Οι Αμερικανοί ζητούν υγιεινότερα προϊόντα.
Έως το 2018 θα έχει καταργήσει η αμερικανική εταιρεία Kellogg's τα ενισχυτικά γεύσης και τις τεχνητές χρωστικές ουσίες από τα δημητριακά της, μεταξύ των οποίων τα Special K και τα Honey Pops.
«Εργαζόμαστε για να αποσύρουμε τις χρωστικές ουσίες και τα ενισχυτικά γεύσης από όλες τις μάρκες των δημητριακών μας και μια ποικιλία από σνακ. Ο στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε την μετάβαση ως τα τέλη του 2018», δήλωσε η εκπρόσωπος της εταιρείας Κρις Τσαρλς.
Η απόφαση αυτή εξηγείται, σύμφωνα με την ίδια, από την επιθυμία της εταιρείας να προσαρμοστεί σε αυτό που προτιμούν οι καταναλωτές, κυρίως οι Αμερικανοί.
«Ο κόσμος περιμένει από εμάς να ακούμε και να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες των καταναλωτών οι οποίες αλλάζουν. Γι' αυτό αποφασίσαμε να προσφέρουμε στον κόσμο περισσότερο από αυτό που επιθυμεί και που έχει ανάγκη στην διατροφή του και λιγότερο από αυτό που δεν θέλει», συνέχισε.
Όπως κι άλλες μεγάλες εταιρείες της αμερικανικής βιομηχανίας τροφίμων και η Kellogg's βρέθηκε αντιμέτωπη με το αίτημα καταναλωτών για υψηλής ποιότητας και κυρίως υγιεινά τρόφιμα. Οι Αμερικανοί έχουν αρχίσει να καταναλώνουν όλο και περισσότερο γιαούρτι στο πρωινό τους.
Η αμερικανική αλυσίδα McDonald's σταμάτησε για παράδειγμα να σερβίρει κοτόπουλο που έχει μεγαλώσει με αντιβιοτικά.
«Θα συνεχίσουμε να εξετάζουμε τα μέσα για να προσαρμοστούμε στις επιθυμίες και στις ανάγκες των πελατών μας οι οποίες αλλάζουν και να κερδίζουμε έτσι την εμπιστοσύνη τους», δεσμεύεται η Kellogg's.
Ο χρόνος πιέζει την εταιρεία δημητριακών, οι πωλήσεις της οποίας μειώθηκαν κατά 5,1% το δεύτερο τρίμηνο στα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία αποδίδει την μείωση αυτή σε μια συνεχιζόμενη πτώση των εσόδων από τα δημητριακά στις ΗΠΑ (-2,3%).
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.