Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Η γυναίκα με το παραμορφωμένο πρόσωπο που κατόρθωσε να γίνει μοντέλο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Έχει υποβληθεί σε πάνω από 100 χειρουργικές επεμβάσεις αλλά κατόρθωσε να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα.

Το όνειρό της να γίνει μοντέλο κατόρθωσε να πραγματοποιήσει μια γυναίκα η οποία γεννήθηκε με μια σπάνια πάθηση του προσώπου και έχει υποβληθεί σε πάνω από 100 επανορθωτικές χειρουργικές επεμβάσεις.

Η 31χρονη Alison Midstokke πάσχει από το σύνδρομο Treacher Collins μία σπάνια γενετική πάθηση που παραμορφώνει το πρόσωπο, καθώς κρανίο, οστά του σαγονιού και μάγουλα δεν αναπτυχθούν φυσιολογικά.

Η νεαρή που είναι επίδοξη ηθοποιός, πέρασε μήνες στα νοσοκομεία λόγω των απανωτών επεμβάσεων, αλλά και των θεραπειών για την αποκατάσταση της ομιλίας και της ακοής.

Τώρα, η ίδια εμπνέει εκατοντάδες με τις υπέροχες φωτογραφίες της.



«Όταν ήμουν πέντε ετών, κοίταζα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και ρωτούσα τη μητέρα μου γιατί ήμουν τόσο άσχημη. Εκείνη μου έλεγε ότι έπασχα από το σύνδρομο Treacher Collins και πως το πρόσωπό μου δεν αναπτυσσόταν ομαλά», λέει η ίδια, μιλώντας στην Huffington Post.

«Μετά τις επεμβάσεις, άρχισα να νιώθω τόση αυτοπεποίθηση. Άλλαξαν τη ζωή μου. Όταν ήμουν 8 ετών, ζωγράφιζα εικόνες γυναικών με παραμορφωμένη όψη που σταδιακά μεταμορφώνονταν σε πανέμορφες γυναίκες. Είναι μια διαδικασία που διήρκεσε χρόνια για να επιτευχθεί». Η Midstokke, ζει στη Νέα Υόρκη, υιοθετήθηκε μερικές εβδομάδες μετά τη γέννησή της από τους Denise και Rick.

«Από μικρή βρίσκομαι στα νοσοκομεία. Έχω περάσει τόσο χρόνο μέσα στα νοσοκομεία, που είναι λες και με μεγάλωσαν οι γιατροί. Στο σχολείο, είχα φίλους και ήμουν χαρούμενη. Αλλά καθώς μεγάλωνα, είδα μια διαφορετική συμπεριφορά από τους φίλους μου, με απέκλειαν από τις παρέες - δε με καλούσαν πια σε πολλά πάρτι, αλλά πάντα είχα ελάχιστους, καλούς φίλους».



Στην εφηβεία, στα 15, άρχισε να κάνει το μοντέλο σε καλλιτέχνες και φωτογράφους. Τότε ήταν που «κόλλησε» το μικρόβιο. Το 2010, έπειτα από μια ακόμα επέμβαση, κατάφερε και έκανε το χόμπι της επάγγελμα.

«Ήταν η εγχείρηση που μου άλλαξε τη ζωή», εξηγεί. «Αισθάνθηκα πως ήμουν ικανή να κυνηγήσω τα όνειρά μου και να γίνω ηθοποιός και μοντέλο. Από τη στιγμή που έμαθα τι αξίζω ως άτομο, τίποτα δε με ενοχλεί...», καταλήγει η 31χρονη η οποία αποτελεί μια δυνατή πηγή έμπνευσης.

Η γυναίκα με το παραμορφωμένο πρόσωπο που κατόρθωσε να γίνει μοντέλο


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.