Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Από το 2016 το νέο, σύγχρονο πρόσωπο του ΟΑΕΔ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μπουγιακλής: Ψηφιακό, ταχύτερο, προσαρμοσμένο στα πραγματικά προβλήματα.
Διαδικτυακά ή (και) στα 1.071 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών θα γίνονται, από τις 4 Ιανουαρίου 2016, συνολικά 11 παροχές υπηρεσιών του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), συμπεριλαμβανομένων και της ανανέωσης κάρτας ανεργίας, όπως ανέφερε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο γενικός διευθυντής Εργατικού Δυναμικού του Οργανισμού, Δημήτρης Μπουγιακλής.

Σε δηλώσεις του στο περιθώριο ημερίδας με θέμα ο «ΟΑΕΔ προσεγγίζει τις επιχειρήσεις», ο κ. Μπουγιακλής επισήμανε ότι ο ΟΑΕΔ στο πλαίσιο του Προγράμματος Επαναπροσδιορισμού του Επιχειρησιακού Μοντέλου του οργανισμού, επιχειρεί να έρθει ακόμα πιο κοντά σε ανέργους και επιχειρηματίες και να συναλλάσσεται με τους Έλληνες πολίτες φορώντας το νέο του... πρόσωπο, που θα είναι ψηφιακό, ταχύτερο, προσαρμοσμένο στα πραγματικά προβλήματα και τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας την περίοδο της κρίσης.

Αναφερόμενος στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2), σημείωσε ότι συνολικά στη χώρα λειτουργούν 119, εκ των οποίων στα 12 πιλοτικά, προωθείται η διαδικασία Fast Track που διασφαλίζει -μεταξύ άλλων- την ταχύτητα, σε σχέση με την πολυνομία και τη γραφειοκρατία που επικρατεί στις περισσότερες συναλλαγές με τη δημόσια διοίκηση.

Ήδη, ένα ΚΠΑ2 στα Πατήσια της Αθήνα, λειτουργεί με τη διαδικασία Fast Track και εντός του Δεκεμβρίου πρόκειται να λειτουργήσουν άλλα τέσσερα σε Αγία Παρασκευή (Αθήνα), Ελευσίνα, Βόλο και Ιωάννινα, σύμφωνα με τον κ. Μπουγιακλή.

Ερωτηθείς για το τι μέλλει γενέσθαι με τις αρμοδιότητες των Οργανισμών Εργατικής Κατοικίας και Εργατικής Εστίας (ΟΕΕΚ και ΟΕΕ), οι αρμοδιότητες των οποίων πέρασαν το 2012 στον ΟΑΕΔ, σημείωσε πως "στο πλαίσιο του επαναπροσδιορισμού του επιχειρησιακού μοντέλου του οργανισμού, έχει ληφθεί ιδιαίτερη μέριμνα ώστε υπηρεσίες, όπως το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού και η επιδότηση ενοικίου να διεκπεραιώνονται πιο γρήγορα και αποτελεσματικά για τον ωφελημένο".

Αναφορικά με το Πρόγραμμα Επαναπροσδιορισμού του Επιχειρησιακού Μοντέλου του ΟΑΕΔ, διάρκειας έως και την 31η Δεκεμβρίου του 2015, ο ίδιος επισήμανε ότι είναι προϋπολογισμού 4,1 εκατ. ευρώ και υλοποιήθηκε μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού του υπουργείου Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Διευκρίνισε ότι για την υλοποίησή του, το 2016 "αναμένεται να απαιτηθεί επιπλέον ποσό ύψους 1,5 εκατ. ευρώ που θα προέλθει από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

Έρευνα ικανοποίησης εργοδοτών σε σχέση με τον ΟΑΕΔ

«Πολύ» και «πάρα πολύ» ικανοποιημένοι δηλώνουν σε ποσοστό άνω του 70% οι επιχειρηματίες που έχουν συνεργαστεί με τον ΟΑΕΔ, όπως προκύπτει από έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό του οργανισμού η εταιρεία «Ευρωσύμβουλοι» και παρουσίασε στη σημερινή ημερίδα το στέλεχός της, Πένυ Μπαξεβάνου.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 310 επιχειρήσεων, με ορισμένες μάλιστα εξ αυτών να μην έχουν συνεργαστεί με τον ΟΑΕΔ, και έγινε με τη μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων τον Μάρτιο του 2015.

Σε ερώτηση της έρευνας αναφορικά με την αξιολόγηση επιπέδου εξυπηρέτησης από το προσωπικό του ΟΑΕΔ, το 70% των ερωτηθέντων αξιολόγησαν θετικά την εμπειρία τους, βαθμολογώντας με βαθμό άνω του τέσσερα όλες τις εξεταζόμενες πτυχές (ταχύτητα εξυπηρέτησης, παροχή χρήσιμων πληροφοριών, κατανόηση των αναγκών, γνώση αντικειμένου, προθυμία και ευγένεια). Ο βαθμός 1 υποδηλώνει το χειρότερο και το 5 το καλύτερο.

Αναφορικά με την αξιολόγηση της εμπειρίας τους σχετικά με τη συμμετοχή τους σε προγράμματα του ΟΑΕΔ, το 70% δήλωσε ότι είναι «καλή» έως «πολύ καλή». Διαφωτιστική είναι η απάντηση των επιχειρηματιών αναφορικά με τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στην υλοποίηση των προγραμμάτων, με το 58,3% αυτών να δηλώνουν ότι η γραφειοκρατία/περίπλοκη διαδικασία αποτελεί τον πρώτο τους σκόπελο και ακολουθούν σε ποσοστό 49,8% οι καθυστερήσεις στις πληρωμές και 34,8% οι μεγάλες περίοδοι αναμονής μεταξύ των διαδικασιών.

Οι συμμετέχοντες επιχειρηματίες κλήθηκαν να αναφέρουν τους σημαντικούς παράγοντες για τη βελτίωση των υπηρεσιών του ΟΑΕΔ και το πρώτο στη λίστα είναι η μείωση της γραφειοκρατίας/απλοποίηση και αυτοματοποίηση διαδικασιών σε ποσοστό 78,1% και ακολουθούν: βελτίωση επικοινωνίας/καλύτερη ενημέρωση (51,8%), ενίσχυση και βελτίωση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών (49,4%), συνεργασία με εργασιακό σύμβουλο για την καταγραφή των αναγκών μου 47,6%) και ενίσχυση υπηρεσιών, αυτοεξυπηρέτησης για την αντιστοίχιση των κενών θέσεων εργασίας με βιογραφικά σημειώματα 46,29%.ζ Στο σύνολό τους δε οι επιχειρηματίες ζητούν περισσότερα προγράμματα επιδότησης της απασχόλησης και κατάρτισης.

Σχετικά με τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα, ωστόσο δεν έχουν συνεργασία με τον ΟΑΕΔ, η κ. Μπαξεβάνου επισήμανε ότι η απάντησή τους στο γιατί συμβαίνει αυτό είναι «δεν αναζητώ προσωπικό» και ακολουθούν: «τα προγράμματα που τρέχουν δεν ταιριάζουν με τις ανάγκες μου», «πολύπλοκες διαδικασίες» και «δεν είμαι ενήμερος».

Πάντως, ποσοστό 46% και των επιχειρηματιών που δεν έχουν συνεργαστεί με τον ΟΑΕΔ δήλωσε ότι έχει επισκεφθεί την ιστοσελίδα του οργανισμού έστω και μία φορά, ενώ το 38% εξ αυτών δήλωσε ότι ακολούθησε και δεύτερη.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.