Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Βασίλης Κούκουρας: Λίγο έλειψε να μείνω παράλυτος

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Για τις δουλειές που έχει κάνει εκτός υποκριτικής και το ατύχημα που λίγο έλειψε να τον αφήσει παράλυτο, μίλησε ο ηθοποιός Βασίλης Κούκουρας στο περιοδικό YES!.



Έχετε κάνεις δουλειές εκτός υποκριτικής;

Φυσικά και φορτοεκφορτωτής έχω κάνει και ταξιτζής και μετακομίσεις. Δεν τα έκανα όμως γογγύζοντας. Ήμουν της κακουχίας γιατί κάτι έψαχνα να βρω στη ζωή. Γιατί η αληθινή η ζωή είναι στο χώμα, στη βροχή και στα ποτάμια.

Είπες πως πας συχνά στο Άγιο Όρος που σημαίνει ότι πιστεύεις πολύ στον Θεό. Έχεις νιώσει το θαύμα στη ζωή σου;

Φυσικά, Με έχει σώσει πολλές φορές από λάθη στις δουλειές, από λάθος δεσμούς και από ατυχήματα με το μηχανάκι.

Είχες σοβαρά ατυχήματα;

Είχα ναι. Έχω φτάσει μέχρι το νοσοκομείο, να είμαι για δυο μήνες κατάκοιτος και τότε λίγο έλειψε να μείνω παράλυτος.

Αν γυριζόταν ξανά το «Κωνσταντίνου και Ελένης» θα συμμετείχες;

Ναι, πρόσφατα συναντηθήκαμε με τον Χάρη Ρώμα και μου είπε είμαι ο μόνος που μπορεί να σταθεί οπτικά γιατί άλλοι άλλαξαν. Βεβαίως θα ήθελα να παίξω. Οι ηθοποιοί τα κάνουμε όλα και πέρυσι παρουσίασα ένα τηλεπαιχνίδι στον ΑΝΤ1 και κάποιοι το σχολίασαν αρνητικά. Το θέμα είναι να το κάνεις καλά.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.