Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Συγκινητικά μηνύματα για τον «υπερτυχερό» του λαχείου που σκοτώθηκε

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μηνύματα θλίψης και αποχαιρετισμού έχει πλημμυρίσει η σελίδα στο facebook του τραγικού «υπερτυχερού», Στέφανου Τσιλιμίγκα, που αφότου κέρδισε 1,8 εκατ. ευρώ στο λαχείο έχασε τη ζωή του σε τροχαίο.



Μία κοπέλα, η οποία φαίνεται πως ήταν η σύντροφος του 40χρονου Καρδιτσιώτη, έχει γεμίσει το προφίλ του με συγκινητικά μηνύματα:

«Αντίο, άγγελέ μου, καλό ταξίδι ψυχή μου. Σ’ αγαπώ, μου λείπεις».

«Όπου και να πάω για ‘σένα μου μιλάνε, όπου κι αν κοιτάξω, μια δική σου ανάμνηση. Ό,τι κι αν σκεφτώ, εσύ, άγγελέ μου. Πονάω τόσο. Δεν μπορώ να ζήσω, να αναπνεύσω» γράφει σε ένα άλλο μήνυμα, αφιερώνοντάς του το τραγούδι «Ένα δίκοπο μαχαίρι» του Νίκου Ρωμανού.

«Θεέ μου, πρόσεχέ τον άγγελό μου εκεί ψηλά. Να μας κοιτά και να χαίρεται για ‘μένα και να μου τον κάνεις να χαμογελά, γιατί μόνο πόνο και θλίψη γνώρισε, μη νιώσει μόνος ποτέ».

Άλλοι φίλοι του τον αποχαιρετούν:

«Καλό ταξίδι Στεφανάκο», «Στέφανε θα μας λείψεις. Ήσουν από τα καλύτερα παιδιά… Κουράγιο στην οικογένειά σου, θα σε θυμόμαστε για πάντα».

Ένας άλλος φίλος του γράφει: «Δυστυχώς ο Θεός δεν κάνει διακρίσεις στους καλούς ανθρώπους. Ας είναι καλά εκεί που έχει πάει…».


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.