Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Διάσημος ηθοποιός εμφάνισε 4 φορές καρκίνο του δέρματος μέσα σε 18 μήνες

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Για τη μάχη που δίνει με τον καρκίνο του δέρματος, στην προσπάθειά του να ευαισθητοποιήσει το κοινό, μίλησε ο χολιγουντιανός σταρ, Χιου Τζάκμαν, στο «Who Magazine».

Όπως αποκάλυψε τον Νοέμβριο του 2013 πρόσεξε ένα σημάδι στη μύτη του, το οποίο νόμιζε ότι ήταν μία κηλίδα αίματος μετά από τραυματισμό που προκάλεσε στον εαυτό του, με τα σιδερένια νύχια του «Wolverine», του πρωταγωνιστικού του ρόλου στην ταινία «X-Men».



«Γύριζα τους "X-Men: Days Of Future Past" και η μακιγιέζ μου, μου είπε" Έχεις μία μικρή κηλίδα αίματος επάνω στη μύτη σου" και της είπα: "Ναι το ξέρω ήταν από μία μάχη, στην ταινία, και τη χτύπησα κάπως". Και πιστέψτε με, τα 17 χρόνια που παίζω τον “Wolverine” είχα πολύ πιο μεγάλα σημάδια και κοψίματα. Είμαι πολύ αδέξιος με αυτά τα σιδερένια νύχια», δήλωσε ο Hugh Jackman.

Και συνέχισε λέγοντας: «Μία εβδομάδα αργότερα, η μακιγιέζ μου, μου το επεσήμανε ξανά. Και της απάντησα : "Ναι πρέπει να ξεράθηκε και να το ερέθισα στο μπάνιο! Αλλά μετά από μία εβδομάδα μου συνέστησε να πάω στον γιατρό».



Το ίδιο και η σύζυγός του, Deborra- Lee Furness, που επέμενε να επισκεφτεί τον γιατρό: «"Πήγαινε να το δεις, πήγαινε να το δεις, πήγαινε να το δεις" μου έλεγε η σύζυγός μου, μέχρι που πήγα», λέει ο 47χρονος ηθοποιός.

«Η στιγμή που άκουσα ότι έχω καρκίνο»

Πηγαίνοντας στον γιατρό, ο 47χρονος ηθοποιός πληροφορήθηκε ότι είχε βασικοκυτταρικό καρκίνωμα, έναν από τους τρεις τύπους καρκίνου του δέρματος. «Πάντα είναι σοκαριστικό όταν ακούς τη λέξη "καρκίνος". Ωστόσο προσπαθούσα να παραμείνω ψύχραιμος μέχρι τη στιγμή που ο γιατρός μου, Dr Michael Albom μου εξήγησε αναλυτικά τι έχω. Ότι πρέπει να το αντιμετωπίσω. Ότι θα μεγαλώσει και ότι πρέπει να το αφαιρέσω».

Το πιο συγκλονιστικό είναι, ότι ο Τζάκμαν εμφάνισε τέσσερις φορές καρκίνο του δέρματος, τους οποίους και αφαίρεσε τελικά, μέσα σε ένα διάστημα 18 μηνών. Τρεις καρκίνους στη μύτη και έναν στον ώμο του. Ο ηθοποιός αποκάλυψε ότι τη δεύτερη φορά που εμφάνισε καρκίνο, το σημάδι το πέρασε για φακίδα, ενώ την τρίτη η διαπίστωση έγινε επειδή παρατήρησε αίμα στη μύτη του. Μάλιστα την τρίτη φορά που εμφάνισε καρκίνο, μόλις είχε κάνει εξετάσεις -τρεις εβδομάδες πριν - και είχαν βγει καθαρές.



«Πηγαίνω κάθε τρεις μήνες για εξετάσεις. Αυτή είναι μία νέα πραγματικότητα για μένα. Ο γιατρός μου, μου είπε ότι αν αυτός είναι ο σταυρός μου στη ζωή, είμαι πολύ τυχερός!».

Ο χολιγουντιανός σταρ, μιλάει ανοιχτά για την περιπέτεια υγείας του με σκοπό να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα στους ανθρώπους για να προστατευτούν από τις βλαβερές συνέπειες του ήλιου.

Ο γιατρός του ηθοποιού, Michael Albom, επισημαίνει: «Οι περισσότεροι άνθρωποι με ρωτούν πώς μοιάζει ο καρκίνος του δέρματος. Εγώ τους απαντώ, αν δείτε κάτι πάνω σας που σας φαίνεται παράξενο ή που μεγαλώνει, να πάτε να το τσεκάρετε. Επισκεφτείτε έναν δερματολόγο. Κάντε μία βιοψία αν χρειαστεί!».




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.