Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

«Κυνηγός» τυφώνων

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Φωτογραφίες που κόβουν την ανάσα.

Κάθε καλοκαίρι, ο 28χρονος Βρετανός Matthew Higgins, αφήνει τη γυναίκα του και την μόλις 20 μηνών κόρη του στο Wokingham του Μπερκσάιρ για να «κυνηγήσει» τυφώνες.





Το επικίνδυνο χόμπι του δεν του έχει κοστίσει και λίγα αφού έχει ξοδέψει πάνω από 16.000 δολάρια.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια επισκέφθηκε το Κάνσας, το Κολοράντο, τη Βόρεια και τη Νότια Ντακότα και τη Νεμπράσκα, ενώ όπως λέει ο ίδιος στη Daily Mail δεν είναι λίγες φορές που έχει «φλερτάρει» με τον θάνατο.



Ο 28χρονος μαγνητοσκοπεί πάντα τις «διακοπές» του, ενώ φροντίζει να βγάζει φωτογραφίες που κόβουν την ανάσα.

«Δεν μου αρέσει να ανησυχώ την οικογένειά μου, μου φτάνει που έχω τα κακά βλέμματα των ντόπιων που έχασαν τα σπίτια τους και θεωρούν ότι οι κυνηγοί τυφώνων είναι αναίσθητοι» δηλώνει ο Matthew Higgins.







Και προσθέτει: «Ωστόσο, μου αρέσει το θέαμα να στέκεσαι μπροστά σε ένα τυφώνα. Εκτιμώ το γεγονός πως δεν το θεωρούν όλοι διασκεδαστικό και πώς οι περισσότεροι στην οικογένειά μου και στην παρέα μου νομίζουν ότι είμαι τρελός, αλλά εγώ λατρεύω να παρακολουθώ την ολοκληρωτική δύναμη της Μητέρας Φύσης. Είναι το καλύτερο θέαμα στον πλανήτη».










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.