Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

«Το μεγάλο στοίχημα να βρουν οι νέοι δουλειά»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αμπατζόγλου: Τα νέα προγράμματα του ΟΑΕΔ θα σχεδιαστούν πάνω στις ανάγκες της αγοράς.

Ο νέος διοικητής του ΟΑΕΔ μίλησε ζωντανά στην εκπομπή «Πρωινό μου». Ο κ. Θ. Αμπατζόγλου σχολίασε το μεγάλο ζήτημα της ανεργίας αλλά δεν θέλησε καθόλου να σχολιάσει στο πως απομακρύνθηκε από τον οργανισμό, ο προηγούμενος διοικητής, Ηλ. Κικίλιας.

«Το μεγάλο στοίχημα είναι ο δείκτης ανεργίας και πόσοι νέοι άνθρωποι θα βρουν δουλειά», είπε χαρακτηριστικά. Και τόνισε: «Κανείς δεν είναι αναντικατάστατος. Όλοι κάνουμε τη δουλειά μας και κρινόμαστε».

Πρόσθεσε ακόμη ότι «Εγώ έχω διατελέσει διοικητής του ΙΚΑ. Η τότε κυβέρνηση πρότεινε να μην αλλάξω λόγω επιτυχούς θητείας. Διετέλεσα πρόεδρος σε αρκετά πράγματα. Έχω μία μεγάλη εμπειρία και αυτό είναι το στοίχημά μου».

Ο κ. Αμπατζόγλου βέβαια υποστήριξε ότι «Αντί να σχεδιάζουμε τα προγράμματα, θα έπρεπε να δούμε ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες της αγοράς».

Αναφέρθηκε και στο νέο πρόγραμμα του υπουργείου Εργασίας που «βλέπει» πόσοι προσλαμβάνονται την ημέρα «είναι ένα μεγάλο βήμα γιατί αυτό μπορεί να μας δίνει τον αριθμό προσλήψεων και απολύσεων», είπε, σημειώνοντας ότι «Η ανεργία δεν επιλύεται με επιμέρους μέτρα. Θέλει αναπτυξιακό κλίμα. Η δουλειά μας είναι να μπορέσουμε να παρέμβουμε με στοχευμένες δράσεις για να ελαφρύνουμε το ποσοστό της ανεργίας».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.