Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Εγκυμοσύνη και κατοικίδια: Συνδυάζονται χωρίς κινδύνους!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Καλή σας μέρα!
Είμαι γιατρός στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου και έγκυος 8 μηνών. Στη ζωή μου έχω χαϊδέψει, με έχουν γλύψει και μερικές φορές πάνω στο παιχνίδι και στη χαρά τους γρατζουνήσει, αδεσποτάκια, γατιά και σκυλιά ανά την Ελλάδα, ων ουκ έστι αριθμός. Αυτή τη στιγμή "συζούμε" με τρία σκυλιά και 3 γάτους, όλα μαζεμένα απ’ τον δρόμο.

Κάνοντας την εξέταση για το τοξόπλασμα, πίστευα ότι μετά από τόση έκθεση, θα είχα αντισώματα. Δεν είχα και δεν έχω, η επαφή μου τόσο με τα δικά μου όσο και με τα αδέσποτα παραμένει η ίδια, τηρώντας βέβαια τους απλούς κανόνες υγιεινής που νομίζω ότι είναι αυτονόητοι (πλένουμε τα χέρια μας πριν πιάσουμε το φαγητό μας). Η τρέλα με αυτή την ιστορία και όλους τους καλοθελητές που τρομάζουν τον κόσμο, με εκνευρίζει αφάνταστα, ειδικά από τη στιγμή που το τοξόπλασμα μπορεί να βρίσκεται σε τροφές που καταναλώνουμε (π.χ. ωμά λαχανικά, που δεν έχουν πλυθεί καλά). Βέβαια, σε όλα τα θέματα, πάντα την πληρώνει ο πιο αδύναμος, κι αυτός που δεν έχει φωνή για ν’ ακουστεί στις τηλεοράσεις....»

Αμαλία Ραπτοπούλου
Ιατρός, Ρευματολόγος, ΠΑ.Γ.Ν.Η. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.