Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Ηθοποιός «έσβησε» στα χέρια του συζύγου της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αρνήθηκε να συνεχίσει τις χημειοθεραπείες.

Την τελευταία της πνοή άφησε χθες στην αγκαλιά του συζύγου της η ηθοποιός Lynda Bellingham νικημένη από το καρκίνο.

Η 66χρονη ηθοποιός, που έγινε γνωστή από τους ρόλους της στην αμερικανική σειρά «Oxo Adverts», διαγνώσθηκε με καρκίνο στο έντερο πέρυσι τον Ιούλιο, ο οποίος γρήγορα έκανε μετάσταση στους πνεύμονες και στο συκώτι.

Η ίδια είχε αποκαλύψει ότι αποφάσισε να σταματήσει τις χημειοθεραπείες καθώς δεν ήθελε να φύγει από τη ζωή εξαντλητικά άρρωστη.



«Θέλω ο σύζυγός μου και τα παιδιά μου να με θυμούνται έτσι όπως είμαι» είχε πει, ενώ είχε προσθέσει: «Έχω τόση ενέργεια και θέλω να κάνω πολλά πράγματα. Αλλά αφού δε θα προλάβω ελπίζω οι γιοι μου να πάρουν την ενέργεια μου και να προσέξουν τον άντρα μου»



Μάλιστα, πριν λίγες ημέρες έκανε την τελευταία της εμφάνιση στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο «Loose Women TV Show» δίνοντας μια πολύ συγκινητική συνέντευξη και δείχνοντας έτοιμη να «φύγει».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.