Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Η "καραφλή" ποδηλάτισσα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Παράδειγμα ψυχικής δύναμης και επιμονής. Το μεγαλύτερο είναι φυσικά αυτό του Οσκαρ Πιστόριους. Και η Τζοάνα Ρόουσελ όμως, η 23χρονη χρυσή Ολυμπιονίκης με την ομάδα της Μεγάλης Βρετανίας στο ομαδικό πουρσουίτ, θέλησε να περάσει το δικό της μήνυμα.

Αμήχανοι οι θεατές την είδαν να βγάζει το κράνος της για να πανηγυρίσει και να αποκαλύπτεται το κεφάλι της με ελάχιστα μαλλιά. Η Βρετανίδα από 10 χρονών ταλαιπωρείται από την ανίατη αρρώστια που ονομάζεται αλωπεκία.

«Θυμάμαι ένα βράδυ να κλαίω ασταμάτητα και να ρωτώ τους γονείς μου τι μου συμβαίνει» θυμάται και συνεχίζει: «Όταν ήμουν μικρή δεν έβγαινα και δεν έκανα ό,τι έκαναν τα παιδιά της ηλικίας μου. Δεν είχα αυτοπεποίθηση λόγω της εμφάνισής μου και το μόνο που έκανα ήταν να αφοσιωθώ στο διάβασμα. Όταν όμως άρχισα να ασχολούμαι με την ποδηλασία, τότε πραγματικά δεν με ένοιαζε το πως φαινόμουν στους άλλους. Ήμουν πάνω στο ποδήλατο και ο κόσμος έπρεπε να με κρίνει για αυτό και όχι για την εμφάνισή μου. Όταν δε άρχισα να κερδίζω, τότε ένιωθα ακόμα καλύτερα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.