Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Η 77χρονη σούπερ γιαγιά που σηκώνει βάρη μέχρι και 100 κιλά

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Συχνάζει σε γυμναστήρια και αντί να πλέκει σεμεδάκια, κάνει push-ups με το ένα χέρι.

Η συγκεκριμένη γιαγιά, δε συχνάζει στην εκκλησία ή σε χώρους αναψυχής ηλικιωμένων. Δεν πλέκει ζιπουνάκια ούτε ανοίγει φύλλο για πίτες. Αγαπημένος της χώρος είναι η αίθουσα ενός γυμναστηρίου στη Νέα Υόρκη όπου αθλείται συστηματικά.

Αυτή είναι η 77χρονη Willie Murphy, η οποία σίγουρα σηκώνει βάρη περισσότερα από εσάς!
Η ατρόμητη γυναίκα κάνει το ένα χέρι push-ups με το ένα χέρι, άρσεις πάνω από 90 κιλά, και pushups με τα δάχτυλα!

Ξεκίνησε το δυναμικό αυτό χόμπι όταν είδε μια διαφήμιση για τοπικό γυμναστήριο της γειτονιάς της. Πλέον κατεβαίνει μέχρι και σε αγώνες!

«Βλέπουν ότι είμαι ηλικιωμένη και ότι δεν μετακινούμαι με αναπηρική καρέκλα. Μπορώ να φτυαρίσω μόνη μου το χιόνι και μπορώ να σπρώξω το αυτοκίνητό μου, αν κολλήσει στο χιόνι... Είμαι σχεδόν 80 ετών και εξακολουθώ και ζω τη ζωή μου», λέει στο democratandchronicle.com.






Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.