Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Ο άνδρας που θέλει να παντρευτεί το... λάπτοπ του!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Προσέφυγε στη δικαιοσύνη καταγγέλλοντας τις Αρχές που δεν του βγάζουν τις άδειες γάμου.

Στη δικαιοσύνη προσφεύγει ένας άνδρας στη Γιούτα των Ηνωμένων Πολιτειών επειδή το δικαστήριο δεν του αναγνωρίζει το δικαίωμα να νυμφευτεί το… λάπτοπ του.

Ο 50χρονος Chris Sevier προσέφυγε στο Εφετείο διεκδικώντας το νόμιμο δικαίωμα να ενωθεί με τα ιερά δεσμά του γάμου με το Macbook του, τη «συσκευή- σύζυγό» του…

Ο ίδιος υποστηρίζει πως η αγάπη που έχει για το γεμάτο υλικό πορνογραφίας υπολογιστή δεν διαφέρει σε τίποτα από την αγάπη που μοιράζονται ομοφυλόφιλοι σύντροφοι, όπως γράφει το skynews.

«Υπάρχει διάκριση σε βάρος μου όταν απορρίπτουν το αίτημά μου να νυμφευτώ τον υπολογιστή μου», γράφει ο Sevier στην προσφυγή του. «Προσέγγισα τον αρμόδιο υπάλληλο για να βγάλω τις άδειες γάμου για μένα και τη μηχανική σύζυγό μου, εκείνος μου αρνήθηκε… ».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.