Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Καταγγελία ΑμεΑ για τον ΕΟΠΥΥ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Στο Blog μας λάβαμε το ακόλουθο email-καταγγελία και το λιγότερο που θα μπορούσαμε είναι να την δημοσιεύσουμε, ώστε να διαβάσουν οι αναγνώστες μας τα όσα συμβαίνουν και καταγγέλονται από τον φίλο μας.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ 


ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κο υπουργό
ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΕΟΠΠΥ ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ Η ΤΟ ΝΙΩΣΑΤΕ???
Μέχρι σήμερα όλα τα φάρμακα που χρειαζόμουνα με εντολή από το ιατρείο πόνου δεν είχα συμμετοχή λόγω παραπληγίας και χρόνιας νόσου. Αντιμετωπίζομε δε μόνο με φαρμακευτική αγωγή παυσίπονη και ψυχιατρική υποβοήθηση. Μετά από 12 χρόνια συνεχούς θεραπείας, σήμερα στην συνταγή του ψυχιάτρου με τους κωδικούς των νόσων, μου κατάργησαν και την συμπληρωματική ψυχιατρική υποβοήθηση, βάζοντας μου συμμετοχή 25%.

Το ποσοστό αναπηρίας μου για το ΙΚΑ είναι 72% (ιατρικό ποσοστό δεν χρειαζόταν να γράψουν 80 γιατί έχω πάνω από 6000 ένσημα από το 1977 μέχρι το 2002 που ασθένησα, κι αυτό από απάντηση του ΙΚΑ στο συνήγορο του πολίτη) και από απόφαση της πρώην νομαρχίας άνω του 80%.
Ιατρείο πόνου δεν υπάρχει στην Ζάκυνθο και σε δύσκολες καταστάσεις μετακινούμε καροτσάτος στο Θρειάσειο ή στο Γεννηματάς στην Αθήνα.

Το πρόβλημα αυτό αφορά δε όλα τα άτομα με πολλαπλές και βαριές αναπηρίες.
Για επικοινωνία μαζί μου και για πιο αναλυτικές πληροφορίες

ΜΑΡΙΝΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
αναπληρωματικο μελλος
ΔΣ ΠΟΠΟΛΑΡΩΝ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.