Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Μετά το κώμα νόμιζε πως είναι ο Μάθιου Μακόναχι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ήταν τον Αύγουστο του 2012 όταν ο βρετανός ποδοσφαιριστής είχε ένα πολύ σοβαρό τροχαίο στο οποίο ενεπλάκησαν συνολικά πέντε οχήματα. Οι γιατροί τον έβαλαν σε τεχνητό κώμα για έξι ολόκληρες ημέρες.





Ο λόγος για τον Rory Curtis που έπαιζε ποδόσφαιρο σε μικρές ομάδες της Βρετανίας.



Οταν ο 25χρονος σήμερα Rory ξύπνησε από το κώμα άρχισε να μιλά στις νοσοκόμες σε άπταιστα γαλλικά, αν και είχε μόνο βασικές γνώσεις που είχε διδαχθεί στο δημοτικό πριν από 12 χρόνια. Επίσης, πίστευε πως ήταν ο σταρ του Χόλιγουντ Μάθιου Μακόναχι.



"Δε θυμάμαι και πολλά από τότε, αλλά ξέρω ότι μέσα στο κεφάλι μου νόμιζα πως ήμουν ο Μάθιου Μακόναχι" λέει ο ίδιος σήμερα.



"Όταν πήγα στην τουαλέτα και κοίταξα το είδωλό μου στον καθρέπτη, σοκαρίστηκα γιατί δεν έμοιαζα καθόλου με εκείνον, δεν ήξερα τι έβλεπα. Μετά με τον καιρό έγινε ένα κλικ και σκέφτηκα: αυτός είναι ένας ηθοποιός, τότε εγώ τι είμαι; Αλλά υπήρχαν στιγμές που ήμουν στο νοσοκομείο και σκεφτόμουν πως ανυπομονούσα να βγω για να γυρίσω ταινίες. Ήμουν πεπεισμένος πως ήμουν αυτός και πως ήμουν τόσο όμορφος όσο εκείνος. Τελικά, ξέρω ότι στην πραγματικότητα ήταν μια σκέψη ελπίδας" προσθέτει ο 25χρονος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.