Σάββατο 19 Μαΐου 2012

«Μέσω της ταινίας συνειδητοποίησα οτι πάσχω από λευχαιμία»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Η απίστευτη ιστορία μιας 17χρονης μαθήτριας.

Η ζωή της 17χρονης Άλεξ Κούπερ άλλαξε οριστικά όταν παρακολούθησε τη ταινία, με πρωταγωνίστρια την Cameron Diaz, «Ο φύλακας της αδελφής μου», καθώς συνειδητοποίησε ότι πάσχει από μια εξαιρετικά σπάνια μορφή καρκίνου.

Η Άλεξ υπέφερε από κόπωση, συχνούς πονοκεφάλους, ενώ το στομάχι της είχε πρηστεί και είχε παρατηρήσει μώλωπες σε όλο της το σώμα. Η ίδια δεν είχε ανησυχήσει και δεν είχε αναφέρει σε κανέναν τα συμπτώματα. Ωστόσο, όταν παρακολούθησε τη ταινία, διαπίστωσε ότι βρισκόταν στην ίδια ακριβώς κατάσταση με τη νεαρή ηθοποιό.

Επισκέφθηκε τον γιατρό της, τον Οκτώβριο του 2010, και διαγνώστηκε με μια σπάνια μορφή μυελογενούς λευχαιμίας. Τρεις μέρες αργότερα ξεκίνησε τη χημειοθεραπεία, και σήμερα η κατάσταση της νεαρής κοπέλας βρίσκεται σε ύφεση και θεωρείται διαχειρίσιμη.

«Έβλεπα την ταινία και ξαφνικά συνειδητοποίησα οτι είχα τα ίδια συμπτώματα. Αρχικά τρομοκρατήθηκα και άρχισα να σκέφτομαι ότι δεν είναι δυνατόν να πάσχω από καρκίνο. Επισκέφθηκα τον γιατρό μου και με έστειλε αμέσως για εξετάσεις αίματος. Λίγο αργότερα έμαθα για τη λευχαιμία και έπαθα σοκ. Δεν ήθελα να χάσω τα μαλλιά μου και σκέφτηκα πως ήρθε το τέλος μου. Όταν βλέπεις κάτι στην οθόνη φαίνεται πολύ πιο πραγματικό. Είμαι πολύ τυχερή που η διάγνωση έγινε έγκαιρα και σήμερα το πρόβλημα μου βρίσκεται σε ύφεση», δήλωσε η Άλεξ σχετικά με την εμπειρία της.

«Ωστόσο, δεν μπορώ να ξαναδώ τη ταινία. Την έχω κρύψει κάτω από το κρεβάτι μου», συνεχίζει.

Η Άλεξ επισκέφθηκε τον γιατρό της μετά από τρεις εβδομάδες. Τα λευκά κύτταρα στο αίμα της ξεπερνούσαν τις 490.000, με το μέσο όρο να υπολογίζεται στις 4.000. Διαγνώστηκε αμέσως με λευχαιμία, αλλά χάρη στην έγκαιρη διάγνωση, οι πιθανότητες επιβίωσης της ήταν υψηλές.

Μόνο 600 άτομα διαγιγνώσκονται με χρόνια μυελογενή λευχαιμία το χρόνο, μια πάθηση ιδιαίτερα σπάνια σε παιδιά και ιδίως σε κορίτσια.

«Πλέον μπορώ να ζήσω φυσιολογικά και να κοιτάξω το μέλλον. Πάσχω από καρκίνο, αλλά στο τέλος θα βγω νικήτρια», δήλωσε η Άλεξ καταληκτικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.