Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

«Ο πατέρας μου τη σκότωσε»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δραματική τροπή στην υπόθεση του μητροκτόνου στο Αγρίνιο.

Σε θρίλερ για γερά νεύρα εξελίσσεται η υπόθεση του μητροκτονίας στο Αγρίνιο που συγκλόνισε τη χώρα στα τέλη Μαΐου του 2013. Ο 18χρονος είχε κατακρεουργήσει τη δασκάλα μητέρα του με πέντε μαχαιριές, επειδή, όπως ομολόγησε στους αστυνομικούς, του έβαλε τις φωνές λίγο μετά τα μεσάνυχτα και του ζήτησε να κλείσει την τηλεόραση επειδή το πρωί θα έδινε εξετάσεις.

Δεκαπέντε μήνες μετά, ο φάκελος της υπόθεσης ανοίγει ξανά, με την κατάθεση του μαθητή της Γ’ Λυκείου που προκαλεί πολλές συζητήσεις...

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Espresso», όπως αναφέρεται στο υπόμνημα της πολιτικής αγωγής και στην ένορκη κατάθεση της ψυχιάτρου του κατηγορούμενου, ο 19χρονος σήμερα αποκάλυψε ότι δράστης της δολοφονίας ήταν ο πατέρας του. «Μου ζήτησε να πω ότι εγώ έχω διαπράξει το έγκλημα εναντίον της μητέρας μου, διότι εγώ θα πήγαινα για λίγο καιρό στη φυλακή, ενώ εκείνος για πολλά χρόνια».

Ο 19χρονος φέρεται να είπε στην διευθύντρια της 6ης Ψυχιατρικής Κλινικής του Δαφνίου, Ελένη Μαραγκουδάκη: «Είδα τον πατέρα μου να τη χτυπά, νομίζω πέντε φορές».

Την εκδοχή αυτή διαψεύδει κατηγορηματικά ο δικηγόρος του νεαρού, Κωνσταντίνος Καπελλάκης. Όπως λέει ο ίδιος στην εφημερίδα: «Από τον περασμένο Δεκέμβριο ο πατέρας του παιδιού έχει υποβάλει μήνυση κατά της κυρίας Μαραγκουδάκη για ψευδή καταμήνυση και ψευδορκία μάρτυρα», επισημαίνοντας ότι διατάχθηκε αλλαγή γιατρού.

Πάντως, γίνεται εκ νέου έρευνα ώστε να διαπιστωθεί αν έχουν δόση αληθείας τα όσα αποκάλυψε ο 19χρονος, δίνοντας δραματική τροπή σε μια υπόθεση που συγκλόνισε το πανελλήνιο.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν αρκετά στοιχεία που κατά την αδερφή του θύματος είναι ικανά για να καθίσουν στο σκαμνί τον πατέρα του 19χρονου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.