Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Καταπέλτης σε βάρος του δημοσίου η αγωγή της 25χρονης δοκίμου

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Καταπέλτης σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου είναι η αγωγή αποζημίωσης που υπέβαλλε η 25χρονη δόκιμη ειδική φρουρός Σοφία Ψυχογιού, η οποία πυροβολήθηκε πριν από τρία χρόνια με καλάζνικοφ έξω από το Α.Τ. Αγίας Παρασκευής.

Την ευθύνη είχε αναλάβει η οργάνωση "ΟΠΛΑ" η οποία δεν εμφανίστηκε ποτέ άλλοτε. Η άτυχη νεαρή δόκιμη δέχτηκε τρείς σφαίρες με αποτέλεσμα να υποστεί ολική αναπηρία του δεξιού της χεριού, να υποβληθεί σε σειρά επεμβάσεων και φυσιοθεραπείες ενώ δεν μπορεί πλέον να αυτοξυπηρετηθεί ούτε βέβαια να εργαστεί.

Η «παραβίαση της νομιμότητας απο την πλευρά της διοίκησης» την οδήγησε να υποβάλλει αγωγή κατά του ελληνικού Δημοσίου , όπως εκπροσωπείτε απο το Υπουργείο Οικονομικών αξιώνοντας αποζημίωση 1.606.317,16 ευρώ. Η αγωγή υποβλήθηκε στο Τριμελές Διοικητικό Πρωτοδικείο και μεταξύ άλλων αναφέρει:

"....Το δημόσιο και τα διοικητικά του όργανα άφησαν χωρίς έστω την ελάχιστη νόμιμη προστασία του Α.Τ. Αγ.Παρασκευής, αφού δεν τήρησαν έστω τις στοιχειώδεις διατάξεις του νόμου και τους κανόνες του. Εκθέτοντας έτσι και το Α.Τ. και συνεπώς τη ζωή των συναδέλφων και τη δική μου σε τεράστιο κίνδυνο, αφού μόνο εμείς οι ειδικευμένοι, δόκιμοι ειδικοί φρουροί, εκτελούσαμε την υπηρεσία που σύμφωνα με τις διατάξεις, έπρεπε να εκτελούν όσοι είχαν ήδη ορκιστεί αστυνόμοι ή ειδικοί φρουροί". Όπςω αναφέρει "υπέστην σοβαρότατο τραυματισμό και παντελή, ολοκληρωτική παράλυση του δεξιού χεριού μου και δεν γνωρίζω αν ποτέ θα επανέλθω στην προτέρα κατάσταση... Με κάνουν να ζω χωρίς να χαίρομαι τη ζωή μου, όπως εγώ την προγραμμάτιζα και οργάνωνα. Με κάνουν να έχω συνειδητοποιήσει ότι αν και μόλις στην αρχή της ζωής μου, δεν θα τη ζήσω, όπως την είχα ονειρευτεί και αυτό χωρίς να ευθύνομαι εγώ".


Πηγή: www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.