Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Αναβάθμιση υπηρεσιών σε Μουσεία

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.
Το πρόγραμμα αναβάθμισης υπηρεσιών στους Αρχαιολογικούς χώρους και τα Μουσεία της χώρας, ανακοίνωσε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος.
Το πρόγραμμα έχει τριετές χρονοδιάγραμμα και όπως επισήμανε ο υπουργός, στόχος είναι στο τέλος του, κανένας αρχαιολογικός χώρος και κανένα μουσείο να μην στερείται των βασικών υποδομών.
Με το νέο πρόγραμμα αναβαθμίζονται στο άμεσο μέλλον όλες οι υπηρεσίες με στόχο να ανταποκρίνονται στην εύρυθμη λειτουργία και τις ανάγκες των επισκεπτών αλλά και στην αξία των ίδιων των μνημείων.

Προτεραιότητα θα έχουν δέκα χώροι, οι μεγαλύτεροι σε επισκεψιμότητα και τα μνημεία της ΟΥΝΕΣΚΟ.

Στρατηγικοί στόχοι είναι να παρέχονται βασικές υπηρεσίες παντού, να εξειδικευθούν υπηρεσίες στους πρώτους σε επισκεψιμότητα χώρους και σταδιακά να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες σε όλους τους χώρους.

Για την εκτέλεση του προγράμματος ο κ. Γερουλάνος είπε, ότι η διαδικασία θα γίνει σταδιακά σε συνεργασία με άλλους φορείς( ΕΟΤ, ΤΑΠ, ΜΚΟ), δεν προβλέπεται αύξηση στο κόστος εισιτηρίων, το προσωπικό που θα χρειαστεί θα καλυφθεί με μετατάξεις, ενώ θα γίνει και πρόσληψη εποχικού προσωπικού.
Το όλο πρόγραμμα -σε πρώτη φάση- θα έχει κόστος που δεν θα ξεπερνάει τα 20 εκατ. ευρώ."Δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων, αλλά και οργάνωσης, τόνισε ο υπουργός ερωτηθείς για το κόστος του προγράμματος".

Στις βασικές υπηρεσίες προβλέπεται η παρουσία ενημερωτικού φυλλαδίου, κυλικείου (ή αυτόματου πωλητή νερού και αναψυκτικών), τουαλέτας και χώρου στάθμευσης. Στις επιθυμητές υπηρεσίες προβλέπεται η δημιουργία δίγλωσσης πινακίδας ή λεζάντας, πρόσβαση στα ΑΜΕΑ (όπως και οι τουαλέτες για ΑΜΕΑ) και το πωλητήριο και η διάθεση εκδόσεων. Τέλος, σε εξειδικευμένες υπηρεσίες θα περιλαμβάνονται τα εκπαιδευτικά προγράμματα , το σύστημα αυτόματης ξενάγησης, η μηχανογραφημένη έκδοση και διαχείριση εισιτηρίων,και τέλος οι Αττικές διαδρομές ή χώροι αφής. Όλα τα ενημερωτικά φυλλάδια θα μεταγραφούν σε σύστημα Μπρεϊγ.

Το πρόγραμμα χωρίζει τις υπηρεσίες σε τρεις βαθμίδες:

-εξειδικευμένες( εκπαιδευτικά προγράμματα, σύστημα αυτόματης ξενάγησης, μηχανογραφημένη έκδοση και διαχείριση εισιτηρίων και Αττικές διαδρομές ή χώροι αφής).

-επιθυμητές(δίγλωσσες πινακίδες-λεζάντες, επίσημος οδηγός ή κατάλογος, πρόσβαση ΑΜΕΑ, τουαλέτες ΑΜΕΑ, πωλητήριο)

-βασικές(ενημερωτικό φυλλάδιο, κυλικείο ή αυτόματος πωλητής νερού και αναψυκτικών, τουαλέτες, χώρος στάθμευσης). 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.