοξ για το φόνο της συγκατοίκου της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μετά από δύο καταδικαστικές αποφάσεις ήρθε η αθώωση από το Ανώτατο Δικαστήριο της Ιταλίας.

Εξαιρετικά ανακουφισμένη φάνηκε από την απόφαση αθώωσής της, η αμερικανίδα, Αμάντα Νοξ, η οποία κατηγορείτο για τη δολοφονία της Βρετανίδας φοιτήτριας Μέριντιθ Κέρτσερ, το 2007, υπόθεση που την περίοδο εκείνη είχε προκαλέσει σάλο στην Ιταλία.



Μετά την αθώωσή της από το ιταλικό Ανώτατο Δικαστήριο, η κ.Νοξ δήλωσε επίσης πως είναι ευγνώμων με την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Ιταλίας, ενώ συμπλήρωσε πως «Η επίγνωση της αθωότητάς μου, μου έχει δώσει δύναμη στις σκοτεινές περιόδους αυτής της δοκιμασίας. Και καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της δοκιμασίας η υποστήριξη που έλαβα από την οικογένειά μου, τους φίλους μου και αγνώστους ήταν ανεκτίμητη. Σε αυτούς έχω να πω: Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Η καλοσύνη σας με βοήθησε να αντέξω».

Η Νοξ είχε ήδη καταδικαστεί σε κάθειρξη 28 ετών για το φόνο της Κέρτσερ, με την οποία συγκατοικούσε στην Περούτζια.
Η Βρετανίδα φοιτήτρια, 21 ετών, είχε δολοφονηθεί το 2007 αφού της είχαν επιτεθεί σεξουαλικά και την είχαν μαχαιρώσει στην κρεβατοκάμαρά της στην Περούτζια όπου σπούδαζε.

Από την πρώτη στιγμή ύποπτη για το φόνο κρίθηκε η Νοξ μαζί με τον πρώην φίλο της Ραφαέλε Σολεσίτο. Οι δυο τους είχαν καταδικαστεί σε δύο διαφορετικές δίκες. Η υπόθεση είχε προκαλέσει απίστευτο σάλο στην Ιταλία, αλλά και στη Βρετανία απ’ όπου προερχόταν το θύμα. Η απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου ήρθε ένα χρόνο μετά την τελευταία της καταδίκη.

Μετά την ανακοίνωση της αθώωσης η μητέρα του θύματος, Αρλίν Κέρτσερ, σχολίασε «μου προκάλεσε έκπληξη και σοκ, αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω αυτή τη στιγμή. Είχαν καταδικαστεί δύο φορές, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό έπρεπε να αλλάξει τώρα».


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.