Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Γιατί απαγόρευσαν σε ηλικιωμένο την είσοδο σε 1.200 καταστήματα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αν ποτέ εμφανιστεί, θα συλληφθεί.

«Πόρτα» από όλα τα υποκαταστήματα αλυσίδας σούπερ μάρκετ στη Βρετανία, «έφαγε» ένας συνταξιούχος. Ο Albert Carter, 80 ετών, λέει ότι αισθάνεται σαν κλέφτης έπειτα και από αυτή την απόφαση που έλαβαν οι υπεύθυνοι των καταστημάτων Sainsbury. Μάλιστα, όπως τον ενημέρωσαν, αν εμφανιστεί σε ένα από τα καταστήματα της εταιρείας, (συνολικά 1.200) θα ειδοποιήσουν την αστυνομία!

Το… έγκλημα του ηλικιωμένου; Χτύπησε με το αμαξίδιό του μια πελάτισσα, στο κατάστημα στο Νιούκαστλ. Ο πρώην επαγγελματίας οδηγός, είχε επιλέξει το συγκεκριμένο υποκατάστημα προκειμένου να αγοράσει ένα πακέτο τσιγάρα. Κατά τη διάρκεια της σύντομης διαμονής του στο χώρο, έπεσε πάνω σε μια πελάτισσα με το ειδικό αμαξίδιο με το οποίο μετακινείται, με αποτέλεσμα η γυναίκα να μεταφερθεί σε νοσοκομείο.

«Καταλαβαίνω ότι μπορεί να ανησυχούν για εμένα που έρχομαι σε ένα μαγαζί μετά από αυτό που συνέβη, αλλά ήταν η πρώτη φορά που μου συνέβη κάτι τέτοιο, οπότε γιατί μου απαγορεύουν την είσοδο για πάντα;», διερωτάται ο άντρας.

«Ήταν δικό μου το φταίξιμο, εγώ φταίω. Δεν το έκανα επίτηδες, δεν κατάλαβα πως έγινε και την χτύπησα . Γιατί μου φέρονται έτσι;», συμπληρώνει.




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.