Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

«Δοξάσαμε την Ελλάδα και η Πολιτεία μας εγκαταλείπει»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής κολύμβησης Χαράλαμπος Ταϊγανίδης μιλάει στο newsbeast.gr.

Έτοιμος ακόμη και να εγκαταλείψει την πατρίδα του για να εργαστεί στην Αμερική είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής κολύμβησης, Χαράλαμπος Ταϊγανίδης.

Ο Έλληνας παραολυμπιονίκης, όπως αποκαλύπτει σε συνέντευξή του στο newsbeast.gr, είναι εκνευρισμένος από την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα. Δεν διστάζει μάλιστα να ασκεί πολύ έντονη κριτική στους βουλευτές λέγοντας: «Δεν άκουσα κανέναν να λέει ότι θα κόψει το μισθό του για να σωθεί η Ελλάδα».

Και για να μην μετακομίσει και εγκαταλείψει τον αγώνα που δίνουν οι Έλληνες αθλητές για να δοξάσουν τη γαλανόλευκη, ζητά η κυβέρνηση να εξαιρέσει όλους τους αθλητές (παραολυμπιονίκες και ένστολους) από το μέτρο της διαθεσιμότητας.



Ακολουθεί η συνέντευξή του...

- Έλληνες πρωταθλητές διαμαρτύρονται ζητώντας να εξαιρεθούν από το μέτρο της διαθεσιμότητας. Ποια είναι η άποψή σας δεδομένου ότι και εσείς είστε διορισμένος στο Δημόσιο;
«Το έχω πει και δημόσια. Αυτοί μας δουλεύουν πάρα μα πάρα πολύ. Νομίζουν ότι είμαστε βαθιά νυχτωμένοι και ότι δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. Μας είπαν ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, υπάρχει μετακίνηση. Φυσικά και δεν το πιστέψαμε. Αυτό που πάνε να κάνουν είναι έγκλημα διότι καταστρέφουν πάνω απ’ όλα τον αθλητισμό. Ουσιαστικά έχουν καταστρέψει τα πάντα, οπότε γιατί να μην καταστρέψουν και τον αθλητισμό; Θα σταματήσουν τα παιδιά να έρχονται στους αθλητικούς χώρους. Γιατί δηλαδή βγαίνει ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και μιλά για ΑΣΕΠ και για προσόντα; Το δικό μου το ΑΣΕΠ είναι το ολυμπιακό μετάλλιο. Είναι η ολυμπιακή μου διάκριση. Είναι ο εθνικός ύμνος που αυτοί οι μπαγλαμάδες άκουγαν και χειροκροτούσαν όταν έρχονταν στο αεροδρόμιο να μας υποδεχθούν. Ήταν οι ίδιοι που πάνω στις δικές μας πλάτες πατούσαν και έλεγαν “έχουμε αυτούς κι έχουμε κι εκείνους”. Τώρα ξαφνικά μας πετάνε έξω. Αυτό είναι ανεπίτρεπτο. Γιατί να καταστρέφουν εμάς και να μην κόψουν από τους εαυτούς τους τα προνόμιά τους; Εδώ πέρα, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Προχθές όλοι οι βουλευτές ψήφισαν το να μην πληρώνουν διόδια. Ψηφίζουν οτιδήποτε για να μην κοπεί κάτι από εκείνους. Προτιμούν μόνο να κόβουν τα πάντα από τον ελληνικό λαό».

- Είπατε ότι θα σταματήσουν νέα παιδιά να ασχολούνται με τον αθλητισμό. Ο διορισμός στο Δημόσιο, θα σας ρωτούσε κάποιος, είναι το κίνητρο για να ασχοληθούν οι νέοι με τον πρωταθλητισμό;
«Εάν μου το έλεγε κάποιος αυτό, εγώ θα ρωτούσα: Δηλαδή αυτός που θέλει να γίνει βουλευτής, το θέλει μόνο και μόνο για να γίνει βουλευτής; Έτσι δηλαδή γίνεται βουλευτής για να ασχοληθεί και να σώσει για παράδειγμα την Ελλάδα; Αν είναι δυνατόν! Εγώ θα πω το εξής: Εμείς ζούμε με τον πρωταθλητισμό. Ζούμε, κοιμόμαστε, αναπνέουμε για να δοξάσουμε την Ελλάδα. Έχουμε τιμήσει και συνεχίζουμε να τιμούμε την Ελλάδα. Όσο παράδοξο κι αν ακούγεται, είναι η αλήθεια. Δεν βλέπω όμως κανέναν από τους 300 της Βουλής να γίνεται βουλευτής για να σώσει την Ελλάδα. Γίνεται για να βολέψει τον εαυτό του. Να βολέψει την τσέπη του. Εγώ ποιον βολεύω; Τον εαυτό μου; Εγώ έχω θυσιάσει τα πάντα».

- Πολλοί συνάδελφοί σας δαπανούν το μισθό τους για να κάνουν προπονήσεις. Συμβαίνει το ίδιο και με εσάς;
«Βέβαια, έχω δύο μικρά παιδιά, έχω ενοίκιο, έχω ρεύμα, δεν μου μένει τίποτα. Φυσικά και ξοδεύω χρήματα για να βγει η προετοιμασία μου. Χορηγούς δεν έχουμε. Βοηθήματα δεν έχουμε. Μας χρωστούν από το 2010 τις επιβραβεύσεις που φέραμε ολυμπιακά μετάλλια και παγκόσμιες νίκες. Όμως, εάν ρωτήσουμε έναν βουλευτή άμα του οφείλει κάτι το κράτος, θα πει: τίποτα. Βλέπετε, αυτοί τα παίρνουν κατευθείαν από την πηγή. Αυτό είναι το μέγα άδικο. Γιατί κι εγώ έχω δοξάσει την Ελλάδα. Εμείς δοξάζουμε την Ελλάδα και αυτοί οι μπαγλαμάδες είναι ανεπίτρεπτοι. Έχουν πουλήσει τα πάντα. Έχουν καταστρέψει τον πρωταθλητισμό. Έχουν καταστρέψει τις συντάξεις. Πουλάνε γη και ύδωρ στους δανειστές μας. Πουλάνε μέχρι και τη Μακεδονία μας. Είναι τόσο γύφτοι. Έτσι έχουν καταντήσει να πουλάνε μέχρι και τον πρωταθλητισμό. Δεν τους νοιάζει τίποτα».

- Έχετε σκεφτεί να εγκαταλείψετε την Ελλάδα;
«Κάνω ήδη τα χαρτιά μου για να φύγω στην Αμερική. Βλέπετε, στην Αμερική, όταν τους είπα ότι θέλω να πάω, όχι μόνο μου άνοιξαν την αγκαλιά τους, όχι μόνο μου έδιναν απλές δουλειές. Μου έλεγαν “είσαι Ολυμπιονίκης, έλα να διδάξεις τα παιδιά μας”. Εκεί σε αναγνωρίζουν. Εκεί λες ότι είσαι Ολυμπιονίκης. Εδώ δηλαδή, είναι κατάρα να είσαι Ολυμπιονίκης;».

-Θα πάτε; Τι δουλειά θα κάνετε;
«Να σηκωθώ να φύγω γιατί εδώ πέρα δεν μπορούμε να ζήσουμε άλλο. Έχουν καταστρέψει τα πάντα αυτοί οι άνθρωποι. Αυτή τη στιγμή εγώ ασχολούμαι 27 ολόκληρα χρόνια με την κολύμβηση. Κατάφερα στα 23 μου να γίνω Ολυμπιονίκης. Αυτό ξέρω να κάνω. Όταν μου λένε “τέρμα όλα”, δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά. Στην Αμερική μου προσφέρουν δουλειά. Μόνο και μόνο το γεγονός ότι τους λέω ότι είμαι Ολυμπιονίκης, αυτόματα μου ανοίγουν και οι πόρτες. Στην Ελλάδα μόλις πω ότι είμαι Ολυμπιονίκης, μου κλείνουν οι πόρτες».

-Θα φύγετε δηλαδή; Θα μεταναστεύσετε;
«Το πολεμάω. Το ψάχνω. Ευελπιστώ όμως ότι μπορεί την τελευταία στιγμή να αλλάξει κάτι στη χώρα μου. Ευελπιστώ ότι θα βρεθεί κάποιος λογικός που θα χτυπήσει το χέρι στο γραφείο του και θα τους πει να πάρουν κάποια πράγματα πίσω. Έχω μια ελπίδα κι εγώ. Όμως, αν συνεχίζουν να καταστρέφουν την Ελλάδα, πείτε μου, εγώ τι να κάνω εδώ…».

- Πότε θα βγει η τελική απόφαση για το αν απολύεστε τελικά από το Δημόσιο;
«Δεν το ξέρω ακριβώς. Αναμένουμε. Όμως, να σας πω κάτι; Τις αποφάσεις τις παίρνουν τα σαββατοκύριακα. Όταν δεν μπορείς να κάνεις και τίποτα. Πείτε μου, μπορεί κανείς να εμπιστευτεί αυτούς εδώ τους πολιτικούς; Δεν μπορεί κανείς να εμπιστευτεί τίποτα. Για να τους πιστέψουμε, πρέπει εκείνοι να δείξουν το σωστό παράδειγμα. Δεν βλέπω ούτε έναν βουλευτή να γυρίσει και να πει “να μην πληρωνόμαστε για να σωθεί η Ελλάδα”».

- Πάντως, αυτό που αναφέρουν κυβερνητικοί κύκλοι είναι ότι γίνονται παντού περικοπές και απολύσεις και γι’ αυτό δεν θα εξαιρεθούν οι αθλητές
«Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα. Οι δικές μας θέσεις είναι τιμητικές. Ήταν το λιγότερο που μπορούσε να κάνει για εμάς η Ελλάδα. Μην μπερδευόμαστε. Δεν μπήκαμε από καμία πίσω πόρτα. Εμείς κερδίσαμε τον πόλεμο (σ.σ. την Ολυμπιάδα), δεν μπήκαμε από καμία πίσω πόρτα σε καμιά δημόσια υπηρεσία. Να κόψουν τις πίσω πόρτες που βόλεψαν οι ίδιοι για να τους εκλέξουν. Εμείς θυσιάσαμε τη ζωή μας και δεν μπορούμε να δεχτούμε το “σε κόβω”. Εμείς γίναμε Ολυμπιονίκες, υψώσαμε την ελληνική σημαία χωρίς να μας βοηθήσει κανείς. Εμείς όμως τους ψηφίζουμε για να βγουν βουλευτές. Εμείς τους βοηθάμε. Μας υπόσχονται ψέματα μόνο και μόνο για να μπουν στο Κοινοβούλιο».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.