Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

Δράση για το σχολικό εκφοβισμό σε σχολεία της Κύπρου και Ελλάδας

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Θα αναλυθούν περιστατικά και θα διοργανωθούν εκδηλώσεις για την αντιμετώπιση του φαινομένου.

Δράσεις εναντίον του σχολικού εκφοβισμού αναλαμβάνουν σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου, στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius Regio 2013 «Εκφοβισμός των εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης στο σχολικό περιβάλλον Ελλάδας και Κύπρου».

Η προσπάθεια παρουσιάστηκε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου και αποτελεί σύμπραξη της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας, του Επαρχιακού Γραφείου Πάφου, του 3ου ΓΕΛ Ηρακλείου Αττικής, του 1ου Λυκείου Εθνάρχη Μακαρίου Γ' Πάφο, της Μονάδας Εφηβικής Υγείας Β' Παιδιατρικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου «Νεάπολις» της Πάφου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα έχει ξεκινήσει από τον Οκτώβριο στο 3ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου και στο 1ο Λύκειο Εθνάρχη Μακαρίου Γ' Πάφου.

Ο στόχος του προγράμματος, επεσήμανε ο Αθανάσιος Φαλούκας, διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Β' Αθήνας, είναι να αναλυθούν τα φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού, να διερευνηθούν οι μέθοδοι και οι τρόποι προσέγγισης, να διοργανωθούν δράσεις για την καλή επικοινωνία και συνεργασία ανάμεσα σε εφήβους, εκπαιδευτικούς και γονείς.

Το πρόγραμμα έχει διάρκεια δυο ετών, από τον Οκτώβριο του 2013 μέχρι τον Ιούνιο του 2015. Περιλαμβάνει ερευνητικές μελέτες σε καθηγητές και μαθητές, και κοινές εκπαιδευτικές δραστηριότητες, σεμινάρια, συναντήσεις εργασίας, διαλέξεις και ημερίδες.

«Τα δυο σχολεία θα λειτουργούν σαν πρότυπα, ώστε σταδιακά τα αποτελέσματα και η εμπειρία που θα αποκομίζουμε από την υλοποίηση του προγράμματος, να μεταφερθούν και στα 169 γυμνάσια-λύκεια της Β' Αθήνας, δημόσια και ιδιωτικά» ανέφερε η Αντωνία Παπατριανταφύλλου, συντονίστρια του Comenius Regio στην Ελλάδα.

Κάθε σχολείο της Β' Αθήνας, σημείωσε, θα ορίσει έναν υπεύθυνο καθηγητή, ο οποίος με το διευθυντή του σχολείου θα έρχεται στα σεμινάρια και θα αναφέρει τα φαινόμενα που εκδηλώνονται, όπως βιοπραγίες μεταξύ μαθητών.

Ενδεικτικά, έχουν ήδη ξεκινήσει μαθήματα Ιστορίας της Τέχνης, στα οποία παρουσιάζονται οι μορφές βίας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα και συζητήσεις περιστατικών βίας, όπου οι μαθητές ψάχνουν τα αίτια και σκιαγραφούν το προφίλ του θύματος και του θύτη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.