Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Ο αγώνας ενός διευθυντή να εξασφαλίσει το κολατσιό των μαθητών

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μία πραγματικά συγκινητική προσπάθεια καταβάλλει ο διευθυντής του ΕΕΕΕΚ Πειραιά, ενός γυμνασίου για παιδιά με νοητική στέρηση (από οικογένειες με έντονα οικονομικά προβλήματα), προκειμένου να εξασφαλίσει το κολατσιό των μαθητών του. Το πρόβλημα δεν είναι πρόσφατο, καθώς τον συγκεκριμένο αγώνα δίνει ο διευθυντής του σχολείου εδώ και χρόνια. Το θλιβερό είναι ότι ακόμη δεν έχει επιλυθεί.

«Προσπαθώ για άλλη μια φορά να συναρμολογήσω το κολατσιό των παιδιών. Έχω το ψωμί, μου λείπουν τα υπόλοιπα υλικά...», είπε στην Καθημερινή. «Ο ίδιος αγώνας, κάθε χρονιά». Για πολλούς από τους μαθητές του σχολείου, το τοστ, η γκοφρέτα, το γάλα στο διάλειμμα του μαθήματος θα είναι το μοναδικό γεύμα της ημέρας. «Ζω μόνη με τα τέσσερα παιδιά μου», λέει στην Καθημερινή η κ. Παναγιώτα Παπαϊωάννου που ζει με την οικογένειά της σε τροχόσπιτο στη Σαλαμίνα. «Τα δύο πηγαίνουν στο ειδικό σχολείο. Ζούμε δύσκολα». Άνεργη τέσσερα χρόνια, τα βολεύει με τη βοήθεια που της παρέχει ο κ. Καρούμπης μέσω της Κοινωνικής Υπηρεσίας του σχολείου, που ενισχύει άπορες οικογένειες της περιοχής («είναι εξαιρετικός άνθρωπος») και το συσσίτιο της Εκκλησίας. «Βοηθήστε μας να έχουν τουλάχιστον τα παιδιά ένα πιάτο φαΐ».

Η κ. Κωνσταντίνα Καραδήμα μεγαλώνει και αυτή δύο παιδιά με νοητική στέρηση. «Δεν έχω τίποτα να τους δίνω να παίρνουν μαζί τους. Κάνουμε έκκληση στην κοινωνία να μην ξεχάσει το σχολείο μας». «Πιστεύω ότι το πρόβλημα θα λυθεί, πιστεύω ότι πάλι θα κινητοποιηθούν οι μεγάλες εταιρείες», λέει ο κ. Καρούμπης.

Στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Πειραιά φοιτούν έφηβοι 14 έως 22 ετών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Περίπου το 50% των οικογενειών αντιμετωπίζει επιτακτικό πρόβλημα επιβίωσης. Το 40% των γονέων έχει επίσης νοητική στέρηση, ενώ μόνο το 20% εργάζεται.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.