Κυριακή 24 Απριλίου 2016

Η μάχη ενός 27χρονου με την κατάθλιψη

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Το βίντεο-εξομολόγηση που έγινε viral.

Το γύρο του διαδικτύου κάνει ένα βίντεο με την εξομολόγηση ενός νεαρού άντρα για τη μάχη που δίνει εδώ και 10 χρόνια ενάντια στην κατάθλιψη.

Η μάχη ενός 27χρονου με την κατάθλιψη

«Τα τελευταία 10 χρόνια, είναι σαν να ζω δυο διαφορετικές ζωές», αρχίζει τη διήγηση του ο Doug Leddin, στο βίντεο που ανήρτησε στο Facebook, θέλοντας να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς του φίλους, τη μάχη που δίνει με την κατάθλιψη.

Ο Leddin από το Δουβλίνο, εκφράζει το φόβο πως η ψυχική ασθένεια που τον έχει καταβάλλει, επηρεάζει τη συναναστροφή του με τους φίλους του, τους συναδέλφους του, τους προϊσταμένους του στη δουλειά.

«Αν ρωτούσατε την οικογένειά μου, ή τους φίλους μου για μένα, πιθανότατα θα σας έλεγαν ότι είμαι ένα χαρούμενο, θετικό και σκληρά εργαζόμενο άτομο, με αυτοπεποίθηση», ακούγεται να λέει.

«Αλλά όλα αυτά είναι κάπως ένα ψέμα. Βλέπετε, ζω μια τελείως διαφορετική ζωή μέσα μου. Ζω τη ζωή κάποιου που υποφέρει πάρα πολύ από κατάθλιψη. Και αυτό είναι τόσο σκληρό για μένα να το συζητώ, αλλά δεν είμαι μόνο εγώ», δηλώνει.

Ο 27χρονος, που εργάζεται ως marketing manager για λογαριασμό μιας ιρλανδικής διαφημιστικής εταιρείας, λέει ότι έφτιαξε αυτό το βίντεο προκειμένου να «σπάσει» το στίγμα που εξακολουθεί και συνοδεύει μια ψυχική ασθένεια. Σύμφωνα με τον ίδιο, μόνο πέρσι, 550 άνθρωποι έβαλαν τέλος στη ζωή τους στην Ιρλανδία εξαιτίας της κατάθλιψης,– περισσότεροι από όσους σκοτώνονται σε αυτοκινητιστικά δυστυχήματα.

«Όλοι πρέπει να αρχίσουμε να μιλάμε για την κατάθλιψη», συνεχίζει ο Leddin . «Πρέπει να ανοιχτούμε. Πίεσα τον εαυτό μου σε ένα σκοτεινό μέρος, σε μια σκοτεινή γωνιά με μόνο μια έξοδο. Και σκέφτομαι αυτή τη διέξοδο κάθε μέρα τα τελευταία δέκα χρόνια – δεν θα πρέπει να σκέφτεστε έτσι. Αλλά ήμουν μόνος...», σημειώνει και συνεχίζει εμφανώς συγκινημένος «έπρεπε να ανοιχτώ, αλλά δε μπορούσα. Και δε μπορώ να βοηθήσω τους άλλους, αν δε μπορώ να βοηθήσω τον εαυτό μου».

Ο Doug εύχεται το βίντεο του να βοηθήσει και να εμψυχώσει όσους υποφέρουν από κατάθλιψη. «Αν βοηθήσει έστω και ένα άτομο», ο ίδιος θα έχει εκπληρώσει το στόχο του.




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.