Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Τα χαρισματικά παιδιά επένδυση στο μέλλον

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τι σημαίνει για ένα παιδί να είναι «χαρισματικό»; Πόσο έτοιμο είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα να αφήσει χώρο για την καλλιέργεια των ιδιαίτερων ταλέντων ενός μαθητή; Είμαστε διατεθειμένοι, ως κοινωνία, να ξεπεράσουμε ισοπεδωτικά στερεότυπα στην εκπαίδευση και να διακρίνουμε το όφελος από την ενθάρρυνση του ταλέντου; Υπάρχουν καλές πρακτικές από άλλα εκπαιδευτικά συστήματα που θα μπορούσαμε να ακολουθήσουμε;

Ανάλογα ερωτήματα αξίζει να αποτελέσουν αντικείμενο προβληματισμού, ειδικά σε μια εποχή που θέλει να αφήσει πίσω ένα παρελθόν αφόρητης μετριοκρατίας και παιδαγωγικού συντηρητισμού. Γιατί είναι καιρός να πάψουμε να ταυτίζουμε την ισότητα στην εκπαίδευση με τον φορμαλισμό του μέσου όρου στα σχολικά μας προγράμματα, από τον οποίο κανείς μαθητής δεν επιτρέπεται να ξεφεύγει.

Με οδηγό αυτές τις σκέψεις, το Κέντρο Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, (Καθηγητή Ψυχοφυσιολογίας & ψυχικής Υγιεινής Παν/ίου Αθηνών κ Γιάννη Παπαδάτο) σε συνεργασία με τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα Διευθυντή Εκπαιδευτήριων κ .Ελευθέριο Γείτονα και με το Σωματείο «Π.Α.Ι.Δ.Ε.Ι.Α. Αριστείας» (Αντιπρόεδρο και Ευρωπαίο Πρόεδρο Επιχειρηματικής Ηθικής κ. Αντώνιο Γκορτζή) διοργανώνουν επιστημονική ημερίδα με θέμα:

Συμμετέχουν ειδικοί επιστήμονες στο πεδίο της χαρισματικής εκπαίδευσης, και εκπαιδευτικοί που έχουν εμπειρία στην εφαρμογή προγραμμάτων σε τάξεις πολλαπλών ταχυτήτων. Οι εισηγητές θα παρουσιάσουν τα δεδομένα που προσδιορίζουν το δυναμικό των χαρισματικών μαθητών, την εκπαιδευτική τους διαχείριση και την κοινωνική τους αλληλεπίδραση.

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014, 10.00-14.00, στο αμφιθέατρο του Ιδρύματος Ευγενίδου (Λεωφόρος Συγγρού 387, Π. Φάληρο).


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.