Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Μπανιώτης: «Συνειδητά δεν έχω κάνει χρήση της ουσίας»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο Κώστας Μπανιώτης μέσω γραπτής του δήλωσης αρνήθηκε ότι, συνειδητά, έχει κάνει χρήση της απαγορευμένης ουσίας, η οποία ανιχνεύτηκε στον οργανισμό του.

Ο Ελληνας πρωταθλητής παραδέχτηκε ότι η ουσία εντοπίστηκε στις εξετάσεις του, ωστόσο, εξέφρασε την απορία του για το για το πως βρέθηκε η φουροσεμίδη στον οργανισμό του.



Αναλυτικά, η δήλωση που έκανε ο Κώστας Μπανιώτης στην ιστοσελίδα του ΣΕΓΑΣ.

«Στις 28/11/2013 μου πραγματοποιήθηκε έλεγχος doping control από τον ΕΣΚΑΝ, στον οποίο βρέθηκα θετικός στην ουσία φουροσεμίδη. Ολα αυτά τα χρόνια είχα μια σταθερή αθλητική πορεία και συνεχή αγωνιστική παρουσία εγχώρια και διεθνώς και πάντα ήμουν συνεπής , χωρίς να δίνω το παραμικρό δικαίωμα απέναντι στους ελεγκτικούς μηχανισμούς και στον αθλητικό χώρο.

Εγώ και ο προπονητής μου δίναμε καθημερινά και για χρόνια, τον προσωπικό μας αγώνα, αγωνιζόμενοι για την άξια και την αντίληψη μας για τον αθλητισμό, παρά το γεγονός ότι φορτωνόμασταν βάρη και ευθύνες, που δεν μας αφορούσαν και δεν μας αναλογούσαν, ιδίως μέσα στη γενικότερη κρίση που αντιμετωπίζει αυτήν την ώρα η χώρα μας.

Είναι γεγονός ότι η ουσία αυτή βρέθηκε στον οργανισμό μου. Γι' αυτό πρώτο μας μέλημα είναι να εξετάσουμε όλα τα ενδεχόμενα, για να μάθουμε πως προέκυψε αυτό το αποτέλεσμα, ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, γιατί συνειδητά δεν έχω κάνει χρήση αυτής της ουσίας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.