Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Μπατιστούτα: «Πονούσα τόσο που ζήτησα να μου κόψουν τα πόδια»!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μπατιστούτα: «Πονούσα τόσο που ζήτησα να μου κόψουν τα πόδια»!

Με μια εξομολόγηση που σοκάρει, ο Γκαμπριέλ Μπατιστούτα συγκλονίζει με την διήγηση των προβλημάτων που τον ταλαιπώρησαν αφού αποσύρθηκε από την ενεργό δράση.



Δραματικές στιγμές έζησε ο Γκαμπριέλ Μπατιστούτα, με τον σπουδαίο παλαίμαχο επιθετικό να φτάνει σε σημείο απόγνωσης. Η εξομολόγησή του συγκλονίζει...

«Υπήρξαν στιγμές που δεν μπορούσα να σηκωθώ να περπατήσω. Κατουριόμουν πάνω μου, γιατί δεν ήθελα να σηκωθώ από το κρεβάτι… Ο πόνος στους αστραγάλους ήταν αφόρητος. Σε τέτοιο σημείο που ζήτησα από γιατρό να μου κόψει τα πόδια! Επέμενα, δεν μπορούσα να αντέξω άλλο αυτή την κατάσταση…

Έβλεπα τον Όσκαρ Πιστόριους και πίστευα ότι αυτή ήταν η λύση. Ο γιατρός μου δεν το επέτρεψε, μου είπε “είσαι τρελός”. Έκανα επέμβαση στον αστράγαλο του δεξιού ποδιού, αλλά δεν παρουσίασε βελτίωση η κατάσταση. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν έχω χόνδρους και τένοντες. Το βάρος μου (86κ.) στηριζόταν μόνο στα κόκκαλα και αυτό δημιουργούσε έναν αφόρητο πόνο.

Σταδιακά άρχισε να βελτιώνεται η κατάσταση, αλλά χρειάστηκε να περάσει καιρός. Είμαι πολύ καλύτερα συγκριτικά με τρία χρόνια πριν», κατέληξε ο Αργεντινός.




Πηγή: http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.