Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Διαδοχικές στάσεις εργασίας σε τρένα και προαστιακό - Εργαζόμενοι σε ΜΜΜ απεργούν αλλά πληρώνονται κανονικά

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ακινητοποιημένα συνεχίζουν να παραμένουν τα τρένα και ο προαστιακός σιδηρόδρομος από την Παρασκευή έως και την ερχόμενη Τρίτη, 12 Ιουλίου, μετά την απόφαση εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για συνέχιση των κινητοποιήσεων τους.

Ως εκ τούτου ακυρώνονται τα δρομολόγια όλου του σιδηροδρομικού δικτύου, των αμαξοστοιχιών του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας, στα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος", καθώς και στα δρομολόγια των λεωφορείων στη διαδρομή Κιάτο-Πάτρα και αντιστρόφως.

Κανονικά θα εκτελούνται τα δρομολόγια του μετρό στο τμήμα Δουκίσσσης Πλακεντίας-Αεροδρόμιο και αντίστροφα.

Τα διοικητικά συμβούλια των σωματείων Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης και Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντιδρούν στην ιδιωτικοποίηση των δύο εταιρειών του ομίλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ και ζητούν υπογραφή ΣΣΕ.

----------

Απεργιακό αγώνα πολυτελείας διεξάγουν οι εργαζόμενοι σε ΟΣΕ και αστικές συγκοινωνίες, υποβάλλοντας σε μεγάλη ταλαιπωρία το επιβατικό κοινό, το οποίο καλείται να πληρώσει τον τελικό λογαριασμό και βυθίζοντας στα χρέη τις ήδη ταλαιπωρημένες οικονομικά συγκοινωνιακές εταιρείες.

Ακόμη και τις ημέρες που τα τρένα και τα μέσα μαζικής μεταφοράς παραμένουν ακινητοποιημένα, λόγω απεργιών και στάσεων εργασίας, η μισθοδοσία τρέχει κανονικά.

Κατά τις τελευταίες κινητοποιήσεις, διαπιστώθηκε ότι το 95% των σιδηροδρομικών δήλωσαν ρεπό, ενώ πολλές ήταν και οι αναρρωτικές άδειες.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα Καθημερινή, από την αρχή του έτους οι απεργίες κόστισαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ.

Παρόμοια τακτική ακολουθούν οι συνάδελφοί τους στις αστικές συγκοινωνίες. Στο μετρό, όταν προκηρύσσει απεργία ένα σωματείο, οι εργαζόμενοι στους υπόλοιπους τομείς δεν εργάζονται, αλλά αφού δεν έχουν οι ίδιοι προκηρύξει την απεργία δεν θα υποστούν περικοπές στους μισθούς τους, ενώ όσοι απεργούν, ακολουθούν την τακτική των ασθενειών και των ρεπό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2016, μία ημέρα απεργίας σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ κοστίζει 652.221 ευρώ, ενώ σε λεωφορεία και τρόλεϊ 695,833 ευρώ.


Πηγή: http://www.enikos.gr και http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.