Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Έταζε στα θύματά του χαμηλά ενοίκια και εξαφανιζόταν

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον 58χρονο.

Ένα άτομο που εξαπατούσε τα θύματά του συνέλαβαν τις προηγούμενες ημέρες αστυνομικοί του τμήματος ασφαλείας, στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για έναν 58χρονο ο οποίος έταζε στα θύματά του εξαιρετικά χαμηλές τιμές ενοικίασης διαμερισμάτων.

Ο τρόπος δράσης του
Σύμφωνα με το thestival.gr, ο δράστης αρχικά εντόπιζε ένα ακίνητο υπό ενοικίαση. Ενημέρωνε τον ιδιοκτήτη του ακινήτου ότι ενδιαφέρεται για να νοικιάσει το χώρο.

«Είμαι δικαστικός. Έχω φορτωμένο το φορτηγό της μεταφορικής με τα πράγματά μου. Δώσε μου το κλειδί να ξεφορτώσω και αύριο έρχεσαι για να κάνουμε το συμβόλαιο», έλεγε στους ιδιοκτήτες των ακινήτων. Μόλις έπαιρνε το κλειδί του διαμερίσματος, έβρισκε άλλον υποψήφιο ενοικιαστή λέγοντάς του ότι είναι μεσίτης και έχει στη διάθεσή του διαμέρισμα με χαμηλό ενοίκιο. «Από 400 ευρώ το μήνα μόνο 200 ευρώ το μήνα. Μου δίνεις ενοίκια τριών μηνών και σου δίνω το κλειδί», είπε στο τελευταίο θύμα του. Για κακή του τύχη όμως ήταν πατέρας αστυνομικού.

Συνελήφθη και αφέθηκε ελεύθερος
Η έρευνα της αστυνομίας οδήγησε στη σύλληψη του 58χρονου. Όπως διαπιστώθηκε ο εν λόγω «δικαστικός» έχει συλληφθεί αρκετές φορές στο παρελθόν για παρόμοιες απάτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για απάτη κατ’ εξακολούθηση και αφού οδηγήθηκε στον εισαγγελέα αφέθηκε ελεύθερος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.