Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Στο πολυνομοσχέδιο οι ρυθμίσεις για τα θέματα των αναπληρωτών

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αναμένεται να κατατεθεί μέσα με τέλη Μαΐου στη Βουλή.

Στο πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας θα ενταχθεί το άνοιγμα των πινάκων των αναπληρωτών για την περίοδο 2010-2012, η άρση του διετούς αποκλεισμού ενώ σε αυτό θα περιλαμβάνονται και ζητήματα ειδικής και προσχολικής αγωγής, όπως και η κατάργηση του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης.

Ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης είχε σήμερα συναντήσεις με τα Δ.Σ των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ ενόψει και του νομοσχεδίου που πηγαίνει στη Βουλή με το χαρακτηρισμό του κατεπείγοντος. Αναφορικά με τις διατυπωθείσες αντιδράσεις σχετικά με τα θέματα που περιλαμβάνονται στο εν λόγω νομοσχέδιο και έχουν χαρακτηριστεί ως «επείγοντα» ενώ κάποια άλλα «παραλήφθηκαν», ο Αναπληρωτής Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Τάσος Κουράκης ξεκαθάρισε μεταξύ των άλλων ότι οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις πρέπει να ψηφιστούν μέσα σε συγκεκριμένες προθεσμίες.

Ο χαρακτήρας «του επείγοντος» δεν αφορά απλώς επείγοντα ζητήματα της εκπαίδευσης, αφορά επείγοντα θέματα για να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα σχολεία και να μην διασαλευθεί η εκπαιδευτική διαδικασία. Ο χαρακτήρας, επομένως, του νομοσχεδίου δεν κάνει διάκριση μεταξύ σημαντικών και μη σημαντικών θεμάτων της εκπαίδευσης.

Σχετικά με το ζήτημα των διορισμών, ο Αναπληρωτής Υπουργός ανακοίνωσε πως θα συγκροτηθεί άμεσα επιτροπή αποτελούμενη από παράγοντες του Υπουργείου, νομικούς, εκπαιδευτικούς και εκπροσώπους της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ, ώστε να υπάρξει ένα νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών.

Παράλληλη γνωστοποίησε στην ΟΛΜΕ ως προς το ζήτημα των απλήρωτων εκπαιδευτικών για την εργασία που παρείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις της προηγούμενης χρονιάς, πως το θέμα οδεύει προς την επίλυση του, καθώς προωθείται νομοθετική ρύθμιση για την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.