Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Έδωσαν πρόστιμο σε τυφλό για τις αταξίες του σκύλου του

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Κι ας μην μπορούσε να τις δει!

Οι φύλακες ενός πάρκου στο Leicester επέβαλαν πρόστιμο 97 ευρώ στον 46χρονο Ιan Bradwell επειδή δεν περιμάζεψε την... «ανάγκη» του σκύλου του με το ειδικό σακουλάκι.

Το γεγονός ότι ο Ian είναι τυφλός από τα 17 του και ο σκύλος του λειτουργεί ως «οδηγός» του φαίνεται πως δεν τους έκανε καμία εντύπωση και δεν αντιλήφθηκαν ότι ένας τυφλός δεν μπορεί να δει τι κάνει ο σκύλος του!

«Είναι γελοίο. Προφανώς τους λείπει κοινή λογική. Όταν κάποιος έχει ένα σκύλο οδηγό, αυτό από μόνο του σημαίνει ότι δεν έχεις την ικανότητα της όρασης. Κι όμως μου ζήτησαν επιπλέον αποδείξεις» είπε ο ίδιος.

«Την ώρα που περπατούσαμε άκουσα κάποιον να μου φωνάζει και να με ρωτά αν είχα καταλάβει τι είχε κάνει ο σκύλος μου. Ζήτησα συγνώμη, εξηγώντας την κατάστασή μου και μάλιστα τους έδειξα και το μπαστούνι μου. Ζήτησα να μου δώσουν μια σακουλίτσα για να τα μαζέψω, αλλά δεν έδειξε κανένα ενδιαφέρον πέρα από το να μου επιδώσει το πρόστιμο» πρόσθεσε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.