Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Σε νέα εγχείρηση θα υποβληθεί η Αντζελίνα Τζολί

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Στόχος να περιορίσει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου.

Νέα εγχείρηση, μετά τη διπλή μαστεκτομή στην οποία υποβλήθηκε πέρυσι, θα κάνει η Αντζελίνα Τζολί, όπως αποκάλυψε η ίδια.



Η 38χρονη ηθοποιός, μιλώντας στο Entertainment Weekly είπε σχετικά: «Υπάρχει άλλη μία εγχείρηση, την οποία δεν έχω κάνει ακόμα». «Θα συμβουλευθώ όλους αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους με τους οποίους μιλάω για να προχωρήσω στο επόμενο στάδιο».

«Είμαι πολύ χαρούμενη που πήρα αυτή την απόφαση», είπε «Είμαι πολύ τυχερή που έχω εξαιρετικούς γιατρούς και πολύ πολύ τυχερή που έχω μία καλή ανάρρωση και ένα project όπως το «Unbroken» (την ταινία που σκηνοθετεί) ώστε να έχω κάτι στο οποίο να είμαι πραγματικά αφοσιωμένη και να έχω το κίνητρο να είμαι υγιής και να επιστρέψω πάλι στη δουλειά».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.