Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Παγκόσμιο ντόμινο από το σκάνδαλο μαμούθ της Volkswagen

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Γαλλία κρίνει απαραίτητη μια έρευνα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Διεθνείς διαστάσεις λαμβάνει το πρόσφατο σκάνδαλο που ξέσπασε με τη Volkswagen στις ΗΠΑ, με τη Γαλλία να κρίνει απαραίτητη τη διεξαγωγή έρευνας για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και τη Νότια Κορέα να καλεί τους εκπροσώπους της εταιρείας για συνομιλίες.

Για να «καθησυχάσουμε» τους πολίτες φαίνεται «απαραίτητο» να διεξαχθούν έλεγχοι και στις άλλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, δήλωσε ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μισέλ Σαπέν στον γαλλικό ραδιοσταθμό Europe 1, μετά την αποκάλυψη ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen είχε χρησιμοποιήσει λογισμικό για πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που παραποιούσε τις μετρήσεις για τις εκπομπές ρύπων.

Οι αρμόδιες αμερικανικές αρχές αποκάλυψαν την Παρασκευή ότι 482.000 οχήματα Volkswagen και Audi, που είχαν κατασκευαστεί μεταξύ του 2009 και του 2015 και είχαν πωληθεί στις ΗΠΑ, ήταν εξοπλισμένα με ένα λογισμικό που μπορούσε να εντοπίσει αυτομάτως τους ελέγχους μέτρησης των ρύπων για να παραποιήσει τα αποτελέσματά τους.

Ερωτηθείς μια μέρα μετά την ιστορική πτώση της μετοχής της VW στην Φραγκφούρτη (-17%) αν κρίνει απαραίτητο να διεξαχθεί έρευνα για εξαπάτηση στην Ευρώπη ή στη Γαλλία μετά τις αποκαλύψεις αυτές, ο Σαπέν απάντησε: «Είμαστε σε μια ευρωπαϊκή αγορά, με ευρωπαϊκούς κανόνες και αυτοί θα πρέπει να γίνονται σεβαστοί».

«Μόνον και μόνο για να καθησυχάσουμε τους μεν και τους δε, μου φαίνεται ότι είναι απαραίτητο να το κάνουμε και για τους Γάλλους κατασκευαστές», πρόσθεσε, διευκρινίζοντας ότι δεν έχει "κανέναν ιδιαίτερο λόγο να πιστεύει ότι οι Γάλλοι κατασκευαστές συμπεριφέρθηκαν όπως η Volkswagen".

Είναι σημαντικό να δράσουμε "στον τομέα αυτόν που είναι πολύ σημαντικός καθώς αφορά την ρύπανση της ατμόσφαιρας", σχολίασε.

«Δεν πρόκειται για μικροπράγματα, δεν είναι ένα θέμα ταχύτητας ή ποιότητας του δέρματος, αφορά πραγματικά αυτό που κάνουμε για να αποφύγουμε να δηλητηριάζονται οι άνθρωποι από την μόλυνση», υπογράμμισε.

Στις ΗΠΑ οι αρμόδιες αρχές έχουν ήδη, σύμφωνα με μέσα ενημέρωσης, ξεκινήσει ποινική έρευνα κατά της κατασκευάστριας εταιρείας, ενώ στη Γερμανία οι αρχές έδωσαν εντολή για την άμεση διεξαγωγή "ενδελεχών ελέγχων στα μοντέλα ντίζελ" της αυτοκινητοβιομηχανίας αυτής.

Σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης και η Volkswagen αρνήθηκαν να σχολιάσουν σχετικά με την είδηση για την έναρξη ποινικής έρευνας κατά της εταιρείας στις ΗΠΑ.

Την ίδια ώρα στην Ασία, το υπουργείο Περιβάλλοντος της Νότιας Κορέας ανακοίνωσε σήμερα ότι οι εκπρόσωποι της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας εκλήθησαν από τις αρχές της Νότιας Κορέας για να συζητήσουν αύριο για τους ελέγχους για τους ρύπους στα οχήματα του ομίλου.

«Καλέσαμε τους εκπροσώπους και τους μηχανικούς της Volkswagen σε συνάντηση στο υπουργείο αύριο το απόγευμα», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο αναπληρωτής διευθυντής του υπουργείου Παρκ Παν-Κιου.

«Θα αρχίσουμε ήδη από τον επόμενο μήνα να κάνουμε ελέγχους και θα ανακοινώσουμε τα αποτελέσματα στα τέλη του Νοεμβρίου», πρόσθεσε.

Ο ίδιος σημείωσε ότι είναι πολύ νωρίς ακόμη για να μιλήσει για την ενδεχόμενη επιβολή κυρώσεων στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Από τα πέντε μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με το λογισμικό αυτό και έχουν πωληθεί στις ΗΠΑ, τέσσερα έχουν εισαχθεί στη Νότια Κορέα. Περίπου 59.000 τέτοια οχήματα κυκλοφορούν στη χώρα, διευκρίνισε ο Παρκ.

Η Volkswagen όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπός της σταμάτησε μέχρι νεωτέρας τις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων, τετρακύλινδρων μοντέλων VW και Audi στις ΗΠΑ.

-----------------------

Έντεκα εκατομμύρια Volkswagen σε όλο τον κόσμο «κλέβουν» ρύπους

Η εταιρεία «παρκάρει» αρχικά 6,5 δισ. ευρώ για το σκάνδαλο.

Όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις λαμβάνει το σκάνδαλο με τη Volkswagen η οποία ανακοίνωσε ότι σε πρώτη φάση θα βάλει στην «άκρη» 6,5 δισ. ευρώ για την υπόθεση, ενώ τελικά περίπου 11 εκατομμύρια οχήματά της έχουν το παράνομο λογισμικό για τους χαμηλούς ρύπους.

Συγκεκριμένα η Volkswagen ανακοίνωσε ότι το ποσό των 6,5 δισεκατομμυρίων ευρώ είναι απαραίτητο προκειμένου να καλύψει τις απαραίτητες πληρωμές για το σκάνδαλο με τις χειραγωγημένες μετρήσεις εκπομπών ρύπων,.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, συνολικά 11 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως επηρεάζονται από το προβληματικό λογισμικό, που στις ΗΠΑ διαπιστώθηκε ότι βελτίωνε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των οχημάτων μόνο κατά τη διάρκεια επίσημων ελέγχων.

Η ανακοίνωση της VW συνοδεύτηκε από προειδοποίηση προς τους επενδυτές όσον αφορά την κερδοφορία της επιχείρησης για το 2015, προειδοποίηση που οδήγησε τη μετοχή της εταιρείας σε νέα ελεύθερη πτώση, της τάξεως του 20% στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης.

Σημειώνεται ωστόσο ότι μόνο για τα 482.000 οχήματα που κρίθηκαν προβληματικά στις Ηνωμένες Πολιτείες η Volkswagen κινδυνεύει με πρόστιμα που μπορούν να φτάσουν ακόμα και τα 18 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, της Wall Street Journal, το υπουργείο Δικαιοσύνης των Ηνωμένων Πολιτειών έχει αρχίσει δική του έρευνα για τη χειραγώγηση των περιβαλλοντικών ελέγχων, ανοίγοντας το δρόμο για μια πιθανή δικαστική διαμάχη που θα αυξήσει περαιτέρω το κόστος για τη γερμανική εταιρεία.

Μετά το σκάνδαλο που προέκυψε, η Γαλλία κρίνει απαραίτητη τη διεξαγωγή έρευνας για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Για να «καθησυχάσουμε» τους πολίτες φαίνεται «απαραίτητο» να διεξαχθούν έλεγχοι και στις άλλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, δήλωσε ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μισέλ Σαπέν στον γαλλικό ραδιοσταθμό Europe 1.

«Μόνον και μόνο για να καθησυχάσουμε τους μεν και τους δε, μου φαίνεται ότι είναι απαραίτητο να το κάνουμε και για τους Γάλλους κατασκευαστές», πρόσθεσε, διευκρινίζοντας ότι δεν έχει «κανέναν ιδιαίτερο λόγο να πιστεύει ότι οι Γάλλοι κατασκευαστές συμπεριφέρθηκαν όπως η Volkswagen».

Είναι σημαντικό να δράσουμε «στον τομέα αυτόν που είναι πολύ σημαντικός καθώς αφορά την ρύπανση της ατμόσφαιρας», σχολίασε.

Νωρίτερα, η κυβέρνηση της Νοτίου Κορέας ανακοίνωσε πως καλεί εκπροσώπους και μηχανικούς της εταιρείας σε εξηγήσεις.

Ο διευθύνων σύμβουλος της VW έχει ζητήσει δημόσια συγγνώμη για την υπόθεση, τονίζοντας πως θα καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ξεπέρασε φέτος την Toyota και έγινε η πρώτη σε πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως, βλέπει τη μετοχή της να κατρακυλά και βρίσκεται αντιμέτωπη με πρόστιμα δισεκατομμυρίων δολαρίων κατηγορούμενη για εξαπάτηση των αμερικανικών περιβαλλοντικών Αρχών, καθώς διαπιστώθηκε ότι η γερμανική εταιρεία είχε τοποθετήσει σε αυτά μηχανισμό για να χειραγωγεί τις εκπομπές αερίων.

-----------------------

«Πνίγεται» στο σκάνδαλο των ρύπων το αφεντικό της Volkswagen

Η Ευρωπαϊκή Λέσχη Αυτοκινήτου δεν αποκλείει «πειραγμένα» αυτοκίνητα να κυκλοφορούν στην Ευρώπη.

Ώρες υπαρξιακής αγωνίας περνά η Volkswagen μετά την αποκάλυψη στις ΗΠΑ ότι παραποιούσε με ένα απαγορευμένο λογισμικό τις πραγματικές τιμές ρύπων.

Αυτές τις μέρες στα διευθυντικά γραφεία της VW στο Βόλφσμπουργκ επικρατεί εμπόλεμο κλίμα. Η μία σύσκεψη διαδέχεται την άλλη στην προσπάθεια των ιθυνόντων μιας από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου να αντιληφθούν πως διέφυγε ένα τέτοιο σκάνδαλο παραποίησης των τιμών ρύπων σε δοκιμαστικά τεστ σε πετρελαιοκίνητα της εταιρείας που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ.

Ή μήπως ήταν εν γνώσει της διοίκησης; Κι αν ναι, γιατί δεν παρενέβη εγκαίρως; αναρωτιέται η Deutsche Welle.

Ερωτήσεις επί ερωτήσεων στις οποίες αναζητούνται εναγωνίως απαντήσεις. Σύμφωνα με τη Süddeutsche Zeitung του Μονάχου, η αμερικανική Υπηρεσία Περιβάλλοντος ΕΡΑ, που έδωσε την περασμένη Παρασκευή στη δημοσιότητα τη σχετική έκθεση για παραποίηση των πραγματικών τιμών καυσαερίων, επισημαίνει ότι η Volkswagen γνώριζε ήδη από το Μάιο του 2014 για τις παράνομες μεθόδους.

Είχαν αποκαλυφθεί τότε έπειτα από έρευνες που έκανε το Πανεπιστήμιο West Virginia. Απόρροια αυτού ήταν η VW να ανακαλέσει πετρελαιοκίνητα μοντέλα για τεχνικό έλεγχο. Ακολούθησε και νέα έρευνα της ΕΡΑ, η οποία απέδειξε ότι το πρόβλημα με τις παραποιήσεις δεν είχε εξαλειφθεί. Ως εκ τούτου παρατηρητές θεωρούν αυταπόδεικτο ότι ο επικεφαλής της VW Μάρτιν Βίντερκορν γνώριζε ήδη από τότε για τις χειραγωγήσεις στις τιμές των καυσαερίων. Συνεπώς ήταν αναμενόμενο η αμερικανική Υπηρεσία να επανέλθει, αυτή τη φορά δημόσια.

Στη Volkswagen ο Βίντερκορν έχει τη φήμη ενός ανώτατου στελέχους που ενδιαφέρεται να μαθαίνει και για τεχνικά ζητήματα στη λεπτομέρειά τους. Εάν όντως γνώριζε και σε τι βαθμό, δεν υπάρχει καμιά επίσημη πληροφόρηση από την ίδια την αυτοκινητοβιομηχανία.

Η ζημιά που συμπαρασύρει και ολόκληρη τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι τόσο μεγάλη που η γερμανική κυβέρνηση σε ασυνήθιστα αυστηρό τόνο κάλεσε τη Volkswagen να εξετάσει εάν υπάρχουν «επιβαρυντικές πληροφορίες» για παραποιημένες τιμές ρύπων και στη Γερμανία.

Η Ευρωπαϊκή Λέσχη Αυτοκινήτου (ECA) υπονόησε ότι μπορεί αυτό να συμβαίνει και ευρύτερα. «Είναι πολύ πιθανό», είπε εκπρόσωπός της, «οι κατασκευαστές να έχουν χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο λογισμικό για να παραποιήσουν τις πραγματικές τιμές καυσαερίων και στη Γερμανία».

Σημασία έχει ότι αύριο συνέρχεται εκτάκτως το εποπτικό συμβούλιο τηςVolkswagen, πριν την προγραμματισμένη συνάντηση της Παρασκευής, όπου θα τεθεί το ζωτικής σημασίας ερώτημα εάν γνώριζε ο Βίντερκορν τις ατασθαλίες, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την αμερικανική αγορά. Υπάρχει και το ενδεχόμενο οι πληροφορίες να μην έφτασαν σε αυτόν γιατί γνώριζαν ότι θα αντιδρούσε με σκληρότητα. Το συμβόλαιο του Βίντερκορν παρατάθηκε πρόσφατα μέχρι το 2018, αλλά ο τοπικός πρωθυπουργός της Κάτω Σαξονίας και ο επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων ζητούν να υπάρξουν συνέπειες.

Στις ΗΠΑ τα ΜΜΕ γράφουν ότι το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης έχει ξεκινήσει ανακρίσεις προκειμένου να αναζητηθεί πιθανή ποινική διάσταση στο σκάνδαλο, δηλαδή εάν η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει εμπλακεί σε εγκληματική δράση. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να αντιμετωπίσει την αμερικανική δικαιοσύνη. Μέχρι στιγμής τόσο το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης όσο και η ίδια η VW δεν θέλησαν να τοθετηθούν στα δημοσιεύματα. Αντίθετα, την ερχόμενη εβδομάδα προγραμματίζεται ακρόαση σε κοινοβουλευτική επιτροπή του Κογκρέσου.

Στη Ν. Κορέα το υπουργείο Περιβάλλοντος της χώρας κάλεσε τον αντιπρόσωπο της εταιρείας για διευκρινίσεις. Από τον Οκτώβριο μάλιστα θα αρχίσει ελέγχους για να εξακριβώσει εάν έχουν γίνει ανάλογες παραποιήσεις ρύπων σε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και στη Ν. Κορέα.

Η μετοχή της Volkswagen, που έκανε βουτιά 20% χθες, κατέγραφε σήμερα περαιτέρω απώλειες κατά 4,5% στα 126,3 ευρώ, μετά την ανακοίνωση της Νότιας Κορέας ότι θα ελέγξει τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της Volkswagen και της Audi.

Στο μεταξύ διεθνείς διαστάσεις λαμβάνει το πρόσφατο σκάνδαλο που ξέσπασε με τη Volkswagen στις ΗΠΑ, με τη Γαλλία να κρίνει απαραίτητη τη διεξαγωγή έρευνας για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και τη Νότια Κορέα να καλεί τους εκπροσώπους της εταιρείας για συνομιλίες.

Για να «καθησυχάσουμε» τους πολίτες φαίνεται «απαραίτητο» να διεξαχθούν έλεγχοι και στις άλλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, δήλωσε ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μισέλ Σαπέν στον γαλλικό ραδιοσταθμό Europe 1, μετά την αποκάλυψη ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen είχε χρησιμοποιήσει λογισμικό για πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που παραποιούσε τις μετρήσεις για τις εκπομπές ρύπων.

-----------------------

Ποιες μάρκες αυτοκινήτων διαθέτουν το λογισμικό της Volkswagen που παραποιεί τους ρύπους

Η εταιρεία παραδέχεται το σκάνδαλο - Ντόμινο οι εξελίξεις.

Η αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα ανά τον κόσμο είναι εξοπλισμένα με το λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων των ρύπων που ανακαλύφθηκε στις ΗΠΑ, σε μία υπόθεση που αναμένεται να επιβαρύνει σημαντικά τον ετήσιο ισολογισμό της εταιρείας.

Μάλιστα το συγκεκριμένο λογισμικό είναι παρόν και σε άλλα οχήματα ντίζελ του ομίλου, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Volkswagen, της μητρικής εταιρείας. Σημειώνεται ότι εταιρείες του ομίλου της VW, είναι οι: Audi, Skoda, Seat και Porche.

«Περαιτέρω εσωτερικές έρευνες που διεξάγονται μέχρι σήμερα έχουν αποδείξει ότι το σχετικό λογισμικό διαχείρισης του κινητήρα έχει επίσης εγκατασταθεί σε άλλα οχήματα του Volkswagen Group με κινητήρες ντίζελ» αναφέρεται στην επίσημη ενημέρωση της εταιρείας.

Μέχρι στιγμής η ύπαρξη του λογισμικού είχε διαπιστωθεί σε 500.000 αυτοκίνητα VW και Audi που είχαν πωληθεί στις ΗΠΑ.

Η παραποίηση, με στόχο τη χειραγώγηση των αντιρυπαντικών ελέγχων, αφορά τους κινητήρες ντίζελ τύπου EA189, κατά συνέπεια, περί τα 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως. Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η παραποίηση σημειώθηκε μόνο σε αυτούς τους κινητήρες.

Η Volkswagen δίνει στην ανακοίνωσή της τη διαβεβαίωση ότι εργάζεται εντατικά για την αποκατάσταση των ανωμαλιών με τη λήψη τεχνικών μέτρων.

Μετά το σκάνδαλο που προέκυψε, η Γαλλία κρίνει απαραίτητη τη διεξαγωγή έρευνας για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Για να «καθησυχάσουμε» τους πολίτες φαίνεται «απαραίτητο» να διεξαχθούν έλεγχοι και στις άλλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, δήλωσε ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μισέλ Σαπέν στον γαλλικό ραδιοσταθμό Europe 1.

Νωρίτερα, η κυβέρνηση της Νοτίου Κορέας ανακοίνωσε πως καλεί εκπροσώπους και μηχανικούς της εταιρείας σε εξηγήσεις.

Ο διευθύνων σύμβουλος της VW έχει ζητήσει δημόσια συγγνώμη για την υπόθεση, τονίζοντας πως θα καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

-----------------------

Έρευνα στην Ιταλία για τη Volkswagen

Ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας παραδέχεται ότι τα έκανε... θάλασσα.

Το ιταλικό υπουργείο Μεταφορών θα ανοίξει έρευνα και θα ζητήσει εξηγήσεις από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen και την Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικής Κυκλοφορίας (KBA), σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση.

Το υπουργείο, εκφράζοντας «ανησυχία» για το θέμα, επιθυμεί να γνωρίζει «εάν οι ίδιες παράνομες ενέργειες, που έγιναν στις ΗΠΑ, όπου οι κανονισμοί έγκρισης είναι διαφορετικοί, έχουν γίνει και σε ό,τι αφορά τις εγκρίσεις… στην Ευρώπη και εάν αυτά τα οχήματα πουλήθηκαν στην Ιταλία.

Η κρίση στη Volkswagen λαμβάνει ανυπολόγιστες διαστάσεις καθώς ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας δέχεται από παντού επιθέσεις, οι οικονομικές συνέπειες του σκανδάλου για την παραποίηση των ελέγχων ρύπων έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται αισθητές, η μετοχή του ομίλου έχει σημειώσει ήδη βουτιά άνω του 20% σήμερα, ενώ η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να προβλέψει το ποσό των 6,5 δισεκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους, επιβαρύνοντας τον ισολογισμό του 2015.

Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα ανά τον κόσμο είναι εξοπλισμένα με το λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων των ρύπων που ανακαλύφθηκε στις ΗΠΑ.

«Εσωτερικές έρευνες έδειξαν ότι το συγκεκριμένο λογισμικό είναι παρόν και σε άλλα οχήματα ντίζελ του ομίλου», αναφέρεται σε ανακοίνωση της Volkswagen, της μητρικής εταιρείας της μάρκας VW, αλλά και των Audi, Skoda, Seat και Porche. Μέχρι στιγμής η ύπαρξη του λογισμικού είχε διαπιστωθεί σε 500.000 αυτοκίνητα VW και Audi που είχαν πωληθεί στις ΗΠΑ.

Η παραποίηση, με στόχο τη χειραγώγηση των αντιρυπαντικών ελέγχων, αφορά τους κινητήρες ντίζελ τύπου EA189.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου στις ΗΠΑ Μάικλ Χορν παραδέχθηκε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Μπρούκλιν σήμερα ότι η εταιρεία «τα έκανε θάλασσα» και ότι αποδείχθηκε ανέντιμη απέναντι τις ρυθμιστικές αρχές και τους πελάτες της.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο βάσει των πωλήσεών της απειλείται με πρόστιμο 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τις αμερικανικές αρχές, την άσκηση δίωξης κατά στελεχών της και υποβολή μηνύσεων από πελάτες και μετόχους.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr , http://www.newsbeast.gr , http://www.newsbeast.gr , http://www.newsbeast.gr και http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.