Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

O ήχος του ανεξήγητου


Μυστηριώδεις θόρυβοι που αψηφούν τη λογική εξήγηση!
Ας το δεχτούμε, υπάρχουν ήχοι που η επιστήμη απλά δεν μπορεί να εξηγήσει, κρατώντας το στόμα της εμφατικά σφαλιστό.

Όσο κι αν τους αναλύσουμε, εξετάσουμε, ξεψαχνίσουμε, απομυθοποιήσουμε, δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε λογικές ερμηνείες και καλοβαλμένες απαντήσεις.

Κι ενώ οι απόκοσμοι ήχοι που θα ακούσουμε περιβάλλονται από διάφορες θεωρίες για την καταγωγή τους, που ποικίλουν φυσικά από το λογικοφανές ως το εντελώς απίθανο, η έλλειψη τελεσίδικης επιστημονικής ετυμηγορίας αφήνει το όποιο εγχείρημα ανάλυσής τους έωλο.

Κι έτσι οι θόρυβοι αυτοί παραμένουν διαπρεπή επιστημονικά μυστήρια που ανθίστανται σθεναρά στις απόπειρες ερμηνείας.

Μετά τις 10 απίστευτες και σπάνιες ηχογραφήσεις λοιπόν, ας δούμε τους ήχους του ανεξήγητου…

Slow Down



Στις 19 Μαΐου 1997 ένας αλλόκοτος ήχος, που αποκλήθηκε «Slow Down», συνελήφθη από την Εθνική Ωκεανική και Ατμοσφαιρική Υπηρεσία των ΗΠΑ. Μέχρι και σήμερα, η πηγή του ήχου δεν έχει εξακριβωθεί και οι θεωρίες που αποπειράθηκαν να εξηγήσουν τη φύση του θορύβου δεν έχουν καρποφορήσει. Όσο για το όνομα «Slow Down», αναφέρεται στο χαρακτηριστικό του ήχου όπου κάθε 7 λεπτά η συχνότητά του κυριολεκτικά επιβραδύνεται. Ο ήχος καταγράφηκε στον Ισημερινό Ειρηνικό Ωκεανό και έγινε αντιληπτός από 3 αισθητήρες σε μια απόσταση 2.000 χιλιομέτρων. Η καλύτερη εξήγηση έχει να κάνει με τους ήχους των αρκτικών πάγων που μετακινούνται αργά προς τη στεριά, αν και αυτό δεν εξηγεί εντελώς το φαινόμενο, που παραμένει εν πολλοίς άλυτο…

Φαινόμενα Ηλεκτρονικής Φωνής



Τα Φαινόμενα Ηλεκτρονικής Φωνής είναι ένας όρος της παραφυσικής έρευνας που αφορά στην καταγραφή των απόκοσμων ήχων του κόσμου των πνευμάτων. Οι κυνηγοί φαντασμάτων έχουν συλλάβει πολλές φορές τέτοιες λέξεις ή ακόμα και συζητήσεις κατά τις υπερφυσικές αναλύσεις τους, με τους ήχους να μη γίνονται συνήθως αντιληπτοί κατά την ψηφιακή τους σύλληψη, αλλά μόνο κατόπιν, στην αναπαραγωγή του περιεχομένου. Κι ενώ οι σκεπτικιστές ισχυρίζονται ότι πρόκειται για άναρθρες κραυγές και άλλους ήχους χωρίς σημασία, οι ερευνητές παραφυσικών φαινομένων τείνουν να αναγνωρίζουν λέξεις, φράσεις ακόμα και κανονικές συζητήσεις πνευμάτων με πολλαπλές φωνές! Αν ο ανθρώπινος εγκέφαλος «μεταφράζει» τους ήχους αυτούς σε κάτι με νόημα, είναι μια καλή θεωρία που ελέγχεται ωστόσο…

Quacker



Πληρώματα υποβρυχίων στον Αρκτικό Κύκλο και τον Ατλαντικό Ωκεανό αναφέρουν συχνά παράξενους θορύβους που μοιάζουν με κόασμα βατράχου. Το παρατσούκλι «Quacker» έχει προσκολληθεί από τα ρωσικά πληρώματα στις δεκαετίες του ’70 και του ‘80, την ίδια στιγμή που οι απόκοσμοι αυτοί θόρυβοι ακούγονται πάντα σε συγκεκριμένες περιοχές, από τις οποίες διέρχονται τα υποβρύχια. Οι ήχοι πρωτοεντοπίστηκαν στην εποχή του Ψυχρού Πολέμου, όταν η κατασκοπευτική τεχνολογία είχε την τιμητική της. Για πολλά χρόνια, Αμερικανοί και Σοβιετικοί θεωρούσαν ότι οι ήχοι προέρχονταν από απόρρητα πειράματα του «εχθρού», αν και αργότερα φάνηκε ότι κανείς τους δεν ήταν υπεύθυνος γι’ αυτούς. Το πλέον εκπληκτικό με το συγκεκριμένο είδος ήχου είναι ότι φαίνεται να αντιδρά στη διέλευση του υποβρυχίου: φαίνεται να προσπαθεί να αποφύγει δηλαδή το σκάφος, μετακινείται και το περικυκλώνει πολλές φορές, αποφεύγοντας με μαεστρία τα σόναρ. Δεν μπορεί στα σίγουρα να πρόκειται για άλλο σκάφος, καθώς η ταχύτητα του ήχου αγγίζει τα 200 χλμ/ώρα…

Πλανητικοί ήχοι



Ξέρατε ότι οι πλανήτες κάνουν θόρυβο; Δεν είναι πολλοί αυτοί που το ξέρουν, πόσο μάλλον που μπορούμε να τους καταγράψουμε, μιας και το Σύμπαν είναι κενό και στο κενό ο ήχος δεν μεταδίδεται. Τα ραδιοκύματα ωστόσο μπορούν με ταξιδέψουν στο Διάστημα και οι ηχητικοί αισθητήρες των διαστημοπλοίων και των δορυφόρων μας μπορούν να συλλάβουν τις ραδιοεκπομπές αυτές. Κάποιοι από τους συμπαντικούς ήχους είναι θόρυβοι που κάνουν πλανήτες και φεγγάρια, οι οποίοι μετατρέπονται με τη βοήθεια της τεχνολογίας σε ηχητικά κύματα, ώστε να γίνουν αντιληπτά από το ανθρώπινο αυτί. Κι ενώ ξέρουμε συνήθως την πηγή τους, παραμένουν απόκοσμοι και μυστηριώδεις…

Το άγνωστο ουρλιαχτό



Υπάρχουν ήχοι τόσο άγνωστοι και υπόκωφοι που δεν έχουν καν ιδιαίτερο όνομα! Μια τέτοια περίπτωση είναι μια σειρά μυστηριωδών ήχων που μας έρχονται από τον Βόρειο Καναδά. Αυτά τα αλλόκοτα ουρλιαχτά έχουν καταγραφεί συχνά σε βίντεο και φαίνεται να προέρχονται από δάσος κοντά στην πολίχνη Conklin της Αλμπέρτα, αλλά και σε άλλες περιοχές στα βόρεια της αχανούς χώρας. Κι ενώ τεκμηριωμένη απάντηση δεν υπάρχει από πλευράς επιστήμης, αυτό αφήνει το θέμα έκθετο στις βουλές των συνωμοσιολόγων και των λογής ερευνητών, οι οποίοι έχουν υποστηρίξει από εξωγήινη δραστηριότητα μέχρι και ήχους κατευθείαν από την Κόλαση! Κι αν αυτό δεν ήταν αρκετό, περισσότεροι τέτοιοι ήχοι καταγράφηκαν πρόσφατα σε διάφορες γωνιές του πλανήτη, από τη Γλασκόβη και τη Δανία μέχρι και το Σικάγο…

Ηχητικές «βροντές»



Δυνατοί, ανεξήγητοι και φαινομενικά τυχαίοι ήχοι ακούγονται από μεγάλες μάζες νερού της οικουμένης, από τις Μεγάλες Λίμνες της Αμερικής μέχρι και τον Κίτρινο Ποταμό της Ινδίας. Αυτοί οι αταξινόμητοι ήχοι, που μοιάζουν με βροντές καταιγίδας (χωρίς να υπάρχει φυσικά κακοκαιρία στην περιοχή), είναι τόσο δυνατοί που ακούγονται σε ακτίνες πολλών χιλιομέτρων, ενώ όλες οι θεωρίες που έχουν επιστρατευτεί (υπόγεια σπήλαια που καταρρέουν, μετακίνηση αερίων και μετεωρίτες) δεν έχουν δώσει επαρκή εξήγηση…

One World Trade Center



Μυστηριώδης ήχος έχει κατατρομοκρατήσει τους γείτονες γύρω από το παλιό Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου της Νέας Υόρκης, εκεί που χτίζεται πια το ολοκαίνουριο One World Trade Center. Ο ανησυχητικός θόρυβος μοιάζει να προέρχεται από το ίδιο το κτίριο και έχει εντοπιστεί συχνά από περίοικους και περαστικούς, δεν μιλάμε δηλαδή για λίγα και ιδιαιτέρως ευαίσθητα αυτιά. Ο ήχος ξεκίνησε όταν το κτίριο ήταν ακόμα σε στάδιο ανέγερσης και δεν έχει σταματήσει έκτοτε, παρά το γεγονός ότι σήμερα η εξωτερική κατασκευή έχει ολοκληρωθεί…

Βουητά



Παράξενα και χωρίς εξήγηση βουητά ακούγονται σε όλο σχεδόν τον κόσμο, παρά το γεγονός ότι η πηγή του χαμηλής συχνότητας αυτού ήχου δεν έχει εντοπιστεί ποτέ. Ο βόμβος αυτός συνδέεται πολλές φορές με φυσικά φαινόμενα, όπως ενεργά ηφαίστεια ας πούμε, αν και αυτή η θεωρία δεν μπορεί να εξηγήσει τα πάντα. Αυτό που κάνει τα συγκεκριμένα βουητά ακόμα πιο περίεργα είναι ότι δεν συλλαμβάνονται από όλα τα ανθρώπινα αυτιά: κάποιοι τα ακούνε, την ίδια στιγμή που σε άλλους δεν είναι αισθητά. Κάποιες μάλιστα φορές οι βόμβοι συνοδεύονται από δονήσεις, κάτι που τους κάνει ακόμα πιο ιδιαίτερους…

Το σήμα «Ουάου!»



Ο δρ Jerry Ehman ήταν ο πρώτος που εντόπισε το σήμα «Wow!» στις 15 Αυγούστου 1977, την ώρα που εργαζόταν στο πρόγραμμα Αναζήτησης Εξωγήινης Νοημοσύνης (SETI) του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Οχάιο. Εδώ και δεκαετίες οι επιστήμονες του πανεπιστημίου προσπαθούν να επικοινωνήσουν με ενδεχόμενες μορφές εξωγήινης ζωής. Το σήμα του ενός λεπτού και 12 δευτερολέπτων καταγράφηκε μία και μόνο μία φορά και δεν αναπαράχθηκε ποτέ ξανά, όσο για το όνομά του, το «Ουάου!», το πήρε από τη λέξη που έγραψε πάνω στην εκτύπωση του σήματος ο επιστήμονας, εντυπωσιασμένος καθώς ήταν για την εξωγήινη επαφή! Ο Ehman πίστεψε αρχικά ότι επρόκειτο για γήινο σήμα που αντικατοπτρίστηκε στα συμπαντικά συντρίμμια, κοιτώντας όμως καλύτερα παρατήρησε πράγματα που αψηφούσαν τις γνωστές εξηγήσεις: το σήμα ήταν 30 φορές δυνατότερο από κάθε άλλη συμπαντική εκπομπή και αντίθετα με τις φυσικές ραδιοσυχνότητες, το σήμα «Ουάου!» δεν κατανεμόταν σε ποικιλία συχνοτήτων, αλλά είχε κολλήσει στα 1420 MHz. Η συγκεκριμένη μάλιστα συχνότητα χρησιμοποιείται μόνο από αστρονόμους, καθώς αυτή είναι η φυσική συχνότητα των ατόμων υδρογόνου στο Διάστημα. Κάτι που στη συλλογιστική του Ehman σημαίνει ότι οι αστρονόμοι κάποιου άλλου εξωγήινου πολιτισμού προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί μας. Το μόνο που ξέρουμε στα σίγουρα είναι ότι το σήμα προήλθε από τον αστερισμό του Τοξότη…


Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Τα "παιχνίδια" των δελφινιών


Δελφίνια κάνουν άλματα και παίζουν, προκαλώντας τον θαυμασμό των παρευρισκομένων, κατά την διάρκεια εκπαιδευτικού τους προγράμματος.Το είδος τους ανήκει στην οικογένεια των ρινοδέλφινων (Tursiops truncatus) και τα εκπαιδευτικά προγράμματα των θαλάσσιων θηλαστικών, έχουν στόχο να γνωρίσουμε καλύτερα τα πανέμορφα αυτά ζώα και να μάθουμε για τις απειλές που αντιμετωπίζουν.

Δείτε τις φωτογραφίες






Πηγή: http://www.enikos.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Τα παράσιτα αποκαλύπτουν το πρόσωπό τους


Δείτε τις φωτογραφίες.

Αυτές οι φωτογραφίες μπορεί να μοιάζουν σαν να έχουν βγει από ταινία τρόμου, όμως πρόκειται για το πραγματικό πρόσωπο των παρασίτων.

Ο αμερικανός φωτογράφος Marcus DeSieno φωτογράφησε πάνω από 20 είδη για τις ανάγκες ενός project εμπνευσμένου από τον φόβο των παιδιών για τα μικροσκοπικά «τέρατα».

Το έργο του προσφέρει μια στενή ματιά στο μικροσκοπικό φυσικό περιβάλλον, σε μια προσπάθεια το αόρατο να γίνει ορατό αλλά μέσα από ένα μοναδικό συνδυασμό τεχνικών: λήψεις με ηλεκτρονικό μικροσκόπιο σάρωσης και έκθεση σε στεγνές πλάκες επικαλυμμένες με ζελατίνα.

Δείτε τις φωτογραφίες


















Διαβάστε περισσότερα...

Φωτογραφίζει τον θάνατο


Ο φωτογράφος που καταγράφει ανατριχιαστικά πορτραίτα.

Σαν παιδί που μεγαλώνει στο Μόναχο προς το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, ο Walter Schels επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από το θάνατο, έχοντας δει θύματα δεκάδων αεροπορικών επιδρομών.

«Φοβόμουν τον θάνατο και τα φέρετρα σε όλη μου τη ζωή και απέφευγα να δω τυχόν νεκρά σώματα, ακόμα και εκείνα των γονιών μου», έγραψε μέσω email στο διαδικτυακό περιοδικό slate.com.

Αργότερα, όταν έγινε φωτογράφος, εργάστηκε σε μια σειρά με θέμα τη γέννηση, αλλά συνεχώς υπενθύμισε στον εαυτό του: «στο τέλος μιας γέννησης ακολουθεί πάντα ο θάνατος».

Ο Schels και η σύζυγός του, η δημοσιογράφος Beate Lakotta, είναι μαζί για σχεδόν δύο δεκαετίες. Από τη στιγμή που η Lakotta είναι 30 χρόνια νεότερή του, ο φωτογράφος φοβάται ότι, στατιστικά τουλάχιστον, υπάρχει η πιθανότατα να πεθάνει πρώτος. Για να αντιμετωπίσει αυτό το φόβο, μαζί με το φόβο του θανάτου, το ζευγάρι αποφάσισε να ξεκινήσει μια σειρά πριν από περίπου οκτώ χρόνια με τίτλο («Life after death») («Η ζωή πριν από το θάνατο»). Η σειρά αποτελείται από 26 ανθρώπους που το δίδυμο φωτογράφισε και πήρε συνέντευξη ενώσω βρίσκονταν μια ανάσα από το θάνατο, εξαιτίας της μη αναστρέψιμης κατάστασής τους. Τους φωτογράφησαν επιπλέον, και λίγο μετά το θάνατό τους…












Διαβάστε περισσότερα...

Ένα δώρο την έριξε στα… πατώματα


Από τότε που ήταν παιδί, ο Corey Wadden άκουγε τη μητέρα του να μιλά για το αμάξι των ονείρων της. Δύο χρόνια πριν η μητέρα του έμεινε άνεργη αλλά ο Corey δεν το έβαλε κάτω. Έτσι, αφού μάζεψε χρήματα και αναζήτησε το σπάνιο αυτοκίνητο για έναν ολόκληρο χρόνο, της το χάρισε.

Η αντίδραση της μητέρας όταν παραλαμβάνει το δώρο είναι ανεκτίμητη. Ο νέος άντρας με το βίντεό του μας προτρέπει: "Κάνε κάτι όμορφο για τους γονείς σου σήμερα. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι μεγάλο. Τηλεφώνησέ τους και πες τους πόσο σημαντικοί είναι για σένα".

Δείτε το βίντεο




Πηγή: http://www.enikos.gr
Διαβάστε περισσότερα...

LEGO από... σοκολάτα


Δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο οι γονείς να φοβούνται μήπως τα παιδιά τους καταπιούν τα LEGOs τους την ώρα που παίζουν. Κι όμως. Ένα καλλιτέχνης από την Ιαπωνία, ο Akihiro Mizuuchi δημιούργησε LEGOs που τρώγονται, κάνοντας το αγαπημένο παιχνίδι των παιδιών...γλύκισμα.

Τα διάσημα τουβλάκια είναι φτιαγμένα από σοκολάτα γάλακτος, λευκή, μαύρη και ροζ.

Μάλιστα, ο καλλιτέχνης έφτιαξε ακόμα και ρομπότ LEGO χρησιμοποιώντας αυτά τα σοκολατένια τουβλάκια.










Πηγή: http://www.enikos.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Μετατρέπει βρώμικα φορτηγά σε… έργα τέχνης


Ο Βρετανός καλλιτέχνης Ben Long χρησιμοποίησε τις βρώμικες πόρτες φορτηγών για να δημιουργήσει εκπληκτικά έργα τέχνης.

Χρησιμοποιώντας μόνο το δάχτυλό του ζωγραφίζει πάνω στη σκόνη και τη λάσπη περίτεχνες παραστάσεις.
















Πηγή: http://www.enikos.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Άδειες Κέντρων Δια Βίου Μάθησης σε Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών


Μπορούν να λειτουργούν στους ίδιους χώρους αν πληρούν τις προϋποθέσεις.

Οι κάτοχοι αδειών Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων γλωσσών μπορούν να λάβουν άδειες Κέντρου Δια Βίου Μάθησης 1 και Κέντρου Δια Βίου Μάθησης 2, στους ίδιους χώρους, με την προϋπόθεση ότι πληρούν τις απαιτήσεις του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου για την λήψη των αδειών αυτών.

Τα παραπάνω αναφέρει σε έγγραφό του που διαβίβασε στη Βουλή ο κ. Κουκοδήμος ενώ μεταξύ των άλλων κάνει γνωστό ότι η διαδικασία πιστοποίησης της εκπαιδευτικής επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων γίνεται με βάση το «Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη τυπικής Εκπαίδευσης» στο οποίο αποτυπώνεται η απαιτούμενη επαγγελματική και εκπαιδευτική εμπειρία σε ενήλικες που πρέπει να κατέχουν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικές ενηλίκων, καθώς και οι αντίστοιχες διαδρομές πιστοποίησης ανάλογα με την εμπειρία επαγγελματική και εκπαιδευτική που ο κάθε υποψήφιος διαθέτει. Το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, η διαδικασία, καθώς και η τράπεζα θεμάτων είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του ΕΟΠΠΕΠ.



Διαβάστε περισσότερα...

Μέχρι 30 εκατ. ευρώ για ροδάκινα και νεκταρίνια διαθέτει η Ε.Ε.


Η «ένεση» των 125 εκατ. ευρώ έχει στόχο τη σταθεροποίηση των τιμών των τροφίμων.

«Η Ε.Ε. θα χορηγήσει 125 εκατ. ευρώ με στόχο τη σταθεροποίηση των τιμών των τροφίμων» αναφέρει σημερινό δημοσίευμα στη διαδικτυακή πύλη euobserver.com επισημαίνοντας ότι η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια της ανακοίνωσης της Επιτροπής ότι θα διαθέσει μέχρι 30 εκατ. ευρώ για τα ροδάκινα και τα νεκταρίνια.

Επιπλέον εμπειρογνώμονες των κρατών μελών στον τομέα της γεωργίας θα συναντηθούν ξανά στις Βρυξέλλες την ερχόμενη Παρασκευή για να δουν αν υπάρχουν και άλλοι τομείς που χρειάζονται βοήθεια από το ταμείο της ΕΕ με προϋπολογισμό 420 εκατ. ευρώ που θα χρησιμοποιηθεί για την κάλυψη των εξόδων.

Όπως αναφέρεται, σύμφωνα με το πρόγραμμα, οι παραγωγοί μπορούν να αποσύρουν μέχρι το 5% της παραγωγής τους για να χρησιμοποιηθεί ως λίπασμα ή να δοθεί σε σχολεία και νοσοκομεία, σε αντάλλαγμα για την αποζημίωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.



Διαβάστε περισσότερα...

Ζητούνται στελέχη για το Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο


Ανοιχτή πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή υποψηφιοτήτων για την πλήρωση των θέσεων του Προέδρου και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Δημοσιονομικού Συμβουλίου απηύθυνε το υπουργείο Οικονομικών. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η πρόσκληση αφορά την πλήρωση των θέσεων του Προέδρου και των τεσσάρων τακτικών μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της ανεξάρτητης διοικητικής αρχής «Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο» που διέπεται από τις διατάξεις του Ν. 4270/2014.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν αίτηση και αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα από σήμερα 18/08/2014 έως και την Τρίτη 09/09/2014 στο σύνδεσμο https://online.ekdd.gr/applications/

Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, όπου περιγράφονται οι αρμοδιότητες του Ελληνικού Δημοσιονομικού Συμβουλίου και του Διοικητικού του Συμβουλίου, τα προσόντα επιλογής και διορισμού του Προέδρου και των μελών του Δ.Σ., τα κωλύματα διορισμού και όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, είναι αναρτημένη στο διαδικτυακό τόπο της Ανοιχτής Διακυβέρνησης: http://www.opengov.gr/home/2014/08/18/5681 και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Οικονομικών: http://www.minfin.gr/portal/el/resource/contentObject/id/f27da26f-21a0-45ee-a79a-d67cd29a23c7


Διαβάστε περισσότερα...

Βρήκαν 14.000 post it κολλημένα στο σπίτι τους


Μια έκπληξη περίμενε τον Jamie και την Emily Pharro όταν επέστρεψαν σπίτι τους μετά το γαμήλιο ταξίδι τους. Οι τοίχοι, το πάτωμα και όλα τα αντικείμενα στο σπίτι τους ήταν καλυμμένα με post it. Τέσσερις φίλοι τους τους καλωσόρισαν με αυτό τον πρωτότυπο τρόπο στη νέα τους ζωή.



Χρειάστηκαν οκτώ ώρες για να γεμίσουν ολόκληρο το σπίτι, το οποίο διαθέτει τρία δωμάτια, με αυτοκόλλητα.

Δείτε το βίντεο




Πηγή: http://www.enikos.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Λιοντάρι επιτίθεται σε δασκάλα μπροστά στους μαθητές της


Δείτε το σοκαριστικό βίντεο.

Έντρομοι παρακολουθούσαν οι μαθητές ενός σχολείου στο Περού ένα λιοντάρι να επιτίθεται στη δασκάλα τους.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο θηριοδαμαστής κάλεσε την δασκάλα μέσα στο κλουβί προκειμένου να της δείξει πόσο ακίνδυνο ήταν το ζώο.

Όταν η δασκάλα μπήκε στο κλουβί, το λιοντάρι τής επιτέθηκε κι άρχισε να τη σέρνει. Μάταια ο θηριοδαμαστής προσπαθούσε να την σώσει.

Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα το λιοντάρι άφησε τη γυναίκα, η οποία μεταφέρθηκε γρήγορα στο κοντινότερο νοσοκομείο.

Δείτε το βίντεο




Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Έναν αιώνα λειτουργίας έκλεισε η Διώρυγα του Παναμά


Το κανάλι παραδόθηκε από τις ΗΠΑ στον Παναμά το 1999.

Τα εκατοστά γενέθλια της Διώρυγας του Παναμά, η οποία έχει χαρακτηριστεί ένα από τα 7 θαύματα του σύγχρονου κόσμου, γιορτάστηκαν με μια γιγαντιαία τούρτα μήκους τεσσάρων μέτρων και υπό τους ήχους τοπικών συγκροτημάτων.

Η διάνοιξη της Διώρυγας ξεκίνησε το 1905, υπό αμερικάνικη διοίκηση. Κατά την διάρκεια των έργων, εκατοντάδες εργάτες έχασαν τη ζωή τους, κυρίως από ασθένειες. Όταν το έργο ολοκληρώθηκε το 1914, θεωρήθηκε ένα από τα θαύματα του σύγχρονου κόσμου. Στις 31 Δεκεμβρίου του 1999, η διώρυγα παραδόθηκε από τις ΗΠΑ στον Παναμά.

Το κανάλι που ενώνει τον Ειρηνικό με τον Ατλαντικό Ωκεανό, εξακολουθεί να έχει εξαιρετική σπουδαιότητα για την παγκόσμια ναυτιλία και τις θαλάσσιες μεταφορές.

Η οικονομία του Παναμά εξαρτάται σχεδόν εξ΄ ολοκλήρου από τη διώρυγα. Περίπου ένα δισεκατομμύριο δολάρια εισρέουν κάθε χρόνο στα δημόσια ταμεία από τα τέλη χρήσης του καναλιού

Επόμενος στόχος είναι η διαπλάτυνση. Παρά τις καθυστερήσεις, το έργο της κατασκευής ενός τρίτου συστήματος καναλιών προχωράει και θα παραδοθεί στις αρχές του 2016.




Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Παράτολμοι πιλότοι σε μανούβρες που έσωσαν ζωές


Οι ήρωες των αιθέρων και τα ανδραγαθήματά τους!

Όσο κι αν αυτό το καλοκαίρι δεν είναι η καλύτερη εποχή για την αεροπορία και τις εμπορικές πτήσεις, δεν παύει το αεροπλάνο να αποτελεί το ασφαλέστερο μέσο μετακίνησης.

Και όταν μάλιστα στο τιμόνι του έχει κυβερνήτες όπως της λίστας μας, τότε όλοι μπορούμε να απολαμβάνουμε την ιπτάμενη εμπειρία μας ξένοιαστα.

Κι ενώ οι πιονέροι της αεροπορίας είναι λίγο-πολύ γνωστοί, ονόματα δηλαδή όπως των αδελφών Ράιτ ή του Orville, οι πραγματικοί σημερινοί ήρωες περνούν στα «ψιλά» της ειδησεογραφίας, παρά το γεγονός ότι δεν έκαναν απλώς τη δουλειά τους, αλλά έσωσαν εκατοντάδες ζωές με την ικανότητα και την καπατσοσύνη τους.

Μιλάμε δηλαδή για ικανότητες πέρα από το συνηθισμένο και για άθλους που παραμένουν απαράμιλλοι.

Αυτοί είναι λοιπόν οι πολύ διακριτικοί ήρωες του πιλοτηρίου που άλλαξαν τον ρου της Ιστορίας, σώζοντας δηλαδή ζωές εκεί που η μοίρα είχε ήδη σφραγίσει το πεπρωμένο του αεροσκάφους…

Κυβερνήτης Robert Schornstheimer
Αριθμός ζωών που έσωσε: 89 επιβάτες και 6 από τα 7 μέλη του πληρώματος



Στις 28 Απριλίου 1988, σε μια σύντομη πτήση από το Hilo στη Χονολουλού της Χαβάης, οι επιβάτες είδαν έντρομοι την οροφή και τα πλαϊνά της καμπίνας να σκίζονται, αφήνοντάς τους εκτεθειμένους στον αέρα. Το αεροπλάνο πετούσε στα 7.300 μέτρα και ο παγωμένος αέρας εφορμούσε πάνω τους με ταχύτητες 500 χλμ/ώρα. Παρά τη δυσκολία του εγχειρήματος και το απρόοπτο του πράγματος, ο πιλότος έστρεψε το αεροπλάνο προς το πλησιέστερο αεροδρόμιο και έκανε μια πετυχημένη αναγκαστική προσγείωση. Αυτό που κάνει ακόμα πιο εκπληκτικό τον άθλο του είναι ότι δεν υπήρχε αντίστοιχο σενάριο καταστροφής στην εκπαίδευση ώστε να είναι ο κυβερνήτης προετοιμασμένος για τέτοιο ενδεχόμενο! Ο πιλότος Schornstheimer αυτοσχεδιάσε τα πάντα και κατάφερε να κρατήσει τους επιβάτες ζωντανούς, μετρώντας μόλις μία απώλεια σε ανθρώπινη ζωή, παρά το καταδικασμένο του πράγματος…

Κυβερνήτης Chesley «Sully» Sullenberger
Αριθμός ζωών που έσωσε: 155 επιβάτες και μέλη πληρώματος



Ο πιλότος του Airbus A320 της Πτήσης 1549 από τη Νέα Υόρκη στο Σαρλότ των ΗΠΑ αντιμετώπισε μια κρίση στον αέρα: σμήνος πουλιών κατέστρεψε τους κινητήρες του αεροσκάφους, οι οποίοι τυλίχθηκαν αμέσως στις φλόγες. Το κατεπείγοντος της κατάστασης άφησε στον κυβερνήτη μόλις μία επιλογή: να επιχειρήσει αναγκαστική προσγείωση στον ποταμό Χάντσον της Νέας Υόρκης, καθώς χρόνος για να φτάσει στο πλησιέστερο αεροδρόμιο δεν υπήρχε. Το ρίσκο ήταν τεράστιο, αν και ο ίδιος ενορχήστρωσε μια προσγείωση στο νερό βγαλμένη από σεμινάριο! Κι έτσι έσωσε τους 155 επιβαίνοντες από βέβαιο θάνατο…

Κυβερνήτης Alfred Haynes
Αριθμός ζωών που έσωσε: 185 επιβάτες από τους 296



Η Πτήση 232 της United Airlines απογειώθηκε από τον Διεθνή Αερολιμένα του Ντένβερ στις 19 Ιουλίου 1989 με προορισμό το Σικάγο. Το DC-10 δεν έφτασε βέβαια ποτέ στο Ιλινόις, αφού κατέπεσε στην Αϊόβα όταν ένας από τους κινητήρες του παρουσίασε δυσλειτουργία. Κι αν η ιστορία δεν έχει αίσιο τέλος, καθώς 111 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, το επίτευγμα συνεχίζει να θεωρείται ηρωικό, καθώς ο πιλότος κατάφερε να το φέρει στο έδαφος παρά το γεγονός ότι το τυπικό σύστημα προσγείωσης είχε χαλάσει! Τα υδραυλικά συστήματα του αεροπλάνου δεν δούλευαν και ο πιλότος και το πλήρωμά του μπόρεσαν να ανακτήσουν μερικό έλεγχο των λειτουργιών του αεροσκάφους την ώρα που αυτό έχανε συνεχώς έδαφος και το μοιραίο πλησίαζε γοργά. Χωρίς τα προστατευτικά συστήματα και το πιλοτήριο σε λειτουργία, ο κυβερνήτης έκανε πραγματικά υπεράνθρωπες προσπάθειες να το ρίξει στη γη όσο πιο ομαλά μπορούσε, καθώς για κανονική προσγείωση ούτε λόγος. Οι ιστορικοί της αεροπορίας και οι ερευνητές παραμένουν εντυπωσιασμένοι με τον άθλο του Haynes που κατάφερε να σώσει τα 2/3 των επιβατών μιας καταδικασμένης πτήσης…

Κυβερνήτης Tadeusz Wrona
Αριθμός ζωών που έσωσε: 231 επιβάτες και μέλη πληρώματος



Την 1η Νοεμβρίου 2011, ο πιλότος Tadeusz Wrona αναγκάστηκε να προσγειώσει το αεροσκάφος των Πολωνικών Αερογραμμών στο αεροδρόμιο της Βαρσοβίας με την «κοιλιά». Υδραυλικό πρόβλημα αμέσως μετά την απογείωση της Πτήσης 16 ανάγκασε σε άμεση προσγείωση, με το σύστημα καθόδου να έχει πια χαθεί. Αφού έκανε μπόλικους γύρους πάνω από το αεροδρόμιο, για να καταναλώσει καύσιμο και να δώσει χρόνο στο πλήρωμα εδάφους να προετοιμαστεί, κατέβασε το αεροπλάνο με δεξιοτεχνία μοναδική, παρά το γεγονός ότι τα περισσότερα συστήματα είχαν τεθεί εκτός…

Κυβερνήτης Karl van der Elst
Αριθμός ζωών που έσωσε: 231 επιβάτες και 14 μέλη πληρώματος



Η Πτήση 867 της KLM από το Τόκιο στο Άνκορατζ της Αλάσκα τον Δεκέμβριο του 1989 παρουσίασε πρόβλημα στον αέρα, χάνοντας και τους 4 κινητήρες του αεροσκάφους! Ηφαιστειακή τέφρα ενοχοποιήθηκε για την ολική δυσλειτουργία της μηχανής, αφήνοντας στον πιλότο μόνο το εφεδρικό ηλεκτρικό σύστημα. Το αεροπλάνο έχανε γοργά ύψος και μάλιστα ο κυβερνήτης δεν υπάκουσε στις συμβουλές της FAA, κάνοντας τους δικούς του ελιγμούς. Το αεροπλάνο καταστράφηκε, το κόστος για την επισκευή του ανήλθε στα 80 εκατ. δολάρια, ωστόσο όλοι σώθηκαν και το αεροσκάφος σύντομα επέστρεψε στα καθήκοντά του. Όσο για τους ιθύνοντες της Federal Aviation Administration, παραδέχτηκαν κατόπιν «μαγκωμένοι»: «Οι πληροφορίες ήταν οι καλύτερες που μπορούσαμε να παρέχουμε με τις πηγές και την τεχνολογία που διαθέταμε»…

Κυβερνήτης Eric Moody
Αριθμός ζωών που έσωσε: 248 επιβάτες και 15 μέλη πληρώματος



Μπορούμε σίγουρα να καταλάβουμε πώς ένιωσαν οι επιβαίνοντες της πτήσης όταν άκουσαν τη φωνή του πιλότου να ηχεί στην καμπίνα: «Κυρίες και κύριοι, σας μιλά ο κυβερνήτης. Έχουμε ένα μικρό πρόβλημα: και οι 4 κινητήρες του αεροσκάφους σταμάτησαν να λειτουργούν. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τους θέσουμε και πάλι σε λειτουργία. Ελπίζω να μη σας δημιούργησα υπερβολικά πολλή αγωνία»! Η Πτήση 9 της British Airways (24 Ιουνίου 1982), με κατεύθυνση από το Λονδίνο στο Όκλαντ, συνάντησε ηφαιστειακή τέφρα και έχασε όλες τις μηχανές της. Κι ενώ ο πύργος ελέγχου έλεγε στον κυβερνήτη να κατευθύνει το αεροπλάνο στον Ινδικό Ωκεανό, εκείνος αποφάσισε να το αφήσει να «γλιστρήσει» ως την Τζακάρτα, χρησιμοποιώντας έναν από τους κινητήρες που κατάφεραν να επαναφέρουν στη ζωή. Αυτό μάλιστα έδωσε τη δυνατότητα και τον απαραίτητο χρόνο στο αεροσκάφος να καθαρίσει τη στάχτη και κάποια στιγμή και οι υπόλοιποι κινητήρες πήραν και πάλι μπροστά…

Κυβερνήτης Robert Piche
Αριθμός ζωών που έσωσε: 293 επιβάτες και 13 μέλη πληρώματος



Η Πτήση 236 της Air Transat κατευθυνόταν από το Τορόντο στη Λισαβόνα, έχασε ωστόσο τελείως τους κινητήρες της όταν περνούσε πάνω από τον Ατλαντικό Ωκεανό. Το ημερολόγιο έδειχνε 24 Αυγούστου 2001. Κακή συντήρηση του αεροσκάφους επέφερε απώλεια στο καύσιμο και σύντομα οι ενδείξεις του πιλοτηρίου τρελάθηκαν. Ο πολύ έμπειρος πιλότος κατάλαβε το περίεργο του πράγματος και σταμάτησε να βασίζεται στα ηλεκτρονικά όργανα: προσγείωσε αγέρωχα το αεροπλάνο σε στρατιωτική βάση στην Αυτόνομη Περιοχή (Αζόρες) και έσωσε τη ζωή όλων. Το εκπληκτικό με το επίτευγμά του είναι ότι μπόρεσε να προσγειώσει το χωρίς καύσιμα αεροπλάνο από τα 33.000 πόδια, με τους κινητήρες να φλέγονται και την ηλεκτρική ενέργεια να έχει προδώσει εδώ και ώρα τον πιλότο. Το αεροπλάνο έχανε συνεχώς έδαφος, κάπου 2.000 πόδια το λεπτό, και τίποτα δεν μπορούσε να ανακόψει την καθοδική του πορεία. Ο κυβερνήτης ενορχήστρωσε ένα περίπλοκο σχέδιο ακραίων ελιγμών και κατέφερε να φέρει το αεροπλάνο με ασφάλεια στη γη, παρά τις ταχύτητές του των 200 κόμβων…

Κυβερνήτης David Cronin
Αριθμός ζωών που έσωσε: 337 επιβάτες από τους 346



Η Πτήση 811 της United Airlines, από το Σαν Φρανσίσκο στο Σίδνεϊ, σταμάτησε στη Χονολουλού της Χαβάης, όπως ήταν προγραμματισμένο, και απογειώθηκε εκ νέου στις 24 Φεβρουαρίου 1989. Πρόβλημα ωστόσο στην πόρτα του αεροσκάφους προκάλεσε αποσυμπίεση στην καμπίνα και σύντομα μπόλικες σειρές καθισμάτων βγήκαν από τη θέση τους. Κι ενώ το αεροπλάνο φάνταζε καταδικασμένο, το αδύνατο συνέβη: ο πιλότος κατάφερε να το προσγειώσει! Διατήρησε όπως μπορούσε τον έλεγχό του και το έφερε στον διάδρομο του αερολιμένα της Χονολουλού παρά την αστρονομική ταχύτητά του. Παρά τους πολλαπλούς τραυματισμούς και τους 9 θανάτους, το πλάνο καθόδου του κυβερνήτη έσωσε 337 επιβάτες και τα 18 μέλη του πληρώματος. Όλοι οι ειδικοί συμφώνησαν ότι τα πράγματα θα ήταν σαφώς χειρότερα χωρίς τη δεξιοτεχνία και την εμπειρία του Cronin…

Ανώνυμος πιλότος στην Πτήση 605
Αριθμός ζωών που έσωσε: 374 επιβάτες και 22 μέλη πληρώματος



Η Πτήση 605 περιλάμβανε την προσγείωση ενός Boeing 747-400, το οποίο πέρασε τον διάδρομο προσγείωσης κατά 2.100 πόδια και κινούταν με ταχύτητες 150 κόμβων. Οι ισχυροί τοπικοί άνεμοι ήταν σαφώς μέρος του προβλήματος και καθώς το αεροπλάνο προσπάθησε να αγγίξει έδαφος, οι υπολογιστές παρουσίασαν δυσλειτουργία και τα φρένα τέθηκαν εκτός λειτουργίας, αφήνοντας το αεροπλάνο να «επιπλέει» μετέωρο. Ο κυβερνήτης, το όνομα του οποίου δεν αποκαλύφθηκε, σκέφθηκε τότε να γυρίσει το αεροσκάφος προς τα δεξιά, για να το αποτρέψει από το να χτυπήσει στο τέλος του διαδρόμου. Το αεροπλάνο κατέληξε να καταπέσει στα ρηχά νερά του Λιμανιού Victoria, όπου το πλήρωμα βοήθησε ταχύτατα τους επιβάτες να εγκαταλείψουν την καμπίνα. Από τα 396 συνολικά άτομα, μόλις 23 τραυματίστηκαν. Παρά το γεγονός ότι ο κυβερνήτης δέχτηκε κατόπιν κριτική για τον τρόπο που αντιμετώπισε την καταιγίδα, οι κινήσεις του ήταν αυτές που έσωσαν όλους τους επιβαίνοντες…

Κυβερνήτης William Hagan
Αριθμός ζωών που έσωσε: 379 από τους 389 επιβάτες και μέλη πληρώματος



Η Πτήση 2069 της British Airways είχε κατεύθυνση από το Γκάτγουικ της Αγγλίας στην Κένυα. Αυτή ωστόσο η ηρωική ιστορία περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από γρήγορη σκέψη και αστραπιαία αντανακλαστικά. Ο κυβερνήτης Hagan και το πλήρωμά του πιάστηκαν όμηροι σε κατάσταση αεροπειρατείας στις 29 Δεκέμβριου 2000: ο Paul Mukonyi όρμησε στο πιλοτήριο και προσπάθησε να αλλάξει κατεύθυνση στο αεροπλάνο, μέχρι ο πιλότος και ο συγκυβερνήτης Phil Watson να εμπλακούν σε μάχη μαζί του. Εν τω μεταξύ, το αεροπλάνο άρχισε να χάνει ύψος, γι’ αυτό και ο συγκυβερνήτης εγκατέλειψε την πάλη με τον αεροπειρατή και επέστρεψε τάχιστα στο τιμόνι, την ίδια στιγμή που ο πιλότος προσπαθούσε να τον αφοπλίσει. Και οι δύο πιλότοι έλαβαν τιμητικές διακρίσεις για το κατόρθωμά τους. Κι αυτό γιατί κάποιες φορές δεν είναι η δεξιοτεχνία στο κόκπιτ που σώζει τη μέρα, αλλά το κουράγιο και η αποφασιστικότητα να ρισκάρεις τη ζωή σου…



Διαβάστε περισσότερα...