Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Έγινε ιερόδουλος για να έχει λεφτά για αλκοόλ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Εθισμένη στο ποτό από τα 15 της μπήκε στο χώρο της πορνείας.

Η 22χρονη φοιτήτρια Emma Gould από το Ipswich εξομολογήθηκε ότι έγινε ιερόδουλη για να έχει λεφτά να αγοράζει αλκοόλ!

Η νεαρή φοιτήτρια ξεκίνησε να πίνει από πολύ μικρή και ήδη από τα 15 της κατανάλωνε τεράστιες ποσότητες αλκοόλ, 86 φορές πάνω από το συνιστώμενο όριο για ενήλικες γυναίκες. Μάλιστα, συνήθιζε να πίνει μέχρι και εφτά κουτιά μπύρας ακόμη και όταν ήταν στο πανεπιστήμιο, για να διαχειριστεί το άγχος και το στρες που της προκαλούσαν τα διαγωνίσματα.

Όταν ξόδεψε 3.500 ευρώ που είχε πάρει ως φοιτητικό δάνειο σε… βότκες, κρασί, και μπύρες αποφάσισε ότι ο μόνος τρόπος να… «χρηματοδοτήσει» τον εθισμό της ήταν να το ρίξει στην πορνεία!



«Έχω αηδιάσει με αυτά που έκανα. Έθετα τον εαυτό μου σε κίνδυνο, αλλά ήμουν απελπισμένη και πολύ εθισμένη» λέει τώρα η Emma, έχοντας περάσει 10 μήνες σε κλινική αποτοξίνωσης.

Όταν έφυγε από το σπίτι της στην ηλικία των 18 για να σπουδάσει Βιοϊατρική, ήταν ήδη αλκοολική. «Πίστευα ότι οι άνθρωποι με προτιμούσαν έτσι. Ήμουν διασκεδαστική. Μια φορά ήπια βότκα το πρωί για να ηρεμήσω επειδή είχα μια παρουσίαση. Μου έγινε συνήθεια μετά από εκείνη την ημέρα. Ξυπνούσα και ένιωθα να τρέμω μέχρι που άρχιζα να πίνω. Έπινα και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, αλλά καθόμουν ήσυχη και δεν το πρόσεχε κανείς. Μέσα σε μια μέρα μπορούσα να πιω δύο λίτρα βότκα, ένα μπουκάλι κρασί, ένα λίτρο μηλίτη και έξι κουτιά μπύρα, ξεκινώντας από τις 7 το πρωί!» είπε στη Daily Mail.



«Κάποια στιγμή τελείωσαν τα χρήματά μου και άρχισα να σκέφτομαι να προσφέρω σεξ ως αντάλλαγμα. Αρχικά δεν άντεχα την ιδέα, όμως μετά ένιωθα ότι ήταν η μόνη μου επιλογή. Είχα στερητικό σύνδρομο» πρόσθεσε και συνέχισε: «Την πρώτη φορά ήμουν νευρική, όχι όμως φοβισμένη γιατί είχα πιεί αρκετά. Αυτό με έκανε να νιώθω αυτοπεποίθηση. Φόρεσα καλσόν, ένα ωραίο μπλουζάκι και το μπουφάν μου, ελπίζοντας ότι δε θα δείχνω ύποπτη».

Μέσα σε μια ώρα η Emma είχε βρει τον πρώτο της πελάτη. Ήταν ένας άντρας 50 χρονών, που την πλήρωσε για να κάνει σεξ μαζί του στο αυτοκίνητό του. Όμως η Emma είχε πιει τόσο πολύ… που δεν επέμεινε καν στη χρήση προφυλακτικού!

«Αρνήθηκα να τον φιλήσω και σιχαινόμουν που με άγγιζε με τα χέρια του, αλλά προσπάθησα να απωθήσω τα συναισθήματά μου. Μετά από μισή ώρα με πήγε πίσω στο σημείο, απ’ όπου με είχε πάρει. Ένιωθα τόσο βρώμικη, όμως έκατσα και περίμενα κι άλλον πελάτη».

Το ίδιο έκανε και την επόμενη μέρα.



Άντεξε μόνο μία εβδομάδα. Πήγε στο πατρικό της και ζήτησε τη βοήθεια των γονιών της, αποκρύβοντάς τους το γεγονός ότι είχε πέσει και στην πορνεία.

«Η μητέρα μου ξέσπασε σε κλάματα και ο πατέρας μου απογοητεύτηκε πολύ. Υποσχέθηκαν να με βοηθήσουν, όμως εγώ ένιωθα αποτυχημένη» είπε.

Το «καμπανάκι» χτύπησε μέσα της πριν από ένα χρόνο, όταν ξύπνησε και έκανε εμετό αίμα. Οι γιατροί της είπαν ότι η βλεννογόνος στο στομάχι της είχε καταστραφεί από το αλκοόλ.

Τους τελευταίους 10 μήνες είναι καθαρή και με τη βοήθεια του νέου της συντρόφου, Matthew Noble, η Emma έχει καταφέρει να αλλάξει τη ζωή της.

Μίλησε για τα πάντα στη μητέρα της. «Έκλαιγε και έλεγε ότι ήταν κακός γονιός, αλλά εγώ κατηγορώ μόνο τον εαυτό μου. Μισώ ό,τι ήμουν τότε. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο καθένας μπορεί να εθιστεί στο αλκοόλ. Στη δική μου περίπτωση ο εθισμός με κατέλαβε και το γύρισα και στην πορνεία. Μπορεί να νομίζεις ότι το ελέγχεις, αλλά είμαι η ζωντανή απόδειξη ότι αυτό δεν ισχύει. Προσπαθώ να συγχωρήσω τον εαυτό μου για όσα έχω κάνει και να αφήσω το παρελθόν πίσω μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.