Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Πρώην κουνελάκι του Playboy ασπάστηκε το Ισλάμ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Το έχασε το κορμί ο Χιου Χέφνερ.

Ο Χιου Χέφνερ έχασε ένα «κουνελάκι» του από τη μεγάλη σέξι φάρμα του. Η Felixia Yeap άφησε πίσω της τη γκλάμουρους ζωή που απολαμβάνει ένα κορίτσι του Playboy, πέταξε μακριά τα κορμάκια, τα αποκαλυπτικά εσώρουχα, γύρισε τη πλάτη στον αδηφάγο φωτογραφικό φακό και ασπάστηκε τον Ισλαμισμό.

Η 28χρονη καλλονή ήταν διάσημο μοντέλο στη Μαλαισία όταν, όπως περιγράφει η ίδια, «αναγεννήθηκε» με την απόφασή της να γίνει μουσουλμάνα.

Όπως αναφέρει ρεπορτάζ της Mirror, η νεαρή ανακοίνωσε τη πίστη της στον Μωαμεθανισμό μέσω των social media και βρήκε θερμή αποδοχή από τους χιλιάδες διαδικτυακούς της φίλους: Η δήλωσή της έλαβε περισσότερα από 750.000 likes.

«Μόνο ο Αλλάχ μπορεί να μου δώσει την ευτυχία», λέει η ίδια. «Δεν είμαι μόνο το σώμα και η εμφάνιση μου. Είμαι πολλά περισσότερα πράγματα και μπαίνω στον δρόμο της αναζήτησης μέσα από τη θρησκεία».

Αλλά και στο προσωπικό της μπλογκ γράφει: «Επί σειρά ετών πήγαινα στην Καθολική εκκλησία κάθε Κυριακή και προσπαθούσα να καταλάβω τον Χριστιανισμό. Προσπάθησα στη συνέχεια να γνωρίσω τον Βουδισμό και να υιοθετήσω διδαχές του στη ζωή μου. Ωστόσο, τώρα, με τη νέα μου θρησκεία, για πρώτη φορά στη ζωή μου η καρδιά μου είναι τόσο κοντά στον Θεό. Νοιώθω σαν να ξαναγεννήθηκα».












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.