Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Ελευθερία Ρήγου: Κάποια στιγμή ξύπνησα 107 κιλά

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Κάποια στιγμή ο γιος μου εξερράγη. Μου είπε “Δεν αντέχω άλλο μαζί σου!».

Για την δύσκολη περίοδο της ζωής της μίλησε η Ελευθερία Ρήγου. Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε στη μάχη με την κατάθλιψη καθώς και στον συνεχή αγώνα να χάσει τα κιλά που έχει πάρει.

Ελευθερία Ρήγου: Κάποια στιγμή ξύπνησα 107 κιλά

«Κάποια στιγμή ξύπνησα 107 κιλά. Και λέω “τώρα τι γίνεται”; Σηκώνουμε τα μανίκια και κάνουμε τον αγώνα μας. Πάρα πολύ άνθρωποι δεν μπορούν να βοηθήσουν τον εαυτό τους, δεν το παραδέχονται καν», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε η ηθοποιός δύναμη γα να βγει από αυτή την κατάσταση της έδωσε ο γιος της, ενώ καθοριστικά ήταν λόγια του για να πάρει την απόφαση να παλέψει. «Κάποια στιγμή ο γιος μου εξερράγη. Μου είπε "Δεν αντέχω άλλο μαζί σου! Ή αλλάζεις ή φεύγω από το σπίτι". Τώρα μου λέει "Μπράβο ρε μάνα, σε χαίρομαι"!», τόνισε.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.