Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Φορούσε παιδικά ρούχα λόγω ανορεξίας και μεταμορφώθηκε σε bodybuilder

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δείτε τη μεγάλη αλλαγή της γυναίκας.

Την ιστορία της απόλυτης μεταμόρφωσης της 28χρονης Kristina Vassilieva που ζει στο Έσεξ δημοσιεύει η βρετανική Daily Mail. Πρόκειται για μια κοπέλα που έπασχε από νευρική ανορεξία και όχι μόνο κατάφερε να βγει νικήτρια από αυτή αλλά έγινε και bodybuilder.

Η Kristina ανέπτυξε τη διατροφική διαταραχή σε ηλικία 14 ετών και στο τέλος της εφηβείας της ζύγιζε 44 κιλά. Το 2012 αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια από ειδικούς και αναδιαμόρφωσε τη διατροφή της, ξεκινώντας και ήπια άσκηση. Πλέον ζυγίζει 76 κιλά και ασχολείται εντατικά με το bodybuilding.



«Φαινόμουν τόσο αδύναμη και εύθραυστη αλλά τώρα είμαι δυνατή και ισχυρή», αναφέρει η ίδια που δημοσιεύει στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram φωτογραφίες με το πόσο έχει αλλάξει και μιλάει για την ιστορία της. «Με το τέλος της εφηβείας μου, το βάρος μου είχε γίνει εμμονή. Τα κιλά μου έπεφταν κατακόρυφα γρήγορα. Ήμουν τόσο σοβαρά ελλιποβαρής ώστε έπρεπε να ψωνίζω στο παιδικό τμήμα για τα ρούχα μου. Φορούσα ρούχα για παιδιά ηλικίας 12 έως 13 ετών όταν ήμουν 20. Το γεγονός ότι μπορούσα να χωρέσω σε αυτά ήταν ένα θετικό πράγμα για μένα. Μέχρι που πέρασα τα 20 και η κάθε μπουκιά που έτρωγα ήταν μια ενοχή για μένα».



Το 2012 όταν είδε ότι η κατάσταση της υγείας της είχε σοβαρέψει αρκετά ζήτησε τη βοήθεια. «Τα οστά μου πετάχτηκαν έξω, το δέρμα μου ήταν σαν φύλλο και τα μαλλιά μου έπεφταν. Το πρόσωπο μου ήταν παραμορφωμένο. Ξέσπασα σε δάκρυα. Αναγνώρισα τον εαυτό μου. Ήμουν αδυνατισμένη. Πέθαινα». Με αυτά τα λόγια περιγράφει πώς πήρε την απόφαση να απευθυνθεί σε ειδικούς και να ζητήσει βοήθεια για να ανακάμψει.



Όπως αποκάλυψε, δέχτηκε ψυχιατρική θεραπεία και ξεκίνησε να διαβάζει για την ανθρώπινη βιολογία ξέροντας πλέον τι πρέπει να κάνει και πώς πρέπει να συντηρεί το σώμα της. Ξεκίνησε την άσκηση και τη σωστή διατροφή και αργότερα κατάλαβε ότι θέλει να ασχοληθεί περισσότερο με τη γυμναστική. Σήμερα είναι πρωταθλήτρια στο bodybuilding και παράλληλα συμμετέχει σε ενέργειες για να βοηθήσει όσους έχουν παρόμοιες διατροφικές διαταραχές.




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.