Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Από τα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, όπου έβοσκε γιδοπρόβατα, και συγκεκριμένα την Κανδήλα, βρέθηκε στο λιμάνι της Μελβούρνης, ύστερα από ένα ταξίδι που του φαινόταν ατελείωτο, κρατώντας πάντα την γκλίτσα στο χέρι. Ήταν μόλις 14 ετών, πάμπτωχος και χρεωμένος για τα ναύλα, τα οποία στοίχισαν 200 λίρες. Σήμερα ο Διονύσης Μακρής είναι ιδιοκτήτης του Cyclo Fans, ενός εργοστασίου που παράγει συστήματα εξαερισμού, τα οποία έχει τελειοποιήσει και διατίθενται στην Αυστραλία αλλά και στις αγορές της Ασίας. «Μέχρι τότε το μόνο που ήξερα ήταν τα βουνά του χωριού μου, τα γίδια και τα πρόβατα που έβοσκα, έχοντας πάντα την γκλίτσα μου συντροφιά. Για αυτό την έφερα μαζί μου. Να μου θυμίζει ποιος είμαι και από που ξεκίνησα. Να με δένει με τα χώματα του χωριού μου που γνώριζε και εκείνη τόσο καλά και να παίρνω δύναμη από ένα δέσιμο που στην πραγματικότητα δεν με άφησε ποτέ» λέει ο κ. Μακρής στον «Νέο Κόσμο», όπου παρουσιάζει το πορτρέτο ενός ακόμη αυτοδημιούργητου ομογενούς. Προτού αποκτήσει αυτό το εργοστάσιο τα έκανε όλα.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.