Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Παραλύει κάθε φορά που χτυπά το κινητό της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Η νεαρή κοπέλα πάσχει από καταπληξία.

Οι περισσότεροι άνθρωποι λατρεύουν τις εκπλήξεις, κάτι που δεν ισχύει όμως για την 26χρονη Caitlin Wallace, της οποίας ο οργανισμός καταρρέει κάθε φορά που της συμβαίνει κάτι αναπάντεχο.

Η νεαρή γυναίκα πάσχει από καταπληξία με αποτέλεσμα κάθε συναισθηματικά φορτισμένη στιγμή να προκαλεί αδυναμία στους μυς της. Αυτό άλλοτε σημαίνει χαλάρωση των μυών του προσώπου και άλλοτε αδυναμία στα γόνατα, με αποτέλεσμα να καταρρέει.

Καταπληξία είναι η ιατρική, παθολογική κατάσταση που προκύπτει από την αδυναμία της καρδιάς να εξασφαλίσει επαρκή ροή αίματος και οξυγόνου για τα όργανα. Μπορεί να προκληθεί από διαφορετικές αιτίες, οι οποίες ενεργούν ως ερέθισμα για τον οργανισμό ο οποίος αντιδρά με την ενεργοποίηση ενός ρυθμιστικού μηχανισμού και την απελευθέρωση διαφόρων παραγόντων.
Στην περίπτωση της Caitlin το στοιχείο της «έκπληξης» ενεργοποιεί την πάθησή της.

Απλά πράγματα, όπως το χτύπημα του τηλεφώνου της, μια τυχαία συνάντηση με κάποιον φίλο ή ο ταχυδρόμος που αφήνει τα γράμματα στην πόρτα, την έχουν κάνει να χάνει τον έλεγχο του σώματός της… στη χειρότερη περίπτωση μέχρι και 20 φορές τη μέρα!

Η κατάστασή της είναι τόσο ακραία που πολλές φορές παραλύει για αρκετά λεπτά και ενώ μπορεί να ακούει τα πάντα, δε βλέπει και δε μπορεί να κινηθεί.

«Ξεκίνησε με ένα μικρό αίσθημα χαλάρωσης που είχα όποτε γελούσα με κάτι, μέχρι που όταν μετά από μια εβδομάδα κάποιος στη δουλειά έλεγε κάτι αστείο, εγώ έχανα τον έλεγχο των μυών μου και έπεφτα στο πάτωμα. Αρχικά ξεκίνησε από το γέλιο, μετά άρχισε να συμβαίνει όποτε ένιωθα κάποιου είδους σοκ ή έκπληξη. Μπορεί να πέσω κάτω απλά και μόνο επειδή θα χτυπήσει το κινητό μου όταν το κρατάω» είπε η ίδια.

«Μια μέρα ήμουν στο σουπερμάρκετ και ψώνιζα, όταν ξαφνικά είδα έναν παλιό μου φίλο που είχα να δω περίπου πέντε χρόνια. Ήταν τόσο απρόσμενο που κατέρρευσα. Το θέμα είναι ότι με την καταπληξία δεν μπορείς καν να βάλεις τα χέρια σου για να προστατευτείς από το πέσιμο. Έχω γεμίσει μελανιές από τις πτώσεις. Μπορώ να ακούω τα πάντα όποτε μου συμβαίνει αλλά δε μπορώ ούτε να δω, ούτε να μιλήσω. Είναι σα να είμαι παράλυτη» πρόσθεσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.