Ο νέος τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης έχει «παγώσει» τους εκτελωνισμούς αυτοκινήτων εδώ και 16 ημέρες καθώς δεν υπάρχουν οι τιμοκατάλογοι με τις Αξίες Λιανικής προ Φόρων που έπρεπε να έχουν καταθέσει οι εισαγωγικές εταιρείες από τα τέλη Μαΐου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr μόλις 17 εταιρείες έχουν καταθέσει τους τιμοκαταλόγους με τις Αξίες Λιανικής προ Φόρων για τα καινούρια αυτοκίνητα εκ των οποίων μόλις 4 έχουν συμπεριλάβει και τις Αξίες μοντέλων με ηλικία έως και 10 έτη.
Ωστόσο επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι των εκτελωνιστών και εμπόρων ΙΧ για τιμοκαταλόγους με αυξημένες Αξίες Λιανικής προ Φόρων στα παλαιότερα μοντέλα καθώς διαπιστώθηκε το πρώτο κρούσμα.
Ειδικότερα έμπορος αυτοκινήτων εισήγαγε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με 1η Άδεια Κυκλοφορίας στην ΕΕ τον Αύγουστο του 2015 και το όχημα εκτελωνίστηκε με Αξία Λιανικής προ Φόρων 11.248 ευρώ ενώ σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της ελληνικής εισαγωγικής η αντίστοιχη Αξία Λιανικής προ Φόρων τον Αύγουστο του 2015 στην Ελλάδα ανέρχονταν σε μόλις 9.723 ευρώ!
Δηλαδή η τωρινή Αξία Λιανικής προ Φόρων που κατατέθηκε στο Τελωνείο ήταν αυξημένη 16% σε σχέση με εκείνη που είχε δηλωθεί στην Ελλάδα τον Αύγουστο του 2015 και ο έμπορος να καταβάλει αυξημένο Τέλος Ταξινόμησης κατά τον εκτελωνισμό του οχήματος!
Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν στο Enikonomia.gr πως το συγκεκριμένο παράδειγμα αποτελεί την επιβεβαίωση των ενστάσεων που είχαν εκφράσει τόσο οι εκτελωνιστές όσο και οι έμποροι και μάλιστα τονίζουν με έμφαση πως αν η Αξία Λιανικής προ Φόρων βρίσκεται λίγο πάνω από τις 14.000 ευρώ αλλάζει ο συντελεστής του Τέλους Ταξινόμησης με αποτέλεσμα να γίνεται ασύμφορη η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Μάλιστα ο συγκεκριμένος έμπορος κατέθεσε όλα τα έγγραφα και στον ΣΕΕΑΕ ώστε το διοικητικό συμβούλιο να λάβει γνώση του συμβάντος και να κινηθεί ανάλογα...
Πηγή: http://www.enikonomia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.