Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Τα όσα φρικτά ακούνε άνθρωποι με τατουάζ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο ρατσισμός σε όλο του το μεγαλείο.

Ο ρατσισμός δεν αφορά μόνο στο χρώμα, ή στη θρησκεία, αλλά και σε επιλογές που κάποιος κάνει για τον εαυτό του. Όπως για παράδειγμα, να «χτυπήσει» ένα ή δεκάδες τατουάζ στο δέρμα του.

Ωστόσο, μια τέτοια πρακτική δεν αφήνει «ασυγκίνητους» εκείνους που κρίνουν από την εξωτερική εμφάνιση έναν συνάνθρωπό τους, «στολίζοντάς» τους και με μια σειρά από χαρακτηρισμούς. Παρακάτω, δείτε τα όσα προσβλητικά έχουν ακούσει άνθρωποι με τατουάζ:

«Όχι σήμερα φρικιό, άντε και γ…»



«Δεν φέρεσαι στην κόρη μου καλά»



«Με έχουν απαγορέψει την είσοδο σε κλαμπ, επειδή έχω τατουάζ»



«Έλα έχεις τατουάζ, πρέπει να κάνεις πρ.. σεξ»



«Οι άνθρωποι υποθέτουν ότι είμαι ‘εύκολη’»



«Μια ηλικιωμένη μου είχε πει κάποτε, να τη σκεφτώ την επόμενη φορά που θα κάνω τατουάζ»



«Γιατί κάποιος να μπει στη διαδικασία να κάνει τατουάζ;»



«Υπήρξαν άνθρωποι που μου φώναζαν διάφορα και κουνούσαν το κεφάλι τους αποδοκιμαστικά»

 




«Πώς μπόρεσες;»



«Συγνώμη, το dress code είναι το εξής: όχι τατουάζ που να είναι εμφανή και όχι μαστροπούς με πάνω από 10 κοπέλες»



«Είσαι πραγματικά όμορφη, γιατί το έκανες αυτό στον εαυτό σου»




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.