Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

«Νόμιζα πως το μωρό μου είχε δύο κεφάλια»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πλήρης ανάρρωση για τον μικρό Harry.

Ο μικρός Harry Barron-Edgley γεννήθηκε υγιής αλλά με μία κύστη στο λαιμό του τόσο μεγάλη που έμοιαζε σαν το αγοράκι να είχε... δύο κεφάλια.

Η κύστη των 13 εκατοστών ξάφνιασε τόσο πολύ τη μαμά του που μόλις τον πρωτοείδε νόμισε πως πράγματι το μωρό της είχε δύο κεφάλια.

Έπειτα από πέντε επεμβάσεις οι γιατροί κατάφεραν να αφαιρέσουν την κύστη που προκαλούσε στο αγόρι προβλήματα στην πλάτη και το λαιμό του.

Μόλις 15 εβδομάδων πλέον ο μικρός επέστρεψε στο σπίτι του στο Northamptonshire της Βρετανίας.

«Μόλις γεννήθηκε ο Harry έκλεισα τα μάτια μου με ανακούφιση, ήμουν τόσο χαρούμενη που τον είχα. Αλλά όταν άνοιξα τα μάτια μου καθώς μου τον έδιναν να τον κρατήσω σοκαρίστηκα, νόμισα πως είχε γεννηθεί με δύο κεφάλια», λέει η 20χρονη μητέρα του Wellman-Smith.

«Δεν είχα ιδέα τι ήταν, ίσως καρκίνος ή ένας όγκος που θα είχε για πάντα, ήταν πραγματικά τρομακτικό. Με είχε καταλάβει η αγάπη μου γι’ αυτόν, δεν με ένοιαζε η όψη του παρά μόνο να ξέρω πως θα είναι καλά», προσθέτει.

Η κύστη του αγοριού δεν ήταν κακοήθης και την 1η Ιουλίου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεσή της.

Ακολούθησαν άλλες τέσσερις για την ολοκλήρωση της αφαίρεσης και τελικά ο μικρός επέστρεψε υγιής στο σπίτι του.

«Ο Harry μπορεί επιτέλους να αρχίσει να ζει τη ζωή του», δηλώνει η 20χρονη μητέρα.

Δείτε τις φωτογραφίες












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.