Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

«Έχω μια μετάλλαξη στο νωτιαίο μυελό»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η εξομολόγηση της Νανάς Παλαιτσάκη για την σπάνια ασθένειά της.

Καλεσμένη στο «Mega με Μία» βρέθηκε σήμερα η Νανά Παλαιτσάκη όπου και μίλησε ανοιχτά για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει.

«Όταν πας κάθε μήνα στο νοσοκομείο τρως ένα χαστούκι που σε επαναφέρει στο τι σημαίνει να μην θεωρώ τίποτα αυτονόητο στη ζωή μου. Μου λένε ξαφνικά "Κυρία μου έχετε μια μετάλλαξη στο νωτιαίο μυελό". Ε, τι παθαίνεις όταν το ακούς; Αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να διαχειριστείς. Περνάς τα στάδια της διαχείρισης του σοκ» εξομολογήθηκε η γνωστή δημοσιογράφος.

«Πιστεύω αυτό που είχε πει ο Ιπποκράτης: "Οι άνθρωποι δεν πεθαίνουν, αυτοκτονούν". Δηλαδή, επιλέγουμε τη νόσο από την οποία θα πεθάνουμε. Τα πάντα μπορούμε να τα θεραπεύσουμε με τον τρόπο τον οποίο σκεφτόμαστε. Όταν αλλάζει ο τρόπος που σκεφτόμαστε, αλλάζουν οι άλλοι, αλλάζουμε κι εμείς. Αυτή είναι η γιατρειά», είπε χαρακτηριστικά.

Τέλος η Νανά Παλαιτσάκη είπε:

«Πρέπει να πηγαίνω κάθε μήνα στο νοσοκομείο. Δεν ξέρουμε αν θα θεραπευτεί, παρακολουθούμε την πορεία της. Είναι κάτι πολύ σπάνιο. Δεν είναι νόσημα από αυτά τα καθημερινά, δεν είναι καρκίνος. Είναι πάρα πολύ εξειδικευμένο, πάρα πολύ σπάνιο. Δεν έχω φόβο πια, δεν φοβάμαι τίποτα».

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα.




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.