Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Ποιοι διάσημοι ήταν κάποτε…άστεγοι


Μερικοί από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου και διάσημους αστέρες του Χόλιγουντ ήταν άστεγοι, πριν τους χαμογελάσει η τύχη.

Chris Pratt



Γιος μιας υπαλλήλου σούπερ μάρκετ κι ενός χρυσωρύχου, ο Chris Pratt ζούσε σε ένα φορτηγό στο Maui της Χαβάης.

James Cameron



Ο διάσημος σκηνοθέτης James Cameron ζούσε στο αυτοκίνητό του πριν από την πώληση των δικαιωμάτων του «Εξολοθρευτή» για 1 δολάριο.

Τζιμ Κάρεϊ



Ο γνωστός ηθοποιός Τζιμ Κάρεϊ, ζούσε για μία περίοδο με τους γονείς του στην καρότσα ενός φορτηγού για να μετακομίσει αργότερα σε μία σκηνή την αυλή του σπιτιού της αδελφής του.

Χάλι Μπέρι



Η Χάλι Μπέρι κοιμόταν σε καταφύγια αστέγων μέχρι που τελικά έγινε ένα από τα πιο μεγάλα ονόματα στο Χόλιγουντ.

Ντάνιελ Κρεγκ



Ο Ντάνιελ Κρεγκ είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξη του πως για μία περίοδο της ζωής του δεν είχε καθόλου χρήματα και αναγκαζόταν να κοιμάται στα παγκάκια του Λονδίνου.

Ella Fitzgerald



Η «βασίλισσα της τζαζ μουσικής» μέχρι και το το 1934, οπότε έκανε το ντεμπούτο της στο θέατρο Apollo, ήταν άστεγη.

Chris Gardner



Ο Chris Gardner ήταν για περισσότερο από μισό χρόνο άστεγος μαζί με τον μικρό γιο του, ώσπου να καταφέρει να γίνει χρηματιστής και να εξελιχθεί σε πάμπλουτο επιχειρηματία.

Τζένιφερ Λόπεζ



Η διάσημη τραγουδίστρια Τζένιφερ Λόπεζ στα 18 της, έφυγε από το σπίτι της και κοιμόταν επί μήνες στον καναπέ υποδοχής μιας σχολής χορού.

Χάρι Χουντίνι



Ο θρυλικός μάγος Χάρι Χουντίνι για δύο έτη ζούσε στο δρόμο ή διέμενε σε καταφύγια αστέγων.

Χίλαρι Σουάνκ



Σε ηλικία 15 ετών η Χίλαρι Σουάνκ με τη μητέρα της μετακόμισαν από την Ουάσινγκτον στο Λος Άντζελες για να δοκιμάσει η διάσημη πλέον ηθοποιός την τύχη της στο Χόλιγουντ. Δίχως καθόλου χρήματα για περίπου 2 μήνες η μητέρα της και εκείνη ζούσαν σε αυτοκίνητο.

Τσάρλι Τσάπλιν



Ο μοναδικός Σαρλό, ο κατά κόσμον σερ Τσαρλς Σπένσερ Τσάπλιν, μετά το θάνατο του πατέρα του, η μητέρα του μπήκε σε ψυχιατρικό νοσοκομείο και έτσι το νεαρό αγόρι και ο αδελφός του, έπρεπε να προσπαθήσουν να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους.

Drew Carey



Σύμφωνα με τον Kirkland Reporter, ο Drew Carey δήλωσε το 2010 ότι κατευθυνόταν από το Οχάιο στην Καλιφόρνια για να δει τον αδελφό του, όταν έμεινε άστεγος στο Λας Βέγκας.


Πηγή: http://www.enikos.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Μερικά από τα πιο περίεργα αερόστατα


Κάποια έχουν δημιουργηθεί για διαφημιστικούς λόγους και άλλα για διάφορες επιδείξεις που οργανώνονται ανά τον κόσμο.



Το σίγουρο πάντως είναι ότι τα συγκεκριμένα αερόστατα εντυπωσιάζουν εξαιτίας του μεγέθους τους αλλά και του πρωτότυπου σχεδιασμού τους.












Πηγή: http://www.enikos.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Τα ιστορικότερα εξώφυλλα του ελληνικού Playboy


Οι επώνυμες που τα πέταξαν για χάρη της εγχώριας πρόκλησης!

Το αμερικανικό Playboy γύρισε πρόσφατα σελίδα στην ύλη του διακηρύσσοντας ότι σταματά τη δημοσίευση γυμνών φωτογραφιών. Ακόμα και η Playmate του μήνα δεν θα εμφανίζεται με αδαμιαία περιβολή!

Ο νέος χαρακτήρας του θρυλικού ανδρικού περιοδικού θα περιλαμβάνει συνεντεύξεις και ερευνητική δημοσιογραφία, με την κοσμογονική αυτή αλλαγή του περιοδικού που γέμισε τον κόσμο με «κουνελάκια» να ολοκληρώνεται με προκλητικές μεν, όχι όμως και γυμνές φωτογραφίσεις.

Τέλος εποχής λοιπόν για το σημαντικότερο κεφάλαιο που άφησε παρακαταθήκη το πνευματικό παιδί του Χιου Χέφνερ ήδη από το πρώτο ιστορικό τεύχος του το 1953 με τη Μέριλιν γυμνή. Ένα κεφάλαιο που άφησε γερή κληρονομιά και στον τόπο μας ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 1980, όταν οι ελληνίδες επώνυμες άρχισαν να απαλλάσσονται από τα περιττά και να παρελαύνουν στις ιλουστρασιόν σελίδες του Playboy!

Σε ένα εκρηκτικό μείγμα ύλης που μόνο το Playboy ήξερε άλλοτε να φτιάχνει, οι εγχώριες ντίβες κοσμούσαν με τη γυμνότητά τους τις σελίδες του περιοδικού δίπλα σε συνεντεύξεις μεγάλων αντρών, κάνοντας να συνυπάρχουν στο ίδιο τεύχος κόσμοι εντελώς ετερόκλητοι, όπως ο Μίκης Θεοδωράκης και η Άντζελα Δημητρίου ή ο Σταύρος Ξαρχάκος και η Κατερίνα Στανίση!

Πολλές και πολυσυζητημένες οι φωτογραφίσεις των ελληνίδων σταρ στο Playboy, με καθεμιά να μετρά τη δική της ζωή στο μεγάλο βιβλίο της πρόκλησης, αν και οι παρακάτω ακούστηκαν στα πέρατα του τόπου μας και έκαναν όλους να ψάχνουν το επίμαχο τεύχος για να απολαύσουν το εξώφυλλο και μόνο…
Ζωή Λάσκαρη



Η μεγάλη ανατροπή για τα ελληνικά δεδομένα του γυμνού εγκαινιάστηκε με πάσα επισημότητα τον Οκτώβριο του 1985, όταν η Ζωή Λάσκαρη ποζάρει δίπλα στα λιοντάρια της Δήλου και γράφει πραγματική Ιστορία! Η ξανθιά αγαπημένη ενός έθνους φωτογραφίζεται από τον Ντίνο Διαμαντόπουλο στον αρχαιολογικό χώρο της Δήλου και δίνει το ιδανικό εναρκτήριο λάκτισμα για την ελληνική έκδοση του Playboy. Η 41χρονη σταρ μετατρέπεται στην πρώτη Ελληνίδα που πόζαρε με αδαμιαία περιβολή για το γνωστό περιοδικό, με τις φήμες να κάνουν λόγο για προσωπική αμοιβή 15 εκατομμυρίων δραχμών. Και στα παραλειπόμενα της ιστορικής φωτογράφισης, η κυκλοφορία του τεύχους έφερε τη μήνη των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, καθώς η Λάσκαρη πόζαρε σε αρχαιολογικό χώρο χωρίς τη σχετική άδεια των αρχών. Το Playboy βγήκε πάντως στην αγορά και σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων…
Βάνα Μπάρμπα



Το ημερολόγιο έγραφε Δεκέμβριος του 1989 όταν το χυμώδες sex symbol της εποχής φωτογραφίζεται στα πορτογαλικά νησιά Μαδέρα για λογαριασμό του Playboy, που συνέχιζε ακάθεκτο την αποστολή του γδυσίματος των ελληνίδων σταρ. Η καυτή Γιαννιώτισσα μετατρέπεται στην απόλυτη ελληνίδα θεά και το επίμαχο τεύχος περνά από χέρι σε χέρι μέχρι να το απολαύσουν όλοι…
Ρίκα Βαγιάνη



Νέα και φέρελπις δημοσιογράφος τότε, η Βαγιάνη φωτογραφίζεται για το εορταστικό τεύχος του Playboy τον Ιανουάριο του 1986 σε ένα κτήμα στην Εύβοια. Στο εξώφυλλο εμφανίζεται με τουαλέτα και γάντια, αν και στο εσωτερικό επικρατεί μια εντελώς διαφορετική κατάσταση, δικαιώνοντας την παγκόσμια φήμη του Playboy στο να ξεντύνει τις κυρίες…

Μάρω Κοντού



Η μεγάλη κυρία του ελληνικού σινεμά φωτογραφήθηκε για το τεύχος του Δεκεμβρίου του 1988 γράφοντας μια από τις χρυσές σελίδες του ελληνικού Playboy. «Δεν κομπλάρω με το γυμνό. Έχω φωτογραφηθεί παλαιότερα γυμνή για ένα περιοδικό. Καλαίσθητο γυμνό εννοώ», θα πει αργότερα η ντάμα του ελληνικού θεάτρου και τυποποιημένη στον ρόλο της μοιραίας για την ιστορική επιλογή της. Και βέβαια ως μεγάλη κυρία καθώς ήταν, η αποκαλυπτική της φωτογράφιση πέρασε μάλλον ανώδυνα, αν και το περιοδικό ξεπούλησε…

Ισμήνη Καλέση



Τον Οκτώβριο του 1988 το Playboy φιλοξενεί στο εξώφυλλό του τη χυμώδη Ισμήνη Καλέση, ευρύτερα γνωστή από το μεσουράνημά της στην εποχή της βιντεοκασέτας και την τυποποίησή της στον ρόλο της γυναίκας-αράχνης που αποπλανούσε τους άντρες με τα αποκαλυπτικά νεγκλιζέ της. Η Καλέση μπαίνει στο πάνθεο με τις διάσημες Ελληνίδες που τα πέταξαν για χάρη του Playboy ήδη έναν χρόνο πριν από το κλασικό πια εξώφυλλο της Μπάρμπα. Το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα έφερε την υπογραφή του Τάκη Διαμαντόπουλου…
Άντζελα Δημητρίου



Τον Απρίλιο του 1988 το Playboy παντρεύει ιδανικά στο εξώφυλλό του την Άντζελα Δημητρίου και τον Μίκη Θεοδωράκης! Η χρονιά ανήκει μάλιστα απόλυτα στη λαίδη του λαϊκού πενταγράμμου, που τραγουδούσε το ανάρπαστο τότε σουξέ «Φωτιά στα Σαββατόβραδα» και είπε να βάλει άλλη μια φωτιά, αυτή τη φορά στους πόθους των Ελλήνων. Η ίδια πέρασε κατόπιν χρόνια εξομολογούμενη πόσο είχε μετανιώσει την αποκαλυπτικότατη φωτογράφισή της…

Δήμητρα Γαλάνη



Η εντελώς αναπάντεχη ημίγυμνη φωτογράφιση της Γαλάνη στο Playboy ξεκινά σεμνά και ταπεινά: η μεγάλη μας τραγουδίστρια δίνει μια συνέντευξη και παίρνει τη μεγάλη απόφαση να φωτογραφηθεί κάπως διαφορετικά από τον Ντίνο Διαμαντόπουλο. Είμαστε στον Μάιο του 1987 όταν το εξώφυλλο της ποιοτικής αοιδού προκάλεσε μεγάλη αίσθηση αλλά και πλήθος συζητήσεων, αν και η ίδια ήξερε καλά γιατί το έκανε: «Υπήρξα φιλάρεσκη μία και μοναδική φορά: τότε με τη φωτογράφιση στο Playboy. Έκανα μια επίδειξη φιλαρέσκειας, αλλά έδωσα και μια συνέντευξη πέντε σελίδων στον Ανταίο Χρυσοστομίδη όπου μιλούσα για τον ρατσισμό της ομορφιάς. Το έκανα για να αποδείξω πως κάθε γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη αν το θέλει. Ή αν έχει, όπως είχα εγώ, έναν πολύ καλό φωτογράφο και έναν πολύ καλό μακιγιέρ: τον Ντίνο Διαμαντόπουλο και τον Αχιλλέα Χαρίτο. Όλοι μαζί σκαρώσαμε ένα παιχνίδι με το φακό»…

Μαίρη Χρονοπούλου



Άλλη μια μεγάλη κυρία του ελληνικού κινηματογράφου παίρνει την ιστορική απόφαση να απαθανατιστεί για χάρη του Playboy και γίνεται κακός χαμός! Η φωτογράφιση του Ιουνίου του 1987 έγινε σε στούντιο στο Κουκάκι και παραμένει διαχρονικά μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού, καθώς η ανανεωμένη μετά τις αισθητικές επεμβάσεις Μαίρη Χρονοπούλου έγινε κυριολεκτικά ανάρπαστη…

Ασπασία Τζιτζικάκη



Τον Απρίλιο του 1993 το ελληνικό Playboy γιορτάζει τα 8 χρόνια του και τι καλύτερος τρόπος να τιμήσει τη βαριά του ιστορία με μια ελληνίδα σελέμπριτι που ήταν στα πολύ πάνω της τότε. Ο φωτογράφος Ντίνος Διαμαντόπουλος απαθανατίζει την Τζιτζικάκη σε αδαμιαία περιβολή και 4 χρόνια αργότερα, όταν θα ξεπηδούσε σταρ ως κρυφή ερωμένη του Ακάλυπτου στο «Και οι Παντρεμένοι έχουν Ψυχή», όλοι έψαχναν το ιστορικό τεύχος με την Ασπασία γυμνή…

Χριστίνα Παππά



Η καλοκαιρινή φωτογράφιση της Παππά στο Playboy τον Αύγουστο του 1993 ήταν η τελευταία φορά που είδε το αντρικό ελληνικό κοινό να ξεδιπλώνεται χωρίς ρούχα το καλλίγραμμο σώμα της καλλονής . Η Χριστίνα που έκαιγε τότε καρδιές πυροδότησε μια ιστορική φωτογράφιση εκείνο το καλοκαίρι της δεκαετίας του 1990, αν και η παρακαταθήκη της θα αποδεικνυόταν σωστή δοκιμασία κατόπιν για την ίδια: «Με έχουν παρακολουθήσει, έχουν ψάξει το κινητό μου, έχουν σκαρφαλώσει από την αυλή στο μπαλκόνι και χτυπούσαν τα παντζούρια για να τους ανοίξω. Ένας μάλιστα είχε φέρει κλειδαρά στο σπίτι για να ανοίξει την πόρτα»…

Ελένη Ερήμου



Η αψεγάδιαστη ηθοποιός λέει το μεγάλο «ναι» στο Playboy, αν και έχει τις επιφυλάξεις της για τον τόπο που θα γινόταν η φωτογράφιση. Δεν ήθελε βλέπετε να συνδέσει κι εκείνη το όνομά της με τα πορτογαλικά νησιά που είχε ποζάρει η Βάνα Μπάρμπα, γι’ αυτό και η φωτογράφιση έγινε τελικά σε ερημοτόπια της νότιας Πορτογαλία. Η σέξι Ελένη της Ερήμου είχε μόλις γεννηθεί! Η δημοφιλής πρωταγωνίστρια πόζαρε τον Μάρτιο του 1992 και προκάλεσε μεγάλη αίσθηση με τις αποκαλυπτικές πόζες της…

Μαρία Ιωαννίδου



Τον Οκτώβριο του 1992 είχε έρθει ο καιρός για ένα νέο χτύπημα του Playboy, που δεν θα μπορούσε να ποντάρει σε καλύτερο χαρτί από την καυτή Μαρία Ιωαννίδου. Έπειτα από χρόνια αρνήσεων και με τις κατάλληλες οικονομικές απολαβές, η χορεύτρια είπε το ιστορικό «ναι» και χάρισε ένα από τα πλέον αξιομνημόνευτα εξώφυλλα του Playboy. Χρόνια αργότερα, θα πει για τις επίμαχες πόζες: «Το Playboy το έκανα παίζοντας. Είχα αφήσει το κομμάτι του χορού και έκανα υποκριτική και έκανα Playboy. Πήρα 3 εκατομμύρια τότε. Το '87-'88. Είχαν κάνει όλες. Εγώ κρατούσα αντιστάσεις αλλά εντέλει λύγισα. Λέω βρε παιδί μου δε θα είσαι πάντα κορμάρα, άσε να έχεις και την ανάμνησή σου. Να θυμάσαι πώς ήσουν. Να σου πω ότι το κάνω τώρα! Ότι βλέπω τις φωτογραφίες στο Playboy και λέω τι κορμάρα που ήσουν κορίτσι μου»…

Κατερίνα Στανίση



Τον Ιανουάριο του 1992 η ντίβα του λαϊκού πενταγράμμου τα πετάει για το Playboy εν αναμονή του νέου της δίσκου «Αναστατώνομαι»! Η Στανίση είναι στα καλύτερά της, τόσο δισκογραφικά όσο και… σωματικά, καθώς το τραγούδι της «Όταν λέμε έρωτα» σημείωνε τεράστια επιτυχία. Τι καλύτερος τίτλος λοιπόν για την κλασική σήμερα φωτογράφισή της στο Playboy;

Άντζυ Σαμίου



Όταν πόζαρε με περισσό νάζι η Σαμίου στο Playboy δείχνοντας αγέρωχα το στήθος της στο εξώφυλλο, εκεί στα μέσα της δεκαετίας του 1990, προκάλεσε και προκάλεσε πολύ. Μιλάμε για άλλες εποχές, εκεί που η πλαστική επέμβαση ήταν άγνωστη και το περιοδικό πλήρωνε αδρά για μια καυτή πόζα. Ήταν μια από αυτές τις φωτογραφίσεις που ανέβαζαν το κασέ της κυρίας του εξωφύλλου και τις μετοχές της φυσικά στο χρηματιστήριο της πρόκλησης…

Άντζελα Γκερέκου



Η Γκερέκου φωτογραφίζεται ημίγυμνη για το νέο και ανασχεδιασμένο Playboy τον Ιανουάριο του 1996, κάνοντας τους περισσότερους να αναρωτιούνται πώς τα κατάφερε το περιοδικό και την έπεισε; Αυτή θα ήταν η πρώτη και τελευταία γυμνή φωτογράφηση της 37χρονης τότε Κερκυραίας, η οποία έσπασε όλα τα κοντέρ αισθησιασμού, τόσο με τις χορταστικά αποκαλυπτικές πόζες της όσο και με δηλώσεις σαν αυτή: «Η μόνη μεγάλη αλήθεια είναι να ζεις πραγματικά τον έρωτα χωρίς προϋποθέσεις και συμβιβασμούς». Σύμφωνα με τις φήμες του καιρού, η Γκερέκου πήρε 8 εκατ. δραχμές για τη μνημειώδη φωτογράφισή της…


Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Διαβάστε περισσότερα...

5 κατασκευές για τα παιδιά με φύλλα δέντρων


Εκμεταλλευτείτε την σημερινή αργία και δημιουργήστε πανεύκολες κατασκευές με τα παιδιά… φιλικές προς το περιβάλλον!

Πλασματάκια από φύλλα



Συγκεντρώστε φύλλα από έναν φθινοπωρινό περίπατο και χρησιμοποιήστε τα ως καμβάδες για τη ζωγραφική των παιδιών σας. Πιέστε τα φύλλα ανάμεσα στις σελίδες ενός βαρύ βιβλίου. Στη συνέχεια και αφού έχουν στρώσει αφήστε το φύλλο να σας εμπνεύσει στην επιλογή ζώου το οποίο θα απεικονίσετε με ακρυλικό χρώμα.

Αφού δημιουργήσετε διάφορα ζωάκια με τα φύλλα, τα παιδιά μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν τα φύλλα που περίσσεψαν και να φτιάξουν σπιτάκια, πλοία κ.α.
Δέντρα



Φέρτε την φύση μέσα στο σπίτι σας και συγκεκριμένα στην τραπεζαρία.

Για κορμό χρησιμοποιήστε ένα καφέ χαρτόνι το οποίο θα τυλίξετε έτσι ώστε να μοιάζει με κορμό δέντρου. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ξύλο κανέλας.

Στο εσωτερικό του απλώστε υγρή κόλλα. Για κλαδιά τα φύλλα των δέντρων, τα οποία μπορείτε να κολλήσετε στο εσωτερικό του «κορμού». Μια άλλη ιδέα είναι να κόψετε αρκετές λωρίδες χαρτιού τις οποίες θα κολλήσετε στο εσωτερικό του σωλήνα (κορμός δέντρου.)

Για βάση κόψτε ακανόνιστο σχήμα από χαρτόνι και κολλήστε το δεντράκι σας εκεί.
Φθινοπωρινή τέχνη



Χρησιμοποιήστε τα όμορφα φύλλα σαν καμβάδες και σχεδιάστε πάνω τους σχέδια με μαρκαδόρους glitter. Για να προσθέσετε λίγη παραπάνω λάμψη συμπληρώστε χρυσόσκονη. Τα παιδιά θα ξετρελαθούν!
Βασιλικό στέμμα



Γιορτάστε το φθινόπωρο με ένα στεφάνι από πολύχρωμα φύλλα. Τα φύλλα μένουν στη βάση τους εύκολα χωρίς κόλλα και μάλιστα έτσι μπορείτε εύκολα να τα αντικαταστήσετε όταν ξεθωριάσουν τα παλαιότερα. 

Τρισδιάστατα φύλλα



Αυτά τα τρισδιάστατα σχέδια μπορούν να γίνουν με φύλλα που θα μαζέψετε από την αυλή σας. Με μολύβι, φτιάξτε το σχήμα του φύλλου στο χαρτόνι. Συλλέξτε ξερά φύλλα σε μια τσάντα και τρίψτε τα σε μικρά κομμάτια με τα χέρια σας. Απλώστε κόλλα στο σχέδιο του φύλλου που φτιάξατε νωρίτερα με το μολύβι σας και πασπαλίστε με τα κομμάτια φύλλων. Αφήστε την κόλλα να στεγνώσει και στη συνέχεια τινάξτε απαλά το χαρτί για να απομακρύνετε τυχόν χαλαρά κομμάτια.


Πηγή: http://www.baby.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Ο ασυνείδητος που παρέσυρε και τραυμάτισε θανάσιμα μια 47χρονη γυναίκα


Ασυνείδητος οδηγός παρέσυρε με αγνώστων στοιχείων όχημα το οποίο οδηγούσε, 47χρονη πεζή, την οποία τραυμάτισε θανάσιμα και την εγκατέλειψε στον τόπο του ατυχήματος.

Όπως ανακοίνωσε η Αστυνομία, το περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα στην Εγνατία Οδό, στο ύψος του κόμβου "ΤΙΤΑΝ", στα πέριξ της Θεσσαλονίκης, ενώ έρευνες για τις συνθήκες του δυστυχήματος και τον εντοπισμό του άγνωστου οδηγού διενεργεί το τμήμα τροχαίας αυτοκινητοδρόμων Θεσσαλονίκης.

Στο μεταξύ, ηλικιωμένος έχασε τη ζωή του στην Πιερία, όταν το αγροτικό όχημα που οδηγούσε ξέφυγε από την πορεία του, πέφτοντας σε χαράδρα, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα. Πρόκειται για 81 ετών άντρα, ο οποίος την ώρα εκείνη φαίνεται πως εκτελούσε αγροτικές εργασίες σε χωράφι. Το τραγικό συμβάν σημειώθηκε σε δύσβατη περιοχή στον Άνω Άγιο Ιωάννη.


Πηγή: http://www.enikos.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Ανησυχία Σγουρίδη για «κρυφές» καταστροφές στη Λευκάδα


«Οι σύγχρονες κατασκευές άντεξαν».

Την ανησυχία του για πιθανές «κρυφές» καταστροφές από το σεισμό, σε δίκτυα υποδομών και κτίρια της Λευκάδας, εκφράζει ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Παναγιώτης Σγουρίδης, μιλώντας στο Πρακτορείο 104,9 FM.

Ο κ. Σγουρίδης έκανε γνωστό ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες θα έχουν πλήρη εικόνα μόλις ολοκληρωθούν οι αυτοψίες από τα κλιμάκια των μηχανικών και σημείωσε: «Μπορεί να υπάρχουν κρυφές καταστροφές σε δίκτυα που έχουν να κάνουν με ύδρευση, αποχέτευση, σε λιμάνια, όπως και σε κτίρια τα οποία απ' έξω φαίνονται ότι είναι εντάξει αλλά εσωτερικά να μην είναι κατοικήσιμα».

Όπως ανέφερε, οι καταστροφές εντοπίζονται στο νοτιοδυτικό κομμάτι της Λευκάδας, στην Ιθάκη και σε ένα κομμάτι της Κεφαλλονιάς, γιατί -όπως επισήμανε- ο σεισμός ήταν μικρού εστιακού βάθους και σε ακτίνα που «έπιασε» αυτά τα τρία νησιά. Υπογράμμισε δε, ότι παρόλο που ήταν μεγάλο το μέγεθος του σεισμού οι σύγχρονες κατασκευές άντεξαν και κατέρρευσαν μόνο κτίρια που κατασκευάστηκαν πριν από την εφαρμογή του αντισεισμικού κανονισμού.

Έκανε γνωστό ότι οι έλεγχοι πραγματοποιούνται σήμερα από 14 κλιμάκια, αύριο αν χρειαστεί πιθανόν να απασχοληθούν άλλα τόσα, άλλα 2 κλιμάκια θα σταλούν και στην Ιθάκη, ενώ -όπως είπε ο υφυπουργός- από τον έκτακτο προϋπολογισμό θα δοθούν κάποια χρήματα για τις υποδομές και τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν την κανονική διαδικασία.

Στο μεταξύ, μιλώντας στην ίδια εκπομπή, ο καθηγητής Γεωλογίας στο ΑΠΘ, Σπύρος Παυλίδης, χαρακτήρισε τη Λευκάδα την πιο σεισμογενής περιοχή της Ελλάδας και το «Ρήγμα της Κεφαλλονιάς» (εκτείνεται κατά μήκος των δυτικών Λευκάδας - Κεφαλλονιάς) από τα μεγαλύτερα και πιο ενεργά ρήγματα του ελληνικού χώρου.

«Ενεργοποιήθηκε το 2003 με τον σεισμό 6,2 της Λευκάδας, πέρυσι με τους σεισμούς Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου στην Κεφαλλονιά και χθες. Και ισχυρούς σεισμούς δίνει, αλλά τους δίνει και πολύ συχνά σε αντίθεση με άλλα ρήγματα του ελληνικού χώρου που κάνουν πάρα πολλές εκατοντάδες χρόνια για να ξαναδώσουν σεισμό», τόνισε ο κ. Παυλίδης.

Υπογράμμισε ότι οι ζημίες δεν ήταν μεγάλες, καθώς τα περισσότερα κτίρια κατασκευάστηκαν με τους νέους αντισεισμικούς κανονισμούς και τόνισε ότι γενικά οι αντισεισμικοί κανονισμοί της Ελλάδας είναι μεταξύ των καλύτερων στις ανεπτυγμένες χώρες.

Εξάλλου, ο περιφερειάρχης Ιονίων νήσων, Θόδωρος Γαλιατσάτος, έκανε γνωστό ότι χάρη στην άμεση ανταπόκριση της Πολεμικής Αεροπορίας στήθηκαν σκηνές και πρόσθεσε ότι το συντονιστικό όργανο της πολιτικής προστασίας, που συνεδριάζει σήμερα το απόγευμα, θα εκτιμήσει εκ νέου την κατάσταση, ενώ σήμερα θα γίνει γνωστή και τη γνωμάτευση των ειδικών για την ασφάλεια των κτιρίων προκειμένου να ξεκινήσει η λειτουργία των σχολείων.

«Εκτός από το θέμα της ασφάλειας των κτιρίων υπάρχουν και τα ζητήματα της ψυχολογίας και των μετασεισμών. Θα εκτιμηθούν αυτά και θα ληφθεί η απόφαση. Δεν βιαζόμαστε να δώσουμε λύση σ΄ αυτό το θέμα. Θέλει μεγάλη προσοχή γιατί υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες», είπε αναφερόμενος στο θέμα των σχολείων.

Ο περιφερειάρχης εμφανίστηκε βέβαιος ότι ο σεισμός δεν θα έχει επιπτώσεις στον τουρισμό και ότι οι ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων θα ανταποκριθούν μέχρι την έναρξη της τουριστικής περιόδου. «Θεωρώ ότι δεν θα έχει επιπτώσεις στον τουρισμό γιατί έχουμε το παράδειγμα και της Κεφαλλονιάς η οποία είχε πολύ μεγαλύτερα προβλήματα από τους σεισμούς Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου 2014 και παρόλα αυτά κατάφερε να ανταποκριθεί πλήρως στις υποχρεώσεις της τουριστικής περιόδου», τόνισε και κατέληξε λέγοντας ότι υπάρχουν κάποια μικροπροβλήματα με τις παραλίες από τις καταπτώσεις που θα επιλυθεί έγκαιρα, πριν από το ερχόμενο καλοκαίρι.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Πώς θα γίνει η επιδότηση ενοικίου για τους πρόσφυγες


Η κυρίαρχη λύση είναι η μίσθωση διαμερισμάτων από την ελεύθερη αγορά.

Τις λεπτομέρειες του προγράμματος επιδότησης ενοικίου για 20.000 πρόσφυγες, που ανακοινώθηκε στα τέλη Οκτωβρίου μετά την άτυπη σύνοδο των χωρών των δυτικών Βαλκανίων, επιχειρούν να καθορίσουν η ελληνική κυβέρνηση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. Λύσεις στις «σπαζοκεφαλιές» που προκύπτουν, αναζητούνται σε δύο επιτυχημένα παραδείγματα, τη φιλοξενία Σύρων προσφύγων σε διαμερίσματα στον Λίβανο και την επιδότηση ενοικίου για ευάλωτους πληθυσμούς από την Praksis στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της οποίας έχουν φιλοξενηθεί σε διαμερίσματα 4.500 άτομα.

Τον σχεδιασμό του προγράμματος έχει αναλάβει η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, η οποία βρίσκεται σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής, προκειμένου να καθοριστούν οι λεπτομέρειες του προγράμματος. Η δέσμευση της Ελλάδας προς την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι το πρόγραμμα να τεθεί σε εφαρμογή μέχρι το τέλος του χρόνου και όπως δηλώνουν, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, πηγές της Ύπατης Αρμοστείας ο διεθνής οργανισμός θα είναι συνεπής στο χρονοδιάγραμμα αυτό.

Όπως αποκαλύπτουν στελέχη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, εξετάζεται ένα μείγμα λύσεων για τις 20.000 θέσεις φιλοξενίας των προσφύγων σε διαμερίσματα. Η κυρίαρχη λύση είναι η μίσθωση διαμερισμάτων από την ελεύθερη αγορά, μέσω ενός επιχειρησιακού συνεργάτη, που θα είναι Μη Κυβερνητική Οργάνωση. Επίσης, εξετάζεται η διαμονή προσφύγων σε ενοικιαζόμενα δωμάτια ή ξενοδοχεία κυρίως στα νησιά, τα οποία κατά τη χειμερινή περίοδο παραμένουν κλειστά. Τέλος, εφικτή θεωρείται και η φιλοξενία σε οικογένειες (διεθνώς η πρακτική αυτή ονομάζεται host family scheme), τεχνογνωσία που τη συναντάμε στις δράσεις του Χαμόγελου του Παιδιού και των Παιδικών Χωριών SOS. Σε αυτή την τελευταία κατηγορία εντάσσεται και η δράση της πρωτοβουλίας «Refugees Welcome», που προωθεί τη συγκατοίκηση, με την οποία η Ύπατη Αρμοστεία δεν αποκλείει να συνεργαστεί.

Όλες οι παραπάνω περιπτώσεις αφορούν στη διαμονή αιτούντων άσυλο σε διαμερίσματα για τρεις έως έξι μήνες, χρονική περίοδος που εξαρτάται από την πορεία της αίτησής τους για παραμονή στην Ελλάδα ή της ένταξής τους στο πρόγραμμα μετεγκατάστασης σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα.

Το πρόγραμμα βρίσκεται υπό επεξεργασία από την Ύπατη Αρμοστεία και το υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής, αλλά σε επόμενη φάση στο σχεδιασμό θα εμπλακούν και άλλα υπουργεία, όπως το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, το υπουργείο Τουρισμού (εφόσον προχωρήσει η λύση της διαμονής σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια) και ο υπουργός Επικρατείας για τον συντονισμό του κυβερνητικού έργου, Αλέκος Φλαμπουράρης.

Το πρόγραμμα σχεδιάζεται την περίοδο αυτή σε επίπεδο χρηματοοικονομικό, νομικό και πρακτικό. Πρώτη μέριμνα της Ύπατης Αρμοστείας είναι να καθοριστεί το κόστος της διαμονής, κόστος που θα καλυφθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σε αυτή τη φάση το χρηματοδοτικό κομμάτι, που θα αφορά στη διαμονή ανά άτομο και ανά ημέρα, βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση ανάμεσα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ύπατη Αρμοστεία.

Σε νομικό επίπεδο, πρέπει να ξεπεραστούν κάποια εμπόδια πριν τεθεί σε εφαρμογή το πρόγραμμα, όπως το σημείο της νομοθεσίας που αναφέρει ότι είναι ποινικό αδίκημα να φιλοξενεί κάποιος αλλοδαπό που δεν είναι καταγεγραμμένος. Όπως αναφέρουν στελέχη της Ύπατης Αρμοστείας, υπάρχουν περιθώρια ελιγμών που θα πρέπει να γίνουν σε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση.

Σε πρακτικό επίπεδο θα καθοριστεί το πλαίσιο, μέσα στο οποίο θα κινηθεί αυτή η τριαδική σχέση, ανάμεσα στον πρόσφυγα, τον ιδιοκτήτη και τον φορέα που θα δίνει τα χρήματα. Υπάρχουν δηλαδή λεπτομέρειες που θα πρέπει να καθοριστούν, όπως το πώς θα δίνονται τα χρήματα στους ιδιοκτήτες, σε ποιανού όνομα θα εκδίδονται οι λογαριασμοί κοινής ωφέλειας ή πώς θα καλύπτονται οι φθορές χρήσης των διαμερισμάτων.

Για τον σχεδιασμό του προγράμματος, η Ύπατη Αρμοστεία παίρνει στοιχεία από τις διεθνείς πρακτικές και κυρίως από το αντίστοιχο πρόγραμμα που εφαρμόζεται στον Λίβανο. Εκεί δεν επιτρέπεται η δημιουργία στρατοπέδων για πρόσφυγες, οπότε η Ύπατη Αρμοστεία τρέχει ένα μεγάλο πρόγραμμα ενοικίασης διαμερισμάτων για πρόσφυγες. Ένα μέρος του προγράμματος χρηματοδοτεί η Ύπατη Αρμοστεία, η οποία δίνει και τα χρήματα του ενοικίου στον ιδιοκτήτη, και ένα μέρος η κυβέρνηση του Λιβάνου.

Ένα άλλο παράδειγμα εφαρμογής που θεωρείται επιτυχημένο από την Ύπατη Αρμοστεία είναι το πρόγραμμα διαμονής σε διαμερίσματα που εφαρμόζει από το 2005 η ΜΚΟ Praksis στην Ελλάδα. Στο πρόγραμμα αυτό ο διεθνής οργανισμός συνεργάζεται από το 2010 για μια κατηγορία διαμερισμάτων.

Το παράδειγμα της Praksis

Το πρόγραμμα επιδότησης ενοικίων εφαρμόζεται από την Praksis σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Λέσβο. Ξεκίνησε το 2005 πιλοτικά, με πέντε διαμερίσματα και σήμερα έχει εντάξει 37 διαμερίσματα, στα οποία υπολογίζεται ότι έχουν φιλοξενηθεί 4.500 άτομα. Το πρόγραμμα δεν αφορά μόνο σε αιτούντες άσυλο, αλλά και σε θύματα διεθνικής σωματεμπορίας, γυναίκες- θύματα κακοποίησης και άστεγες γυναίκες. Τις τοποθετήσεις στα διαμερίσματα αποφασίζει το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το οποίο λαμβάνει υπόψη το προφίλ και την ευαλωτότητα των ανθρώπων. Ο βαθμός ευαλωτότητας καθορίζεται και από την Praksis, η οποία έχει αναπτύξει ένα σύστημα κατάταξης με συντελεστές ευαλωτότητας.

«Πιστεύουμε πολύ στο πρόγραμμα αυτό γιατί τονώνεται η τοπική οικονομία, ανακουφίζονται οι ιδιοκτήτες και δημιουργούνται αλληλεπιδράσεις των προσφύγων με την κοινωνία» εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Praksis, Τζανέτος Αντύπας.

Στα διαμερίσματα οι αιτούντες άσυλο φιλοξενούνται από έξι έως εννιά μήνες, ανάλογα με την ευαλωτότητά τους. Για όσους έχουν έχουν επιλέξει την Ελλάδα ως τελικό τους προορισμό, η Praksis αναλαμβάνει να λύσει, επίσης, ιατρικά και νομικά θέματα, τους βοηθάει να μάθουν την ελληνική γλώσσα, τους παραδίδει σεμινάρια και τους υποστηρίζει στην αναζήτηση εργασίας. Όταν πλέον βρουν δουλειά, οι πρόσφυγες βρίσκουν το δικό τους διαμέρισμα, ενώ σε αντίθετη περίπτωση παρατείνεται η παραμονή τους στα διαμερίσματα της Praksis.

Πέντε από τα διαμερίσματα αυτά προορίζονται για βραχύβια παραμονή (αποκαλούνται transit διαμερίσματα), όπου πολύ ευάλωτες ομάδες προσφύγων μένουν λίγες μέρες μέχρι να φύγουν προς την κεντρική Ευρώπη. Στα διαμερίσματα αυτά η Praksis συνεργάζεται με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.

Όπως επισημαίνει ο Τζανέτος Αντύπας, η Praksis είχε σκεφτεί να εντάξει στο πρόγραμμα και ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα διαμερίσματα. «Υπάρχουν πολλοί εναλλακτικοί τρόποι στέγασης γιατί η λύση που θα προτείνεις πρέπει να ακολουθεί την ανθρωπογεωγραφία των περιοχών και το χρόνο παραμονής των προσφύγων. Για παράδειγμα το ξενοδοχείο είναι η καλύτερη λύση για τους μετακινούμενους πληθυσμούς. Πάνω απ' όλα το ζήτημα είναι οι πρόσφυγες να μην στοιβάζονται και να μην βρίσκονται έξω από τον κοινωνικό ιστό», τονίζει.

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι στη εφαρμογή του προγράμματος επιδότησης ενοικίου, η Praksis έχει επιλύσει όλες τις δυσκολίες και τα εμπόδια που είχε να αντιμετωπίσει. Εγγυητής στα διαμερίσματα είναι η ίδια η οργάνωση, η οποία υπογράφει και το συμφωνητικό του σπιτιού με τον ιδιοκτήτη, αλλά και με τον πρόσφυγα. «Το συμφωνητικό υπογράφεται με τον πρόσφυγα στη γλώσσα του γιατί είναι σημαντικό να κατανοήσει πλήρως τι υπογράφει» υπογραμμίζει ο κ. Αντύπας.

Η ΜΚΟ επωμίζεται τα έξοδα που θα προκύψουν και έχει κινητές ομάδες ανθρώπων, οι οποίοι επιθεωρούν τα σπίτια, καταγράφουν και επισκευάζουν τις φθορές, βάφουν και καθαρίζουν τα διαμερίσματα και συμμετέχουν σε γενικές συνελεύσεις πολυκατοικιών, προκειμένου να συστήσουν τους πρόσφυγες στους υπόλοιπους ενοίκους και να δημιουργηθεί αλληλεπίδρασή τους με την πολυκατοικία. Επίσης, έχει προβλέψει την παρουσία ενός κοινωνικού λειτουργού ανά δέκα διαμερίσματα, ο οποίος βοηθάει τους πρόσφυγες στην ένταξή τους.

Το κόστος για την Praksis ανά ωφελούμενο ανά ημέρα έχει υπολογιστεί σε 8,3 ευρώ, ποσό το οποίο περιλαμβάνει το ενοίκιο, τους λογαριασμούς κοινής ωφέλειας, τη διατροφή και τη συνεργασία με το ανθρώπινο δυναμικό. «Το μόνο που δεν υπολογίζεται είναι ο εξοπλισμός των διαμερισμάτων, που υπολογίζεται σε 1.500 ευρώ και δαπανείται μία φορά για κάθε διαμέρισμα», διευκρινίζει ο πρόεδρος της Praksis. Ο ίδιος επισημαίνει ότι το κόστος των 8.3 ευρώ έχει προταθεί από την οργάνωση στην Ύπατη Αρμοστεία για το πρόγραμμα των 20.000 θέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το πρόγραμμα επιδότησης ενοικίου της Praksis χρηματοδοτήθηκε ως το 2014 από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Προσφύγων, για το 2015 τα έξοδά του καλύπτονται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ενώ από το 2016 θα ενταχθεί στο νέο Ταμείο Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης (AMIF). Τα διαμερίσματα βραχύβιας παραμονής χρηματοδοτούνται από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, ενώ για τέσσερα διαμερίσματα η Praksis έχει συνάψει συμφωνία με ιδιωτική εταιρεία.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Για πρώτη φορά στην ιστορία αγοράκι διαφημίζει την κούκλα Barbie


Δείτε το βίντεο και τους λόγους που αποφάσισε να το κάνει η εταιρεία.

Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Barbie που η εταιρεία επιλέγει να διαφημίσει την κούκλα με ένα αγοράκι. Πρόκειται για τη νέα διαφήμιση της κούκλας Moschino, μια περιορισμένη έκδοση που μάλιστα ξεπούλησε σε μόλις μία ώρα όταν κυκλοφόρησε στις 9 Νοεμβρίου.

Στη διαφήμιση μαζί με τα κοριτσάκια εμφανίζεται και ένα αγοράκι να κρατά την κούκλα της Barbie και να λέει «Η Moschino Barbie είναι τόσο άγρια!» και μετά βάζει μια δερμάτινη τσάντα στον ώμο της κούκλας. Ο Jeremy Scott, διευθυντής δημιουργικού του ιταλικού οίκου μόδας Moschino, συνεργάστηκε με τη Mattel για τη δημιουργία της κούκλας η οποία εξαφανίστηκε από τα ράφια των αγορών που κυκλοφόρησε σε λιγότερο από μία ώρα! «Ουάου! Η Barbie και εγώ σας ευχαριστούμε για όλη την αγάπη!» έγραψε στο Instagram ο Jeremy Scott.

Το νεαρό αγόρι - που κάποιοι λένε ότι μοιάζει με τον Scott σε νεαρή ηλικία εμφανίζεται ξανά στο τέλος της διαφήμισης να λέει: «Είναι για εσάς η Moschino Μπάρμπι!» κλείνοντας το μάτι του προς την κάμερα. Κάποιοι λένε ότι η διαφήμιση είναι αφιερωμένη στο Jeremy Scott καθώς όπως έχει πει και στο παρελθόν τον ενέπνευσε να γίνει σχεδιαστής και γι’ αυτό το λόγο συμμετέχει στη διαφήμιση και ένα αγοράκι που του μοιάζει.



Ωστόσο σύμφωνα με τα διεθνή μέσα αυτό αποτελεί μια προσπάθεια της εταιρείας που κατασκευάζει τις κούκλες να μην υπάρχει διάκριση στα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά και να μπορεί το κάθε φύλο να παίξει με ό,τι του αρέσει. Παράλληλα σύμφωνα με καθηγητές ψυχολογίας του πανεπιστημίου του Κεντάκι υπάρχουν στερεότυπα για αγορίστικα και κοριτσίστικα παιχνίδια όπως ότι όταν κάτι είναι ροζ πρέπει να παίζουν με αυτό μόνο κορίτσια και αυτό θα πρέπει να σταματήσει. Επιπλέον καθηγητής από το ίδιο Πανεπιστήμιο αναφέρει ότι αυτή η κίνηση με το αγοράκι στη διαφήμιση και το να παίζουν και τα αγόρια με κούκλες θα έχει θετικά αποτελέσματα στο μεγάλωμα των αγοριών τα οποία θα μάθουν να έχουν κάτι υπό την φροντίδα τους και δε θα φοβούνται μελλοντικά να αλλάξουν πάνες για παράδειγμα.



Φυσικά στον αντίποδα υπάρχουν αρκετές αντιδράσεις από γονείς οι οποίοι υποστηρίζουν ότι το κάθε φύλο πρέπει να παίζει με τα ανάλογα παιχνίδια.

Δείτε το διαφημιστικό σποτ...






Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Παντρεύτηκε… μια πίτσα γιατί απογοητεύτηκε από τις γυναίκες!


Ο Ρώσος και η μεγάλη του αγάπη στα σκαλιά... της πιτσαρίας.

Σίγουρα πρόκειται για έναν από τους πιο παράξενους «γάμους» όλων των εποχών. Ένας άνδρας από τη Ρωσία αποφάσισε να παντρευτεί μία πίτσα γιατί είχε απογοητευτεί από τις γυναίκες και αυτή του φάνηκε η καλύτερη λύση.

Η παράξενη τελετή έλαβε χώρα σε μια πιτσαρία στη Νότια Ρωσία καθώς ούτε η εκκλησία αλλά ούτε η Πολιτεία αποδέχτηκε αυτή την «ιδιαιτερότητα» του συγκεκριμένου άνδρα. Ο νεαρός Ρώσος παραδέχτηκε ότι δεν γνώριζε καλά τη «νύφη» αλλά ούτως ή άλλως είχε απογοητευτεί από τις σχέσεις των ανθρώπων οπότε είπε να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό.

Η απόφαση όπως λέει δεν ήταν και πολύ δύσκολη καθώς συνειδητοποίησε ότι το φαγητό ήταν και είναι η μεγάλη του αγάπη. «Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι οι περισσότεροι φίλοι μου παραπονιόντουσαν για το άλλο τους μισό ενώ άλλοι παραπονιούνται γιατί δεν έχουν βρει το άλλο τους μισό καθόλου» δήλωσε στη βρετανική Mirror. Όπως είπε η αγάπη ανάμεσα στα δύο φύλα είναι δύσκολη και πολύπλοκη. Αυτός νιώθει ευτυχής που ξέρει ότι βρήκε την πραγματική αγάπη στο φαγητό και θα του είναι πάντα... αφοσιωμένο! «Η πίτσα ποτέ δε θα σε προδώσει ή θα σε εγκαταλείψει και ειλικρινά μου αρέσει πολύ αυτό» λέει ο νεαρός Ρώσος που φόρεσε μέχρι και πέπλο στην νύφη για την... τελετή στην πιτσαρία!

Αφού το ληξιαρχείο και η εκκλησία απέρριψε την πρόταση του να του δώσουν άδεια όπως λέει να παντρευτεί εκείνος δεν το έβαλε κάτω και πήγε σε μια πιτσαρία με φίλους και έκαναν με τους υπαλλήλους την τελετή... Ο απίστευτος Ρώσος πάντως κατάφερε να τραβήξει όλα τα βλέμματα επάνω του και να κάνει τους υπεύθυνους να του βγάλουν μέχρι και «πιστοποιητικό γάμου»...

Το σίγουρο είναι ότι κέρδισε τη δημοσιότητα που ήθελε και πέρασε το μήνυμά του...
















Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Διαβάστε περισσότερα...