Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Το πρώτο μοντέλο με διπλή αναπηρία

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Όταν η Λίζι έχασε την εμπιστοσύνη της και την αυτοεκτίμηση της, η μητέρα της βρήκε έναν τρόπο για να καταφέρει να ανακτήσει την χαμένη της αυτοπεποίθηση



Όταν βρέθηκε στο νοσοκομείο για το δεύτερο ακρωτηριασμό στα πόδια της, η μητέρα της 23χρονης την τράβηξε μία φωτογραφία και την έστειλε σε ένα πρακτορείο.

«Με φωτογράφησε χωρίς να έχω ίχνος μακιγιάζ ενώ φορούσα ένα απλό σορτς και ένα μπλουζάκι. Για καλή μου τύχη, το πρακτορείο απάντησε αμέσως.» δήλωσε η νεαρή κοπέλα.

«Ανυπομονώ να κάνω κάτι στο μόντελινγκ. Δεν τρέφω αυταπάτες. Θα είμαι πάντα το μοντέλο με τα δύο κομμένα πόδια αλλά θα έχω καταφέρει κάτι καλό για μένα» συμπληρώνει η 23χρονη.

«Έσω καταφέρει να έχω τον έλεγχο της δικής μου υγείας και θέλω να βοηθήσω όσους έχουν ανάγκη. Δεν τελειώνει εδώ η ζωή. Θέλω να εμπνεύσω τους άλλους και να τους βοηθήσω να οικοδομήσουν την εμπιστοσύνη τους στον εαυτό τους. »

Η κοπέλα από τη Βρετανία είχε ένα πρόβλημα ανατομίας στα πόδια και αναγκαζόταν να παίρνει καθημερινά μορφίνη για να αντιμετωπίσει τους φρικτούς πόνους που είχε. Τότε ήταν που αποφάσισε να ακρωτηριάσει και τα δύο πόδια της.

«Νιώθω ανακουφισμένη. Δεν πονάω μετά από πολύ καιρό. Ήθελα να τα αφαιρέσω εδώ και πολύ καιρό γιατί ήξερα ότι η ζωή μου θα ήταν ευκολότερη με τα προσθετικά μέλη.»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.